Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak na efektivní obchodní prezentaci

17.9.2009 

Co je klíčem k dobré obchodní prezentaci? - Proveďte důkladnou analýzu potřeb. Nechoďte na první setkání naslepo. Snažte se předem zjistit co nejvíce informací. Když se seznámíte s kritérii…

Nenechte si odejít nejlepší lidi

16.9.2009 

V obtížné ekonomické době to nebudou průměrní zaměstnanci, kteří budou zvažovat odchod z vaší firmy. Budou to ti nejlepší, kteří mají více příležitostí. Jak si je ale udržet bez potřeby velkého…

Článek v rámci předplatného Podpořte svůj HR tým v době krize

16.9.2009 

Poslední roky se nesly ve znamení změny vnímání funkce HR z administrativní podpory na strategického partnera organizací. Globální ekonomická krize však přinesla nejistotu, kdy i profesionálové HR…

Článek v rámci předplatného icon Oživení i pro vás

16.9.2009 

Období oživení ekonomiky může být i obdobím oživení vašeho byznysu. - Zbavte se očekávání a buďte otevření možnostem. Snažte se zůstat objektivní a otevření více řešením. Soustředění jen na jednu…

Článek v rámci předplatného Neodrazujte nové zaměstnance

15.9.2009 

Stará známá pravda říká, že zaměstnanci vstupují do firem, neopouštějí však firmy, ale šéfy. Článek proto upozorňuje na typické manažerské chyby, které mohou přimět nové zaměstnance znovu zvažovat…

icon Nepřipravujte se o zákazníky

15.9.2009 

I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také vědět, co může udělat, aby jej získal zpět nebo neztratil další. - Mluvte s bývalými zákazníky. Ptejte se na specifické důvody…

Článek v rámci předplatného 4 chyby internetového náboru

14.9.2009 

Sekce kariéra" na firemních webových stránkách patří mezi nejsilnější náborové nástroje. Měla by však být vytvořena tak, aby mohla efektivně fungovat. Článek proto upozorňuje na nejčastější chyby,…

Interní branding oddělení lidských zdrojů

11.9.2009 

Budování značky oddělení HR ve firmě začíná náborem, u náboru však nekončí. Každá firma má svou interní značku, i když mnohdy neúmyslnou. Chcete-li proto aktivně budovat svou interní značku, položte…

Článek v rámci předplatného icon Konference: Nebuďte jen účastníky

11.9.2009 

Konference nabízejí velkou příležitost pro budování vztahů se zajímavými lidmi. Chcete-li proto zajistit maximální návratnost času a peněz, které vaše společnost investuje do konferencí, nemůžete se…

icon Nečekejte na zlepšení ekonomiky

11.9.2009 

Současná ekonomická situace vede řadu marketérů k odklonu od zkoušení nových technik a strategií. Raději se drží dosavadního osvědčeného postupu, i když to může být kontraproduktivní. Článek proto…

icon Tisková zpráva, která nezapadne

9.9.2009 

Psaní tiskových zpráv je poměrně snadné, což vede k tomu, že je píše téměř každý. Novináři jsou však pak těmito zprávami zavaleni a většině z nich se nedostane pozornosti médií. Jak tedy vytvořit…

Čím více úkolů, tím méně výsledků

8.9.2009 

Lidé, kteří dělají více věci najednou, jsou ve své činnosti nejhorší. Potvrdil to výzkum americké Stanford University. Na rozdíl od těch, kteří se věnují jen jednomu úkolu, se totiž velmi snadno se…

Anatomie fámy

4.9.2009 

Téměř každou firmou se bez ohledu na její velikost šíří fámy o propouštění, povyšování, škrtech nebo i liposukci šéfů. Většinou se jedná o neškodné řeči, někdy však mohou organizace poškodit. Článek…

icon Budování kontaktů kdykoli a kdekoli

3.9.2009 

Networking je pojem, který označuje vytváření a udržování vzájemně prospěšných vztahů. Nejde však jen o klábosení, výměnu vizitek či prodej. Článek proto upozorňuje na chyby při budování kontaktů. -…

Ne všichni zaměstnanci komunikují stejně

2.9.2009 

Seznámení s komunikačními styly zaměstnanců je velmi důležité pro úspěšnou týmovou práci. Spolupracovníci by se měli naučit rozpoznávat rozdíly ve své komunikaci, a předcházet tak konfliktům.…

Výpis 48014815 z celkem 7541