Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

Článek v rámci předplatného Rozhovor s Ing. Monikou Bartoníčkovou, jednatelkou společnosti HR Guru

28.1.2010 

Ing. Monika Bartoníčková, jednatelka společnosti HR Guru a lektorka, získala zkušenosti z oblasti personalistiky na různých personalistických pozicích ve společnostech Egon Zehnder, SPT Telecom a…

icon Plzeňskou likérku Stock povede Petr Pavlík z Reckitt Benckiser

10.9.2009 

Plzeňská likérka Stock se po půl roce dočkala nového šéfa, kterým se stal devětatřicetiletý Petr Pavlík. Ve funkci generálního ředitele vystřídal Martina Petráška, který z firmy odešel na vlastní…

7 tipů pro lepší komunikaci na pracovišti

27.1.2010 

Komunikace není jen záležitostí slov, ve skutečnosti z větší části probíhá neverbálně. Patří také mezi základní vůdcovské dovednosti. Jak tedy mohou vůdcové zlepšit své komunikační dovednosti? -…

icon Chraňte svá data

27.1.2010 

V praxi se ukazuje, že některým bývalým zaměstnancům zůstávají i po odchodu z firmy přístupy k soukromým firemním datům a informacím. To pak ohrožuje bezpečnost firem bez ohledu na jejich velikost.…

Článek v rámci předplatného icon Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

26.1.2010 

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale nutností. Článek proto upozorňuje na pět chyb, které nejčastěji brání obchodníkům v pochopení potřeb zákazníků. - Netlačte…

Proč se vám hlásí jen nepoužitelní uchazeči o práci?

22.1.2010 

I když to v současné ekonomické situaci může znít paradoxně, řada firem se stále potýká s problémem obsazení volných pracovních pozic. Článek radí znovu zvážit přístup k náboru a upozorňuje, proč…

Je ta porada nutná?

21.1.2010 

Porady mohou být užitečné pro celou řadu věcí. Stejně tak však mohou být ztrátou času. Článek proto radí, jak zařídit, aby každá porada měla svůj smysl a byla efektivní. - Ujistěte se, že je porada…

icon Všechny informace řešit nemůžete

20.1.2010 

Moderní život s sebou nese nekončící příval informací. Ať už se jedná o e-maily, vzkazy rozesílané pomocí Twitteru, instant messaging či SMS, stále více lidí si připadá jako oběť digitálního útoku.…

Článek v rámci předplatného icon 8 kroků k přilákání zákazníků

20.1.2010 

Jestliže chce firma dosáhnout růstu, měla by usilovat o více zákazníků. Článek proto přichází s doporučeními, jak přilákat více zákazníků, a přispět tak k rozvoji firmy. - Ujasněte si, na koho…

Článek v rámci předplatného icon Jak na problémové zákazníky

18.1.2010 

V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám pomohou k tomu, aby se z problémových stali loajální? Článek přichází s několika doporučeními, která byste měli tlumočit svým…

Řešení konfliktů e-mailem? Raději ne

15.1.2010 

E-mail představuje komunikační nástroj, který výrazně usnadňuje práci. Ne vždy je však tím správným kanálem, například při řešení konfliktů. Článek popisuje, kdy a jak řešit problémy cestou…

Článek v rámci předplatného Překážky budoucího rozvoje

14.1.2010 

Udržení výkonnosti zaměstnanců v době oživení ekonomiky s sebou nese řadu potenciálních problémů. Článek upozorňuje na ty nejzávažnější.- Firmy mohou mít problémy s pochopením a přizpůsobením se novým…

5 kroků k udržení talentů

13.1.2010 

Udržet si talenty v době omezených rozpočtů a snižování benefitů není jednoduché. Článek proto doporučuje několik opatření. - Zjistěte, co vaše talenty motivuje. Pokládejte specifické otázky jako…

Který kolega vám znepříjemňuje život?

13.1.2010 

V každé kanceláři se najde alespoň jeden problémový kolega. Ať už se projevuje chamtivostí, leností, sobectvím či bezpáteřností, výrazně znesnadňuje ostatním výkon jejich práce. Článek proto…

icon Jak sestavit zelený tým

12.1.2010 

Nejlepší cesta, jak nastartovat firemní iniciativy prospěšné životnímu prostředí, je umožnit zaměstnancům, aby je vedli. Sestavte zelený" tým, který budou tvořit jednotlivci se společným zájmem o…

Výpis 47714785 z celkem 7609