Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

Článek v rámci předplatného Od katedry mezi špióny

19.6.2009 

Britská rozvědka MI5 spustila novou náborovou kampaň, v níž se pro role špiónů snaží získat učitele. Nabízí jim plat 35 425 liber plus benefity. Domnívá se, že dobrá schopnost jednat s lidmi, která je…

Článek v rámci předplatného icon Vlastnosti úspěšných vůdců

19.6.2009 

Přemýšlíte o založení vlastní firmy nebo se snažíte postoupit na kariérním žebříčku, zatímco vaše firma bojuje s ekonomickou recesí? Jinými slovy - chcete se stát vůdcem?Základem vůdcovského úspěchu…

Když vůdce školí

18.6.2009 

V současné ekonomické situaci přistupuje řada organizací k rozšiřování rolí svých vůdců. Ti se tak mnohdy poprvé ocitají v rolích školitelů, aniž by však měli formální vzdělání v oblasti rozvoje…

Článek v rámci předplatného icon Marketingové tipy (nejen) pro ekonomickou recesi

18.6.2009 

- Blogujte tam, kde jsou vaši klienti. Najděte webové stránky a blogy s obsahem a zdroji, které vaši klienti potřebují, aby byli informovaní. Pokud nevíte, kde vaši klienti získávají informace,…

icon Změna není nikdy příjemná

15.6.2009 

Komunikování o změnách v obtížných obdobích patří mezi nejsložitější vůdcovské výzvy. Změna je totiž vždy nepříjemná, i když je to změna k lepšímu. Dnešní vůdcové navíc nestojí jen před výzvou, jak…

icon První kroky ke strategickým zákaznickým službám

12.6.2009 

První krok směrem k zavedení strategických zákaznických služeb spočívá v tom, začít nahlížet na zákaznické služby skutečně strategicky. Znamená to uvažovat o nich v tom smyslu, jak ovlivňují vaše…

Dobrý lídr se učí celý život

10.6.2009 

Úspěšné vůdcovství jde ruku v ruce s celoživotním učením. Skuteční lídři se dokáží učit i z těch nejběžnějších věcí v životě, a proto se neustále rozvíjejí. Existují tři základní oblasti, v nichž…

icon Akční plán sběru zpětné vazby

10.6.2009 

Zpětná vazba od zaměstnanců je hodnotným zdrojem informací, které mohou zlepšovat výkonnost a vztahy mezi zaměstnanci. Zajímáte-li se o to, jak efektivně využít zpětné vazby od zaměstnanců, držte se…

Článek v rámci předplatného icon Jak (ne)uzavřít obchod

5.6.2009 

I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek proto přináší přehled těchto chyb, který mohou využít méně i více úspěšní obchodníci, aby se…

Silný tým: Talent, různorodost, odpovědnost, stabilita

4.6.2009 

Sestavování a udržování dobrých týmů patří mezi nejobtížnější manažerské úkoly. Článek radí, jak zajistit, aby vaše týmy byly dostatečně silné.- Shromážděte správný talent. Ujistěte se, že přijímáte…

Článek v rámci předplatného icon Jak na mladé spotřebitele

4.6.2009 

Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají stím, že mladí rychle mění názor. Exkluzivní studie pro britský časopis Marketing Week odhalila deset doporučení, jak…

icon Rychlokurz komunikace v ekonomické recesi

3.6.2009 

Vobtížných dobách není vhodné strkat hlavu do písku. Naopak je třeba více komunikovat. Především vaši zaměstnanci potřebují informace, a pokud budete mlčet, vytvoří si vlastní závěry. Zajistěte proto…

PowerPoint v manažerském vzdělávání - Ano, či ne?

2.6.2009 

PowerPoint se stal oporou pro mnoho prezentujících. Dokáže dát dohromady celou řadu důležitých sdělení a umožňuje, aby byla prezentována v dobře viditelné podobě na velké obrazovce. Nabízí také…

Jak si udržet nejlepší lidi

2.6.2009 

Vekonomické recesi se může stát, že úsporné kroky firem - byť neúmyslně - povedou kodchodu nejlepších zaměstnanců. Je proto třeba, aby firmy dokázaly plnit specifické potřeby svých lidí snejvyšším…

Článek v rámci předplatného icon Nástrahy marketingu na webových stránkách

1.6.2009 

Přední americký časopis Entrepreneur upozorňuje na 13 věcí, kterým by se firmy měly vyhnout vrámci svých webových stránek.- Vyžadování okamžité registrace. Registrace uživatelů je smysluplná žádost -…

Výpis 48764890 z celkem 7541