Hodnocení výkonnosti snáze a efektivněji
Příprava hodnocení výkonnosti zaměstnanců patří mezi nejméně oblíbené manažerské úkoly. To se pak negativně podepisuje na morálce a produktivitě zaměstnanců. Správný postup hodnocení proto vyžaduje…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.
Příprava hodnocení výkonnosti zaměstnanců patří mezi nejméně oblíbené manažerské úkoly. To se pak negativně podepisuje na morálce a produktivitě zaměstnanců. Správný postup hodnocení proto vyžaduje…
PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro vaše produkty, oslovení více zákazníků a vybudování silnější značky. Zapamatujte si, že základem PR je důvěryhodnost. Pak se…
Nejste spokojeni se svými on-line reklamními kampaněmi? Nelíbí se vám výsledky, které získáváte díky e-mailovému marketingu? Představovali byste si vyšší návštěvnost vašich webových stránek? Pak se…
Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než jen poskytovat kvalitní výrobky či služby. Je třeba věnovat pozornost potřebám zákazníků a plnit je. Získat zákazníka je…
Budování kontaktů může být velmi silný marketingový nástroj. Jde o to, vytvářet takové vztahy, které budou hodnotné pro obě strany, aby si mohly vzájemně pomáhat, sdílet informace, vyměňovat nejlepší…
Multikulturní rozdílnost zaměstnanců přináší na pracoviště nové výzvy. Článek proto radí, jak úspěšně integrovat zaměstnance z odlišných kultur.- Mějte příjemný přístup ke všem zaměstnancům. Nejvyšší…
Pod pojmem dysfunkční organizace si většina lidí představuje v první řadě křik. Řada projevů dysfunkčních pracovišť však se zvýšeným hlasem nesouvisí. Je způsobena především neschopností řešit…
Exploze webových aplikací a nástrojů udělala Internet výrazně užitečnějším. Zároveň však přinesla i řadu nových potenciálních rizik a nebezpečí pro firmy. Článek radí, jak se jim vyhnout.- Povolte,…
1. srpna začala platit novela zákona č. 589/1992 Sb., O pojistném na sociální zabezpečení, která zavádí degresivní slevy na odvodech na sociálním pojištění pro zaměstnavatele. Platnost tohoto…
Generální ředitelství Evropské komise pro vzdělání a kulturu otevírá novou výzvu k předkládání projektů v oblasti vytváření sítí iniciativ zprostředkovávání poznatků. Cílem výzvy Politika a praxe…
Jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování firmy jsou spokojení zákazníci. Pokud je budete opomíjet nebo brát jako samozřejmost, projeví se to na vašich hospodářských výsledcích. Je proto…
Při nákupu softwaru byste měli být schopni předem určit, zda potenciální výhody zvoleného řešení převáží náklady. Existuje více způsobů, jak to udělat, nejpraktičtější cesta však spočívá ve výpočtu…
Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí však při tom ty stávající. Nevěnují dostatečné úsilí tomu, aby si je udržely, i když je to mnohem méně nákladné než získávat…
Časově vytížení spotřebitelé preferují komunikaci, která je krátká, snadno čitelná a přesto působivá. Tyto potřeby můžete uspokojit prostřednictvím newsletterů. Článek radí, jak tuto formu přímého…
Při hodnocení výkonnosti zaměstnanců se manažeři často dopouštějí chyb. Již samotný pojem hodnocení výkonnosti" mnohdy nutí zaměstnance obracet oči v sloup. Existují však způsoby, jak tuto negativitu…