Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

Hodnocení výkonnosti snáze a efektivněji

11.8.2009 

Příprava hodnocení výkonnosti zaměstnanců patří mezi nejméně oblíbené manažerské úkoly. To se pak negativně podepisuje na morálce a produktivitě zaměstnanců. Správný postup hodnocení proto vyžaduje…

Článek v rámci předplatného icon Desatero rychlého a snadného PR

11.8.2009 

PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro vaše produkty, oslovení více zákazníků a vybudování silnější značky. Zapamatujte si, že základem PR je důvěryhodnost. Pak se…

icon 5 chyb internetového marketingu

11.8.2009 

Nejste spokojeni se svými on-line reklamními kampaněmi? Nelíbí se vám výsledky, které získáváte díky e-mailovému marketingu? Představovali byste si vyšší návštěvnost vašich webových stránek? Pak se…

Článek v rámci předplatného icon Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

10.8.2009 

Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než jen poskytovat kvalitní výrobky či služby. Je třeba věnovat pozornost potřebám zákazníků a plnit je. Získat zákazníka je…

icon Nebojte se budování kontaktů

7.8.2009 

Budování kontaktů může být velmi silný marketingový nástroj. Jde o to, vytvářet takové vztahy, které budou hodnotné pro obě strany, aby si mohly vzájemně pomáhat, sdílet informace, vyměňovat nejlepší…

Článek v rámci předplatného Výzvy multikulturního pracoviště

5.8.2009 

Multikulturní rozdílnost zaměstnanců přináší na pracoviště nové výzvy. Článek proto radí, jak úspěšně integrovat zaměstnance z odlišných kultur.- Mějte příjemný přístup ke všem zaměstnancům. Nejvyšší…

Jak změnit dysfunkční pracoviště

4.8.2009 

Pod pojmem dysfunkční organizace si většina lidí představuje v první řadě křik. Řada projevů dysfunkčních pracovišť však se zvýšeným hlasem nesouvisí. Je způsobena především neschopností řešit…

icon Pomozte zaměstnancům řídit on-line rizika

4.8.2009 

Exploze webových aplikací a nástrojů udělala Internet výrazně užitečnějším. Zároveň však přinesla i řadu nových potenciálních rizik a nebezpečí pro firmy. Článek radí, jak se jim vyhnout.- Povolte,…

Článek v rámci předplatného Novela zavádí slevy na sociálním pojištění

3.8.2009 

1. srpna začala platit novela zákona č. 589/1992 Sb., O pojistném na sociální zabezpečení, která zavádí degresivní slevy na odvodech na sociálním pojištění pro zaměstnavatele. Platnost tohoto…

Evropská komise volá po zprostředkování poznatků

3.8.2009 

Generální ředitelství Evropské komise pro vzdělání a kulturu otevírá novou výzvu k předkládání projektů v oblasti vytváření sítí iniciativ zprostředkovávání poznatků. Cílem výzvy Politika a praxe…

icon 6 pravidel pro jednání s nespokojenými zákazníky

3.8.2009 

Jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování firmy jsou spokojení zákazníci. Pokud je budete opomíjet nebo brát jako samozřejmost, projeví se to na vašich hospodářských výsledcích. Je proto…

icon Co zvážit při investici do softwaru

3.8.2009 

Při nákupu softwaru byste měli být schopni předem určit, zda potenciální výhody zvoleného řešení převáží náklady. Existuje více způsobů, jak to udělat, nejpraktičtější cesta však spočívá ve výpočtu…

icon Jak si zajistit návratnost zákazníků

31.7.2009 

Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí však při tom ty stávající. Nevěnují dostatečné úsilí tomu, aby si je udržely, i když je to mnohem méně nákladné než získávat…

icon 5 tipů pro design newsletteru

30.7.2009 

Časově vytížení spotřebitelé preferují komunikaci, která je krátká, snadno čitelná a přesto působivá. Tyto potřeby můžete uspokojit prostřednictvím newsletterů. Článek radí, jak tuto formu přímého…

5 nejčastějších chyb při hodnocení výkonnosti

28.7.2009 

Při hodnocení výkonnosti zaměstnanců se manažeři často dopouštějí chyb. Již samotný pojem hodnocení výkonnosti" mnohdy nutí zaměstnance obracet oči v sloup. Existují však způsoby, jak tuto negativitu…

Výpis 48314845 z celkem 7541