Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

Delegování není nic těžkého

19.11.2009 

Delegování patří mezi nejdůležitější manažerské techniky. Slouží jednak manažerům, kterým dává prostor k řešení produktivnějších úkolů, a jednak zaměstnancům, kterým pomáhá s profesionálním rozvojem.…

icon Jak podpořit prodej v ekonomické recesi

19.11.2009 

Obtížné ekonomické časy si žádají maximální schopnost využít dostupné zdroje a příležitosti. Klíčem k  přežití je nalézt více obchodních příležitostí s méně lidmi a omezenými rozpočty. Jak na to?…

icon Máte žíznivé zákazníky?

16.11.2009 

Obchodník se snaží vysvětlit výkonnému řediteli propad prodeje: Znáte to, můžete dovést koně k vodě, ale nedonutíte jej pít." Výkonný ředitel však odpovídá: Donutit pít? Vaším úkolem je zajistit, aby…

icon Nepotvrzujte, vítejte

12.11.2009 

Uživatelé internetu, kteří se přihlásí k odběru vašich e-mailových zpráv, mohou velmi rychle ztratit zájem. Je tedy třeba udělat více, než jim potvrdit registraci. Naučte se je správně přivítat.…

Článek v rámci předplatného icon Telekonference je mrtvá, ať žije webinář

11.11.2009 

Měli jste někdy pocit, že účastníci vaší telekonference surfují po internetu, čtou si e-maily nebo si hrají s mobilními telefony, zatímco vy se snažíte přednést obchodní prezentaci? Pravděpodobně jste…

icon Jak řídit špatného šéfa

10.11.2009 

Někteří nadřízení se chovají jako tyrani nebo bezmocné děti, když se snaží zakrýt sebemenší nedokonalost. Současná doba, která zvyšuje jejich stres, tomu ještě více nahrává. Jak se ale pod takovým…

Žádost o pomoc není ostuda

9.11.2009 

Umět správně požádat o pomoc je zásadní součástí dobrého a úspěšného výkonu práce. Můžete se sice cítit nepříjemně, strach z požádání o pomoc je však neomluvitelný, zejména je-li v sázce hodně. Nejde…

icon 8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

9.11.2009 

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich potřeby a problémy. Řada firem se však potýká s řízením zpětné vazby a nedokáže podle ní provádět patřičná opatření. - Vytvořte…

icon Méně je více i v e-mailovém marketingu

6.11.2009 

V současné době utahování opasků cítí řada marketingových manažerů tlak shora ve smyslu spouštění více e-mailových kampaní, které jsou nenákladné a přitom mohou přinést vysokou návratnost investic. -…

Přehlížet konflikty se nevyplácí

5.11.2009 

Konflikty jsou součástí pracovišť, není však možné čekat, že se zázračně vyřeší samy. Budete-li je ignorovat, naopak se ještě zhorší. Cokoli, co rozvrací pracoviště, podepisuje se na produktivitě a…

icon Méně je při prezentaci více

5.11.2009 

Zajímavé témata často zanikají vinou špatně připravených prezentací. Čeho se tedy vyvarovat při prezentaci? Článek popisuje základní chyby na příkladě prezentace analytičky společnosti  Morgan Stanley…

Článek v rámci předplatného icon Kdy přijde další velká věc?

4.11.2009 

S objevujícími se signály o konci období ekonomické recese je třeba začít uvažovat o tom, jak odhalit příští spotřebitelské trendy a profitovat z nich. - Dívejte se mimo váš sektor. Trend, který se…

icon Rozhovor s Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť

2.11.2009 

S JUDr. Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť hovořila Zuzana Čempelová nejen o tom, jak vidí budoucnost oděvních firem a o ocenění Byznys rebel roku 2009 v kraji Vysočina.Vývoj…

Desatero rychlejšího a efektivnějšího učení

29.10.2009 

Nikdy není na škodu hledat nové cesty, jak se učit lépe a rychleji. Článek proto přichází s 10 tipy. - Zlepšujte svou paměť. Začněte zdokonalováním své schopnosti soustředění. Vyhněte se také…

Článek v rámci předplatného icon Vánoce pod taktovkou sociálních médií

26.10.2009 

Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové trendy. Aktuální je zejména skromnost. Spotřebitelé se více zapojují do online diskusí, aby se dozvěděli více o produktech a…

Výpis 47564770 z celkem 7541