Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

icon Naučte zaměstnance pracovat se sociálními médii

1.9.2009 

Mnoho zaměstnanců považuje za bezproblémové uveřejňování informací o svých zaměstnavatelích na sociálních sítích, jsou-li podle nich pravdivé. To však může být pro firmy nebezpečné. Podle průzkumu…

icon Optimalizace e-mailů pro mobilní zařízení

1.9.2009 

Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato otázka je pro soudobé marketéry stále důležitější. Článek proto shrnuje několik tipů, jak správně upravit zprávy pro mobilní…

icon Marketingový e-mail musí být relevantní a zacílený

28.8.2009 

Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu a domnívá se, že nejlepší je rozesílat co nejvíce zpráv na všechny stany. Základem úspěšného e-mailového marketingu je…

Složitá doba si žádá komunikaci

27.8.2009 

Komunikace se zaměstnanci v obtížných dobách, jako je ta současná, přináší specifické výzvy. Zejména je třeba nepřestat komunikovat. Zaměstnanci potřebují znát co nejvíce informací. Jaký je…

Článek v rámci předplatného Stále více firem prověřuje uchazeče o práci na sociálních webech

25.8.2009 

Podle aktuálního výzkumu serveru CareerBuilder.com se v posledním roce zdvojnásobil počet zaměstnavatelů, kteří využívají sociální weby k prověřování uchazečů o práci. V současné době se k tomuto…

Článek v rámci předplatného icon Jak propagovat eventy e-mailem

24.8.2009 

E-mail je silný nástroj, který může mít velký vliv na úspěch vámi pořádaných akcí. Článek proto přichází s několika tipy, jak jej využít pro propagaci. - Nešiřte spam. Uvědomte si, jak lidé reagují…

Řízení zaměstnanců v obtížné ekonomické době

20.8.2009 

Řízení zaměstnanců v období ekonomické krize má své specifické výzvy. Je třeba správně čelit rostoucí negativitě, která se nepříznivě odráží na motivaci a produktivitě zaměstnanců. Článek proto radí,…

Článek v rámci předplatného icon Prodejní techniky pro ženy

20.8.2009 

Ženský prodejní styl se liší od toho mužského. Ženy totiž mají jedinečný soubor hodnot, komunikační styl i chování, což by měly při prodeji umět uplatnit. Řada z nich se však snaží uplatňovat spíše…

8 cest k loajalitě zaměstnanců

18.8.2009 

Respekt a důvěra se nedají vynutit, je třeba umět si je získat. Totéž platí i pro loajalitu zaměstnanců. Skutečná loajalita vzniká ve chvíli, kdy se mezi manažerem a zaměstnancem vytváří vztah…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte výstupní pohovory

17.8.2009 

Řada firem nedokáže využít zpětné vazby od odcházejících zaměstnanců ke zlepšení své strategie řízení lidských zdrojů. Výstupní pohovory jsou přitom nenákladné a mohou zjistit, jak se zaměstnanci ve…

icon E-mailem k loajalitě vůči značce

17.8.2009 

E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky loajálními ke značce. Umíte jej však správně využít? Položte si následující otázky: - Transparentnost. Vysvětlujete svým zákazníkům,…

icon Strategie je proces učení

13.8.2009 

Řada manažerů se domnívá, že určování strategie je jednoduché. Skutečná výzva přichází až se zaváděním strategií. Je proto třeba vnímat strategii jako proces učení. Mezinárodní organizace Center for…

Co je NLP?

12.8.2009 

Neurolingvistické programování (Neuro Linguistic Programming - NLP) se zabývá studiem komunikace (intrapersonální i interpersonální) za účelem dosahování výsledků, které si přejeme. Pomáhá rychle…

Úspěšné nalodění

12.8.2009 

Proces zapojování nových zaměstnanců do firemní kultury (tzv. onboarding) začíná již před tím, než zaměstnanec poprvé vstoupí na pracoviště. Příprava přitom nemusí být nijak nákladná ani časově…

icon Nepropadejte mikromanagementu

12.8.2009 

Mikromanagement je jev, s nímž se během své kariéry setká téměř každý, ať už přímo, nebo nepřímo. Někteří dokonce zjistí, že jsou sami mikromanažery. Jak poznáte, zda je to i váš případ? -…

Výpis 48164830 z celkem 7541