Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

Článek v rámci předplatného icon 5 nejdůležitějších e-mailů pro vaše zákazníky

12.1.2010 

Vzhledem k omezeným rozpočtům přebírá e-mail klíčové místo v marketingových plánech malých firem. Firmy, které jej nepoužívají, se tak připravují o jednu z nejlevnějších a zároveň nejefektivnějších…

Problémy jsou pro mne výzvy

11.1.2010  Rozhovor s Alešem Jircem, vedoucím Vzdělávacího centra společnosti Hewlett-Packard

Aleš Jirec vystudoval mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od devadesátých let zastával různé manažerské posty v oboru HR, zabýval se náborem, odměňováním a rozvojem zaměstnanců. V…

Jak zvládnout zavalení informacemi

7.1.2010 

Žijeme v době neustálého nárůstu nových informací. Není proto divu, že se cítíme zahlcení. Jak s tím bojovat? - Zastavte se a dýchejte. Zhluboka se nadchněte a dejte si pauzu. Věnujte deset minut…

icon Co nám překáží v komunikaci?

7.1.2010 

Máte někdy pocit, že nedokážete efektivně komunikovat s druhými lidmi, zejména v pracovních záležitostech? Možná si říkáte, že nejste dostatečně společenští. Ve skutečnosti vám však může pomoci,…

icon Rozhovor s Dagmar Šimonovou, manažerkou péče o zaměstnance ve společnosti LMC

6.1.2010 

Snažíme se zaměstnávat jen ty, kteří nevidí problémy, ale příležitosti. Tato věta plně odpovídá způsobu myšlení, kterým se ve společnosti LMC rozhodli řídit a zároveň dodávají, že každý, kdo v životě…

Interní komunikace: Nalaďte se na stejnou vlnovou délku

5.1.2010 

Manažeři a zaměstnanci by ve vzájemné komunikaci jistě ocenili nástroj, který je bohužel dostupný jen hrdinům sci-fi - univerzální překladač. I když totiž mluví stejným jazykem, často si nerozumějí.…

Článek v rámci předplatného icon Nepodceňujte předvádění produktů

5.1.2010 

Klíčovou součástí prodeje produktu je předvedení toho, co dokáže. Potenciální zákazník očekává, že obchodník produktu rozumí a je schopen ukázat, jak funguje. Měl by také umět zodpovědět otázky…

icon Prodejní vůdcovství ve složité ekonomice

4.1.2010 

Potřebujete silnější kalibr pro vaše další obchodní jednání? Článek přichází se sedmi vůdcovskými tipy, jak úspěšněji prodávat v těžkých obdobích. - Zapomeňte na taktiku vyčkávání. Odkládání je v…

icon 5 cest k tomu, aby váš e-mail nezůstal bez odezvy

30.12.2009 

V době, kdy do e-mailových schránek přichází stovky i tisíce zpráv týdně, je běžné, že řada z nich zůstane bez odezvy. Napsat zprávu, kterou si příjemce přečte, se tak stává stále větším problémem.…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat publicitu vlastními silami

30.12.2009 

Existuje celá řada způsobů, jak mohou firmy využít techniky public relations k doplnění svých reklamních kampaní. Většina profesionálů a vyšších manažerů například představuje odborníky ve svém oboru.…

icon Neberte stížnosti na lehkou váhu

29.12.2009 

Vedoucí pracovníci by měli brát vážně všechny stížnosti svých lidí. I když od nich nikdo neočekává, že si na čelo vylepí nápis Veškeré stížnosti na mou hlavu", je velice důležité, aby zaměstnanci…

Článek v rámci předplatného icon Desatero efektivního školení zaměstnanců zákaznické podpory

29.12.2009 

Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení zaměstnanci oddaní poskytování kvalitních zákaznických služeb. Článek proto přichází s deseti tipy, jak efektivně školit…

Článek v rámci předplatného icon Webové stránky usnadní telefonáty se zákazníky

28.12.2009 

Pro firmy je velmi důležité udržovat kontakt se zákazníky. Některé telefonáty lze však snadno vyřešit pomocí webových stránek - což ušetří čas vám i zákazníkům. Článek přichází s několika tipy. -…

icon Zacházejte s médii jako s nejlepšími zákazníky

23.12.2009 

Podnikatelé se v současné ekonomické situace snaží najít způsob, jak využít jedné z nejefektivnějších marketingových taktik - public relations. Článek proto radí: zjistěte, co můžete udělat pro média…

Jak si správně určovat cíle?

22.12.2009 

Blížící se konec roku nám připomíná předsevzetí, která se nám nepodařilo splnit. Nejčastější příčinou těchto selhání je špatné vymezení cílů. Jak si tedy letos stanovit cíle, abychom v jejich plnění…

Výpis 47864800 z celkem 7609