Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

Interní branding oddělení lidských zdrojů

11.9.2009 

Budování značky oddělení HR ve firmě začíná náborem, u náboru však nekončí. Každá firma má svou interní značku, i když mnohdy neúmyslnou. Chcete-li proto aktivně budovat svou interní značku, položte…

Článek v rámci předplatného icon Konference: Nebuďte jen účastníky

11.9.2009 

Konference nabízejí velkou příležitost pro budování vztahů se zajímavými lidmi. Chcete-li proto zajistit maximální návratnost času a peněz, které vaše společnost investuje do konferencí, nemůžete se…

icon Nečekejte na zlepšení ekonomiky

11.9.2009 

Současná ekonomická situace vede řadu marketérů k odklonu od zkoušení nových technik a strategií. Raději se drží dosavadního osvědčeného postupu, i když to může být kontraproduktivní. Článek proto…

icon Tisková zpráva, která nezapadne

9.9.2009 

Psaní tiskových zpráv je poměrně snadné, což vede k tomu, že je píše téměř každý. Novináři jsou však pak těmito zprávami zavaleni a většině z nich se nedostane pozornosti médií. Jak tedy vytvořit…

Čím více úkolů, tím méně výsledků

8.9.2009 

Lidé, kteří dělají více věci najednou, jsou ve své činnosti nejhorší. Potvrdil to výzkum americké Stanford University. Na rozdíl od těch, kteří se věnují jen jednomu úkolu, se totiž velmi snadno se…

Anatomie fámy

4.9.2009 

Téměř každou firmou se bez ohledu na její velikost šíří fámy o propouštění, povyšování, škrtech nebo i liposukci šéfů. Většinou se jedná o neškodné řeči, někdy však mohou organizace poškodit. Článek…

icon Budování kontaktů kdykoli a kdekoli

3.9.2009 

Networking je pojem, který označuje vytváření a udržování vzájemně prospěšných vztahů. Nejde však jen o klábosení, výměnu vizitek či prodej. Článek proto upozorňuje na chyby při budování kontaktů. -…

Ne všichni zaměstnanci komunikují stejně

2.9.2009 

Seznámení s komunikačními styly zaměstnanců je velmi důležité pro úspěšnou týmovou práci. Spolupracovníci by se měli naučit rozpoznávat rozdíly ve své komunikaci, a předcházet tak konfliktům.…

icon Naučte zaměstnance pracovat se sociálními médii

1.9.2009 

Mnoho zaměstnanců považuje za bezproblémové uveřejňování informací o svých zaměstnavatelích na sociálních sítích, jsou-li podle nich pravdivé. To však může být pro firmy nebezpečné. Podle průzkumu…

icon Optimalizace e-mailů pro mobilní zařízení

1.9.2009 

Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato otázka je pro soudobé marketéry stále důležitější. Článek proto shrnuje několik tipů, jak správně upravit zprávy pro mobilní…

icon Marketingový e-mail musí být relevantní a zacílený

28.8.2009 

Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu a domnívá se, že nejlepší je rozesílat co nejvíce zpráv na všechny stany. Základem úspěšného e-mailového marketingu je…

Složitá doba si žádá komunikaci

27.8.2009 

Komunikace se zaměstnanci v obtížných dobách, jako je ta současná, přináší specifické výzvy. Zejména je třeba nepřestat komunikovat. Zaměstnanci potřebují znát co nejvíce informací. Jaký je…

Článek v rámci předplatného Stále více firem prověřuje uchazeče o práci na sociálních webech

25.8.2009 

Podle aktuálního výzkumu serveru CareerBuilder.com se v posledním roce zdvojnásobil počet zaměstnavatelů, kteří využívají sociální weby k prověřování uchazečů o práci. V současné době se k tomuto…

Článek v rámci předplatného icon Jak propagovat eventy e-mailem

24.8.2009 

E-mail je silný nástroj, který může mít velký vliv na úspěch vámi pořádaných akcí. Článek proto přichází s několika tipy, jak jej využít pro propagaci. - Nešiřte spam. Uvědomte si, jak lidé reagují…

Řízení zaměstnanců v obtížné ekonomické době

20.8.2009 

Řízení zaměstnanců v období ekonomické krize má své specifické výzvy. Je třeba správně čelit rostoucí negativitě, která se nepříznivě odráží na motivaci a produktivitě zaměstnanců. Článek proto radí,…

Výpis 48764890 z celkem 7609