Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

icon Rozhovor s výkonnou ředitelkou společnosti Gamin

22.12.2009 

Výkonná ředitelka společnosti Gamin s.r.o. Radana Brábníková, prozradila v rozhovoru Zuzany Čempelové jak dosáhnout toho, aby zaměstnanci pro firmu dýchali, ale také dala radu, jak jako firma uspět v…

Manuál pro nové podřízené

17.12.2009 

Podle amerického psychologa a konzultanta Bena Dattnera trvá vybudování dobrého pracovního vztahu s novým šéfem minimálně půl roku. Zejména v prvních měsících je pak velké riziko vzniku nedorozumění,…

icon Tři základní chyby PR

17.12.2009 

PR kampaň představuje nenákladný způsob, jak přilákat pozornost k vašim aktivitám. Je však třeba vyvarovat se základních chyb. - Nekřičte, že hoří. Budete-li vytvářet a distribuovat tiskové zprávy…

4 kroky k úspěšné týmové komunikaci

16.12.2009 

Týmovou komunikaci lze zlepšovat celou řadou způsobů. Článek popisuje ty nejzákladnější. - Závazek vůči komunikaci. Bez tohoto kroku nemůže týmová spolupráce fungovat úspěšně. Zvláště zdůraznit je…

Nejste otravný kolega?

15.12.2009 

Téměř na každém pracovišti se najde kolega, který svým chováním znepříjemňuje život ostatním. Takový člověk dokáže poškodit i jinak příjemné pracovní prostředí. Jak se pozná? A nejste to přímo vy?…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy pro vánoční e-mailový marketing

15.12.2009 

Vánoce jsou tady a s nimi i tradiční otázka, jak v této době nejlépe využít e-mailového marketingu. - Nabídněte něco speciálního. Zejména v dnešní ekonomické situaci zákazníci hledají dobré vánoční…

Překážky úspěšné týmové komunikace

10.12.2009 

Týmy, které dokáží efektivně komunikovat, dosahují lepších výsledků. Spolupráce a sdílení informací navíc usnadňuje rozhodování. Napomáhá také k lepší pracovní atmosféře, a tudíž i snižování…

icon Efektivnější průzkum? Zkraťte to

10.12.2009 

Ekonomická krize se promítá do všech oblastí, včetně provádění zákaznických průzkumů. Telefonické průzkumy již nejsou tak efektivní (v USA například kvůli zákonným omezením) a totéž platí i pro…

Článek v rámci předplatného Novoroční předsevzetí pro spokojenější zaměstnance

9.12.2009 

Ani příští rok nebude pro manažery lidských zdrojů nejjednodušší. Je proto nejvyšší čas začít s vedením firmy projednávat dlouhodobé strategie řízení zaměstnanců. Začněte tím, že si položíte otázku,…

icon Jak si udržet produktivitu při fúzi firem?

8.12.2009 

Spojování více firem v jednu s sebou nese řadu problémů, včetně klesající produktivity zaměstnanců. Jak si tedy udržet produktivitu v rámci fúze? - Pochopte firemní kultury. Předem se seznamte se…

Článek v rámci předplatného icon Deset chyb e-mailového marketingu

8.12.2009 

E-mailový marketing není tak jednoduchý, jak by se mohlo na první pohled zdát. V době, kdy jsou e-mailové schránky lidí bombardovány stále větším počtem zpráv, je třeba chovat se strategicky a…

icon Jak se připravit na pracovní oběd

4.12.2009 

Pracovní oběd je událost, při níž je kromě řešení obchodních záležitostí třeba ovládat také umění konverzace a společenského chování. - Oslovte správným způsobem. Domluvte se na termínu a okamžitě…

Článek v rámci předplatného icon Prezentujete? Nenuďte

3.12.2009 

Sami jistě víte, jak nepříjemné je účastnit se nudné prezentace. Proto byste se při svých prezentacích měli snažit, abyste nenudili. Jak na to? - Prvním předpokladem je oddanost a důvěra vůči danému…

icon Sociální média: Poslouchat nestačí

3.12.2009 

Malé firmy mohou snadno podpořit své značky, spustí-li marketingové programy na sociálních sítích. Není to ani složité ani drahé. Začít je třeba zřízením účtů na Facebooku a Twitteru. Přidat mohou i…

icon Sedm kroků k úspěšnému zapojení zaměstnanců

2.12.2009 

Znají zaměstnanci vaše jméno? Vědí, proč existuje vaše organizace? Pokud si na tyto otázky odpovíte záporně, pak vaše firemní kultura nedokáže zapojit své členy. Zaměstnanci jsou přitom…

Výpis 48014815 z celkem 7609