Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

Jak začít s novým týmem

23.10.2009 

Sestavení nového týmu pro nový projekt nebo zvláštní úkol je efektivní cestou k vytváření dynamiky ve firmě. Článek proto přichází s několika doporučeními, jak podpořit správný začátek fungování…

icon Nebojte se sociálních médií

23.10.2009 

Spisovatel William Faulkner jednou řekl, že psát román je jako snažit se postavit kurník během hurikánu. Stejně dnes může působit snaha o úspěšné plutí na vlnách sociálních médií. Jsou to velmi silné…

icon 7 tabu budování kontaktů

21.10.2009 

Budování kontaktů má svá základní pravidla, stejně tak jako tabu, kterým je třeba se vyhnout. Článek upozorňuje na sedm nejčastějších prohřešků při networkingu. - Nelžete, neupravujte fakta ani…

icon Pozor na mylné představy v obchodních vztazích

21.10.2009 

Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na základě svých dosavadních úspěchů a vztahů se zákazníky. To může být velmi nebezpečné. O jaké předsudky se jedná? - Vím, jak…

icon 10 kroků k udržení hvězdných hráčů

20.10.2009 

Manažeři, kteří se zabývají řízením talentů, by se měli právě nyní soustředit na své hvězdné hráče, aby o ně nepřišli, až se ekonomické situace zlepší. - Pravdivě informujte zaměstnance o tom, jak…

Umíte přinášet špatné zprávy?

19.10.2009 

Bez ohledu na to, jak šikovně podáte špatné zprávy, pravděpodobně způsobí úzkost, minimálně krátkodobé ochromení produktivity nebo přimějí některé vaše lidi poohlížet se po jiné práci. Jak tedy…

Školení, které naučí

18.10.2009 

Bez ohledu na své zaměření by každé školení mělo být podáváno tak, aby si je zaměstnanec uchoval v paměti a použil v praxi. Kolikrát jste však již viděli zaměstnance, který přišel ze školení a v …

Článek v rámci předplatného Jak proplout snižováním stavů

15.10.2009 

Snižování stavů nemusí být pohromou pro pověst firmy, i když v dnešní době sociálních médií mohou mít negativní zkušenosti jednoho zaměstnance velmi široké publikum. Firma by se v takové situaci měla…

Článek v rámci předplatného Pomozte zaměstnancům vykročit správnou nohou

15.10.2009 

Nástup do nové práce je pro zaměstnance náročná zkušenost. Zaměstnavatelé by se proto měli snažit, aby první dny a týdny byly pro nové členy týmu co nejpozitivnější. Během prvního měsíce byste měli:…

Článek v rámci předplatného icon Tipy pro předvánoční e-mailovou kampaň

15.10.2009 

Vánoční prodej je v letošním roce důležitější než kdy jindy. Odborníci na internetový marketing proto radí, jak maximálně zefektivnit tuto formu reklamy v předvánočním období poznamenaném ekonomickou…

Článek v rámci předplatného Jak se zbavit nekvalifikovaných uchazečů o práci

13.10.2009 

Náboráři jsou v současné době bombardováni životopisy a žádostmi o zaměstnání, z nichž řada zcela neodpovídá jejich požadavkům. Co tedy mohou dělat, aby minimalizovali počet nekvalifikovaných žádostí?…

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby, jak zvýšit hodnotu newsletteru

13.10.2009 

Když už investujete čas a energii do vytváření firemního newsletteru, měl by jeho obsah poskytovat určitou hodnotu svým čtenářům. Je to vynikající příležitost, jak předávat aktuální informace a…

icon 6 kroků k řízení změn

12.10.2009 

Při zavádění změn je třeba mít na paměti určité klíčové věci: - Vytvořte vizi. Vaše vize by měla jasně ukazovat, jaké výhody změny přinesou. - Umožněte přátelské změny. Počítejte se strachem lidí,…

Článek v rámci předplatného icon Reklamní brožura snadno a rychle

12.10.2009 

Nejdůležitější součástí balíčku s přímou poštovní reklamou je dopis. Neměli byste však zapomínat ani na brožuru, kterou přikládáte. Ať už tuto formu reklamy nazýváte brožurou, oběžníkem nebo letákem,…

Článek v rámci předplatného Léto je pryč, posilte motivaci

9.10.2009 

Léto skončilo a nastává doba, kdy je třeba opět zvýšeně působit na zaměstnance, abyste obnovili jejich soustřední na práci. Článek radí jak na to prostřednictvím projevů uznání. - Posílejte ručně…

Výpis 47714785 z celkem 7541