Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

icon 8 tipů pro efektivní řízení zpětné vazby od zákazníků

9.11.2009 

Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich potřeby a problémy. Řada firem se však potýká s řízením zpětné vazby a nedokáže podle ní provádět patřičná opatření. - Vytvořte…

icon Méně je více i v e-mailovém marketingu

6.11.2009 

V současné době utahování opasků cítí řada marketingových manažerů tlak shora ve smyslu spouštění více e-mailových kampaní, které jsou nenákladné a přitom mohou přinést vysokou návratnost investic. -…

Přehlížet konflikty se nevyplácí

5.11.2009 

Konflikty jsou součástí pracovišť, není však možné čekat, že se zázračně vyřeší samy. Budete-li je ignorovat, naopak se ještě zhorší. Cokoli, co rozvrací pracoviště, podepisuje se na produktivitě a…

icon Méně je při prezentaci více

5.11.2009 

Zajímavé témata často zanikají vinou špatně připravených prezentací. Čeho se tedy vyvarovat při prezentaci? Článek popisuje základní chyby na příkladě prezentace analytičky společnosti  Morgan Stanley…

Článek v rámci předplatného icon Kdy přijde další velká věc?

4.11.2009 

S objevujícími se signály o konci období ekonomické recese je třeba začít uvažovat o tom, jak odhalit příští spotřebitelské trendy a profitovat z nich. - Dívejte se mimo váš sektor. Trend, který se…

icon Rozhovor s Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť

2.11.2009 

S JUDr. Rostislavem Dvořákem, předsedou představenstva firmy Třešť hovořila Zuzana Čempelová nejen o tom, jak vidí budoucnost oděvních firem a o ocenění Byznys rebel roku 2009 v kraji Vysočina.Vývoj…

Desatero rychlejšího a efektivnějšího učení

29.10.2009 

Nikdy není na škodu hledat nové cesty, jak se učit lépe a rychleji. Článek proto přichází s 10 tipy. - Zlepšujte svou paměť. Začněte zdokonalováním své schopnosti soustředění. Vyhněte se také…

Článek v rámci předplatného icon Vánoce pod taktovkou sociálních médií

26.10.2009 

Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové trendy. Aktuální je zejména skromnost. Spotřebitelé se více zapojují do online diskusí, aby se dozvěděli více o produktech a…

Jak začít s novým týmem

23.10.2009 

Sestavení nového týmu pro nový projekt nebo zvláštní úkol je efektivní cestou k vytváření dynamiky ve firmě. Článek proto přichází s několika doporučeními, jak podpořit správný začátek fungování…

icon Nebojte se sociálních médií

23.10.2009 

Spisovatel William Faulkner jednou řekl, že psát román je jako snažit se postavit kurník během hurikánu. Stejně dnes může působit snaha o úspěšné plutí na vlnách sociálních médií. Jsou to velmi silné…

icon 7 tabu budování kontaktů

21.10.2009 

Budování kontaktů má svá základní pravidla, stejně tak jako tabu, kterým je třeba se vyhnout. Článek upozorňuje na sedm nejčastějších prohřešků při networkingu. - Nelžete, neupravujte fakta ani…

icon Pozor na mylné představy v obchodních vztazích

21.10.2009 

Někteří obchodníci dělají chybu v tom, že podléhají falešným představám na základě svých dosavadních úspěchů a vztahů se zákazníky. To může být velmi nebezpečné. O jaké předsudky se jedná? - Vím, jak…

icon 10 kroků k udržení hvězdných hráčů

20.10.2009 

Manažeři, kteří se zabývají řízením talentů, by se měli právě nyní soustředit na své hvězdné hráče, aby o ně nepřišli, až se ekonomické situace zlepší. - Pravdivě informujte zaměstnance o tom, jak…

Umíte přinášet špatné zprávy?

19.10.2009 

Bez ohledu na to, jak šikovně podáte špatné zprávy, pravděpodobně způsobí úzkost, minimálně krátkodobé ochromení produktivity nebo přimějí některé vaše lidi poohlížet se po jiné práci. Jak tedy…

Školení, které naučí

18.10.2009 

Bez ohledu na své zaměření by každé školení mělo být podáváno tak, aby si je zaměstnanec uchoval v paměti a použil v praxi. Kolikrát jste však již viděli zaměstnance, který přišel ze školení a v …

Výpis 48314845 z celkem 7609