Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

Článek v rámci předplatného Novoroční předsevzetí pro spokojenější zaměstnance

9.12.2009 

Ani příští rok nebude pro manažery lidských zdrojů nejjednodušší. Je proto nejvyšší čas začít s vedením firmy projednávat dlouhodobé strategie řízení zaměstnanců. Začněte tím, že si položíte otázku,…

icon Jak si udržet produktivitu při fúzi firem?

8.12.2009 

Spojování více firem v jednu s sebou nese řadu problémů, včetně klesající produktivity zaměstnanců. Jak si tedy udržet produktivitu v rámci fúze? - Pochopte firemní kultury. Předem se seznamte se…

Článek v rámci předplatného icon Deset chyb e-mailového marketingu

8.12.2009 

E-mailový marketing není tak jednoduchý, jak by se mohlo na první pohled zdát. V době, kdy jsou e-mailové schránky lidí bombardovány stále větším počtem zpráv, je třeba chovat se strategicky a…

icon Jak se připravit na pracovní oběd

4.12.2009 

Pracovní oběd je událost, při níž je kromě řešení obchodních záležitostí třeba ovládat také umění konverzace a společenského chování. - Oslovte správným způsobem. Domluvte se na termínu a okamžitě…

Článek v rámci předplatného icon Prezentujete? Nenuďte

3.12.2009 

Sami jistě víte, jak nepříjemné je účastnit se nudné prezentace. Proto byste se při svých prezentacích měli snažit, abyste nenudili. Jak na to? - Prvním předpokladem je oddanost a důvěra vůči danému…

icon Sociální média: Poslouchat nestačí

3.12.2009 

Malé firmy mohou snadno podpořit své značky, spustí-li marketingové programy na sociálních sítích. Není to ani složité ani drahé. Začít je třeba zřízením účtů na Facebooku a Twitteru. Přidat mohou i…

icon Sedm kroků k úspěšnému zapojení zaměstnanců

2.12.2009 

Znají zaměstnanci vaše jméno? Vědí, proč existuje vaše organizace? Pokud si na tyto otázky odpovíte záporně, pak vaše firemní kultura nedokáže zapojit své členy. Zaměstnanci jsou přitom…

Článek v rámci předplatného icon Tiskové zprávy: Stručně, zajímavě, pravdivě

2.12.2009 

Psaní tiskových zpráv pro různá média může být dobrou cestou k získání publicity pro vaši firmu nebo produkty. Je však třeba držet se určitých pravidel, nechcete-li psaním pouze ztrácet čas a…

icon Umíte řídit změny?

1.12.2009 

Firmy, které chtějí přežít a být úspěšné, se musejí umět přizpůsobovat změnám. V době, kdy zákazníci mají obrovské množství možností a navíc pečlivě zvažují utracení každé koruny, je zásadní nejen…

Článek v rámci předplatného icon Jak začít s marketingem na Facebooku

1.12.2009 

Stále více firem využívá Facebook ke své propagaci. Jak k tomu ale správně přistoupit? - Začněte s jedním cílem Většinu firem napadne zvyšování prodeje, Facebook je však místem spíše pro okamžitější…

icon Irma Bohoňková: Možná je krize dobrá alespoň v tom, že řada firem začíná poprvé uvažovat o jiných než finančních možnostech motivování

1.12.2009 

Co potřebují lidé, aby podávali vyšší výkony, více využívali své schopnosti a dovednosti? Podle Irmy Bohoňkové, která v současné době působí kouč, lektor a konzultant především právě v oblasti…

Článek v rámci předplatného Nejšílenější údaje v životopisech

30.11.2009 

Server Careerbuilder.com letos opět oslovil HR manažery a náboráře, aby se podělili o nejšílenější" informace, které o sobě uvedli uchazeči o zaměstnání ve svých životopisech. Respondenti se shodli na…

icon Aleš Kalina: Nadřízený, který nemá v pořádku své emoce, přenáší své defekty na své podřízené

25.11.2009 

S profesionálním koučem Ing. Alešem Kalinou jsme se v rozhovoru dotkli nejen atraktivního tématu, kterým je koučing, koučování v praxi a jeho hranice, ale také využití emoční inteligence v zaměstnání,…

Článek v rámci předplatného icon Proč obchody selhávají?

24.11.2009 

Požádejte své obchodníky, aby prošli obchody, které v uplynulém roce selhaly. Vyzvěte je, aby sepsali důvody, proč se jim konkrétní obchody nepovedly. Pravděpodobně získáte seznam sedmi nejčastějších…

Článek v rámci předplatného icon Byznys plán by neměl nudit ani mást

23.11.2009 

Byznys plán je klíčovým krokem k úspěšnému nastartování společnosti nebo projektu, získání důležitých investorů. Čemu se však vyhnout při jeho psaní, aby mohl být úspěšný? - Nesnažte se oslovit…

Výpis 47414755 z celkem 7541