Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

Článek v rámci předplatného icon 4 chyby nezkušených obchodníků

25.9.2009 

1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení obchodníci často v tom, že přicházejí s příliš mnoha detaily. To, že váš produkt umí dvacet věcí, ještě neznamená, že musíte…

Článek v rámci předplatného První den v práci je klíčový

24.9.2009 

První den v nové práci určuje tón pro následující zkušenosti zaměstnanců s organizací. Správná péče o nové zaměstnance proto může firmě výrazně pomoci. Čím rychleji se noví zaměstnanci začnou cítit…

Článek v rámci předplatného icon 4 principy personalizace online zkušeností zákazníků

24.9.2009 

O svých zákaznících byste měli získat co nejvíce informací a na jejich základě vytvářet co nejpřesnější zákaznické profily. Článek radí, jak maximálně využít online interakce se zákazníky. - Sledujte…

Článek v rámci předplatného icon Kde hledat selhání obchodníků

23.9.2009 

Úspěch firmy do značné míry závisí na tom, jak dobře dokáže prodat své výrobky nebo služby. Ani nejlepší produkt na trhu se neprodá bez kvalitní strategie prodeje. Ke ztrátě obchodních příležitostí…

Článek v rámci předplatného icon Co vadí zákazníkům?

23.9.2009 

Na co si zákazníci nejčastěji stěžují při jednání s obchodníky? Tuto otázku položil výzkum americké organizace Institute for Supply Management. - Nedostatečná příprava. Nakupující nesnášejí…

icon Jak obnovit pouta se zaměstnanci

22.9.2009 

Doba je nejistá a situace ve firmách se rychle mění. Zaměstnanci se proto svým firmám odcizují. Jak je získat zpátky? V článku radí poradenská společnost Watson Wyatt. - Vytvářejte organizační…

Článek v rámci předplatného icon Marketing pomocí on-line článků

18.9.2009 

Chcete-li snadno dosáhnout větší návštěvnosti svých webových stránek a zlepšit své umístění ve vyhledávačích, začněte psát články a zasílat je na kvalitní portály. Nestačí však jen psát, ale umět spát…

Jste špatní šéfové?

17.9.2009 

Špatní šéfové patří mezi největší překážky firem v otázce udržení zaměstnanců. Problém navíc bývá o to horší, že si tito vedoucí pracovníci neuvědomují, co dělají. Článek proto upozorňuje na to, jak…

Článek v rámci předplatného icon Jak na efektivní obchodní prezentaci

17.9.2009 

Co je klíčem k dobré obchodní prezentaci? - Proveďte důkladnou analýzu potřeb. Nechoďte na první setkání naslepo. Snažte se předem zjistit co nejvíce informací. Když se seznámíte s kritérii…

Nenechte si odejít nejlepší lidi

16.9.2009 

V obtížné ekonomické době to nebudou průměrní zaměstnanci, kteří budou zvažovat odchod z vaší firmy. Budou to ti nejlepší, kteří mají více příležitostí. Jak si je ale udržet bez potřeby velkého…

Článek v rámci předplatného Podpořte svůj HR tým v době krize

16.9.2009 

Poslední roky se nesly ve znamení změny vnímání funkce HR z administrativní podpory na strategického partnera organizací. Globální ekonomická krize však přinesla nejistotu, kdy i profesionálové HR…

Článek v rámci předplatného icon Oživení i pro vás

16.9.2009 

Období oživení ekonomiky může být i obdobím oživení vašeho byznysu. - Zbavte se očekávání a buďte otevření možnostem. Snažte se zůstat objektivní a otevření více řešením. Soustředění jen na jednu…

Článek v rámci předplatného Neodrazujte nové zaměstnance

15.9.2009 

Stará známá pravda říká, že zaměstnanci vstupují do firem, neopouštějí však firmy, ale šéfy. Článek proto upozorňuje na typické manažerské chyby, které mohou přimět nové zaměstnance znovu zvažovat…

icon Nepřipravujte se o zákazníky

15.9.2009 

I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také vědět, co může udělat, aby jej získal zpět nebo neztratil další. - Mluvte s bývalými zákazníky. Ptejte se na specifické důvody…

Článek v rámci předplatného 4 chyby internetového náboru

14.9.2009 

Sekce kariéra" na firemních webových stránkách patří mezi nejsilnější náborové nástroje. Měla by však být vytvořena tak, aby mohla efektivně fungovat. Článek proto upozorňuje na nejčastější chyby,…

Výpis 48614875 z celkem 7609