Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

Článek v rámci předplatného icon 8 kroků k přilákání zákazníků

20.1.2010 

Jestliže chce firma dosáhnout růstu, měla by usilovat o více zákazníků. Článek proto přichází s doporučeními, jak přilákat více zákazníků, a přispět tak k rozvoji firmy. - Ujasněte si, na koho…

Článek v rámci předplatného icon Jak na problémové zákazníky

18.1.2010 

V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám pomohou k tomu, aby se z problémových stali loajální? Článek přichází s několika doporučeními, která byste měli tlumočit svým…

Řešení konfliktů e-mailem? Raději ne

15.1.2010 

E-mail představuje komunikační nástroj, který výrazně usnadňuje práci. Ne vždy je však tím správným kanálem, například při řešení konfliktů. Článek popisuje, kdy a jak řešit problémy cestou…

Článek v rámci předplatného Překážky budoucího rozvoje

14.1.2010 

Udržení výkonnosti zaměstnanců v době oživení ekonomiky s sebou nese řadu potenciálních problémů. Článek upozorňuje na ty nejzávažnější.- Firmy mohou mít problémy s pochopením a přizpůsobením se novým…

5 kroků k udržení talentů

13.1.2010 

Udržet si talenty v době omezených rozpočtů a snižování benefitů není jednoduché. Článek proto doporučuje několik opatření. - Zjistěte, co vaše talenty motivuje. Pokládejte specifické otázky jako…

Který kolega vám znepříjemňuje život?

13.1.2010 

V každé kanceláři se najde alespoň jeden problémový kolega. Ať už se projevuje chamtivostí, leností, sobectvím či bezpáteřností, výrazně znesnadňuje ostatním výkon jejich práce. Článek proto…

icon Jak sestavit zelený tým

12.1.2010 

Nejlepší cesta, jak nastartovat firemní iniciativy prospěšné životnímu prostředí, je umožnit zaměstnancům, aby je vedli. Sestavte zelený" tým, který budou tvořit jednotlivci se společným zájmem o…

Článek v rámci předplatného icon 5 nejdůležitějších e-mailů pro vaše zákazníky

12.1.2010 

Vzhledem k omezeným rozpočtům přebírá e-mail klíčové místo v marketingových plánech malých firem. Firmy, které jej nepoužívají, se tak připravují o jednu z nejlevnějších a zároveň nejefektivnějších…

Problémy jsou pro mne výzvy

11.1.2010  Rozhovor s Alešem Jircem, vedoucím Vzdělávacího centra společnosti Hewlett-Packard

Aleš Jirec vystudoval mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od devadesátých let zastával různé manažerské posty v oboru HR, zabýval se náborem, odměňováním a rozvojem zaměstnanců. V…

Jak zvládnout zavalení informacemi

7.1.2010 

Žijeme v době neustálého nárůstu nových informací. Není proto divu, že se cítíme zahlcení. Jak s tím bojovat? - Zastavte se a dýchejte. Zhluboka se nadchněte a dejte si pauzu. Věnujte deset minut…

icon Co nám překáží v komunikaci?

7.1.2010 

Máte někdy pocit, že nedokážete efektivně komunikovat s druhými lidmi, zejména v pracovních záležitostech? Možná si říkáte, že nejste dostatečně společenští. Ve skutečnosti vám však může pomoci,…

icon Rozhovor s Dagmar Šimonovou, manažerkou péče o zaměstnance ve společnosti LMC

6.1.2010 

Snažíme se zaměstnávat jen ty, kteří nevidí problémy, ale příležitosti. Tato věta plně odpovídá způsobu myšlení, kterým se ve společnosti LMC rozhodli řídit a zároveň dodávají, že každý, kdo v životě…

Interní komunikace: Nalaďte se na stejnou vlnovou délku

5.1.2010 

Manažeři a zaměstnanci by ve vzájemné komunikaci jistě ocenili nástroj, který je bohužel dostupný jen hrdinům sci-fi - univerzální překladač. I když totiž mluví stejným jazykem, často si nerozumějí.…

Článek v rámci předplatného icon Nepodceňujte předvádění produktů

5.1.2010 

Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže. Potenciální zákazník očekává, že obchodník produktu rozumí a je schopen ukázat, jak funguje. Měl by také umět zodpovědět otázky…

icon Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

4.1.2010 

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek přichází se sedmi vůdcovskými tipy, jak úspěšněji prodávat v těžkých obdobích. - Zapomeňte na taktiku vyčkávání. Odkládání je v…

Výpis 47114725 z celkem 7541