Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

icon 5 cest k tomu, aby váš e-mail nezůstal bez odezvy

30.12.2009 

V době, kdy do e-mailových schránek přichází stovky i tisíce zpráv týdně, je běžné, že řada z nich zůstane bez odezvy. Napsat zprávu, kterou si příjemce přečte, se tak stává stále větším problémem.…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat publicitu vlastními silami

30.12.2009 

Existuje celá řada způsobů, jak mohou firmy využít techniky public relations k doplnění svých reklamních kampaní. Většina profesionálů a vyšších manažerů například představuje odborníky ve svém oboru.…

icon Neberte stížnosti na lehkou váhu

29.12.2009 

Vedoucí pracovníci by měli brát vážně všechny stížnosti svých lidí. I když od nich nikdo neočekává, že si na čelo vylepí nápis Veškeré stížnosti na mou hlavu", je velice důležité, aby zaměstnanci…

Článek v rámci předplatného icon Desatero efektivního školení zaměstnanců zákaznické podpory

29.12.2009 

Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení zaměstnanci oddaní poskytování kvalitních zákaznických služeb. Článek proto přichází s deseti tipy, jak efektivně školit…

Článek v rámci předplatného icon Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

28.12.2009 

Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé telefonáty lze však snadno vyřešit pomocí webových stránek - což ušetří čas vám i zákazníkům. Článek přichází s několika tipy. -…

icon Zacházejte s médii jako s nejlepšími zákazníky

23.12.2009 

Podnikatelé se v současné ekonomické situace snaží najít způsob, jak využít jedné z nejefektivnějších marketingových taktik - public relations. Článek proto radí: zjistěte, co můžete udělat pro média…

Jak si správně určovat cíle?

22.12.2009 

Blížící se konec roku nám připomíná předsevzetí, která se nám nepodařilo splnit. Nejčastější příčinou těchto selhání je špatné vymezení cílů. Jak si tedy letos stanovit cíle, abychom v jejich plnění…

icon Rozhovor s výkonnou ředitelkou společnosti Gamin

22.12.2009 

Výkonná ředitelka společnosti Gamin s.r.o. Radana Brábníková, prozradila v rozhovoru Zuzany Čempelové jak dosáhnout toho, aby zaměstnanci pro firmu dýchali, ale také dala radu, jak jako firma uspět v…

Manuál pro nové podřízené

17.12.2009 

Podle amerického psychologa a konzultanta Bena Dattnera trvá vybudování dobrého pracovního vztahu s novým šéfem minimálně půl roku. Zejména v prvních měsících je pak velké riziko vzniku nedorozumění,…

icon Tři základní chyby PR

17.12.2009 

PR kampaň představuje nenákladný způsob, jak přilákat pozornost k vašim aktivitám. Je však třeba vyvarovat se základních chyb. - Nekřičte, že hoří. Budete-li vytvářet a distribuovat tiskové zprávy…

4 kroky k úspěšné týmové komunikaci

16.12.2009 

Týmovou komunikaci lze zlepšovat celou řadou způsobů. Článek popisuje ty nejzákladnější. - Závazek vůči komunikaci. Bez tohoto kroku nemůže týmová spolupráce fungovat úspěšně. Zvláště zdůraznit je…

Nejste otravný kolega?

15.12.2009 

Téměř na každém pracovišti se najde kolega, který svým chováním znepříjemňuje život ostatním. Takový člověk dokáže poškodit i jinak příjemné pracovní prostředí. Jak se pozná? A nejste to přímo vy?…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy pro vánoční e-mailový marketing

15.12.2009 

Vánoce jsou tady a s nimi i tradiční otázka, jak v této době nejlépe využít e-mailového marketingu. - Nabídněte něco speciálního. Zejména v dnešní ekonomické situaci zákazníci hledají dobré vánoční…

Překážky úspěšné týmové komunikace

10.12.2009 

Týmy, které dokáží efektivně komunikovat, dosahují lepších výsledků. Spolupráce a sdílení informací navíc usnadňuje rozhodování. Napomáhá také k lepší pracovní atmosféře, a tudíž i snižování…

icon Efektivnější průzkum? Zkraťte to

10.12.2009 

Ekonomická krize se promítá do všech oblastí, včetně provádění zákaznických průzkumů. Telefonické průzkumy již nejsou tak efektivní (v USA například kvůli zákonným omezením) a totéž platí i pro…

Výpis 47264740 z celkem 7541