Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

Článek v rámci předplatného icon Prodejní techniky pro ženy

20.8.2009 

Ženský prodejní styl se liší od toho mužského. Ženy totiž mají jedinečný soubor hodnot, komunikační styl i chování, což by měly při prodeji umět uplatnit. Řada z nich se však snaží uplatňovat spíše…

8 cest k loajalitě zaměstnanců

18.8.2009 

Respekt a důvěra se nedají vynutit, je třeba umět si je získat. Totéž platí i pro loajalitu zaměstnanců. Skutečná loajalita vzniká ve chvíli, kdy se mezi manažerem a zaměstnancem vytváří vztah…

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte výstupní pohovory

17.8.2009 

Řada firem nedokáže využít zpětné vazby od odcházejících zaměstnanců ke zlepšení své strategie řízení lidských zdrojů. Výstupní pohovory jsou přitom nenákladné a mohou zjistit, jak se zaměstnanci ve…

icon E-mailem k loajalitě vůči značce

17.8.2009 

E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky loajálními ke značce. Umíte jej však správně využít? Položte si následující otázky: - Transparentnost. Vysvětlujete svým zákazníkům,…

icon Strategie je proces učení

13.8.2009 

Řada manažerů se domnívá, že určování strategie je jednoduché. Skutečná výzva přichází až se zaváděním strategií. Je proto třeba vnímat strategii jako proces učení. Mezinárodní organizace Center for…

Co je NLP?

12.8.2009 

Neurolingvistické programování (Neuro Linguistic Programming - NLP) se zabývá studiem komunikace (intrapersonální i interpersonální) za účelem dosahování výsledků, které si přejeme. Pomáhá rychle…

Úspěšné nalodění

12.8.2009 

Proces zapojování nových zaměstnanců do firemní kultury (tzv. onboarding) začíná již před tím, než zaměstnanec poprvé vstoupí na pracoviště. Příprava přitom nemusí být nijak nákladná ani časově…

icon Nepropadejte mikromanagementu

12.8.2009 

Mikromanagement je jev, s nímž se během své kariéry setká téměř každý, ať už přímo, nebo nepřímo. Někteří dokonce zjistí, že jsou sami mikromanažery. Jak poznáte, zda je to i váš případ? -…

Hodnocení výkonnosti snáze a efektivněji

11.8.2009 

Příprava hodnocení výkonnosti zaměstnanců patří mezi nejméně oblíbené manažerské úkoly. To se pak negativně podepisuje na morálce a produktivitě zaměstnanců. Správný postup hodnocení proto vyžaduje…

Článek v rámci předplatného icon Desatero rychlého a snadného PR

11.8.2009 

PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro vaše produkty, oslovení více zákazníků a vybudování silnější značky. Zapamatujte si, že základem PR je důvěryhodnost. Pak se…

icon 5 chyb internetového marketingu

11.8.2009 

Nejste spokojeni se svými on-line reklamními kampaněmi? Nelíbí se vám výsledky, které získáváte díky e-mailovému marketingu? Představovali byste si vyšší návštěvnost vašich webových stránek? Pak se…

Článek v rámci předplatného icon Jak si zasloužit loajalitu zákazníků

10.8.2009 

Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než jen poskytovat kvalitní výrobky či služby. Je třeba věnovat pozornost potřebám zákazníků a plnit je. Získat zákazníka je…

icon Nebojte se budování kontaktů

7.8.2009 

Budování kontaktů může být velmi silný marketingový nástroj. Jde o to, vytvářet takové vztahy, které budou hodnotné pro obě strany, aby si mohly vzájemně pomáhat, sdílet informace, vyměňovat nejlepší…

Článek v rámci předplatného Výzvy multikulturního pracoviště

5.8.2009 

Multikulturní rozdílnost zaměstnanců přináší na pracoviště nové výzvy. Článek proto radí, jak úspěšně integrovat zaměstnance z odlišných kultur.- Mějte příjemný přístup ke všem zaměstnancům. Nejvyšší…

Jak změnit dysfunkční pracoviště

4.8.2009 

Pod pojmem dysfunkční organizace si většina lidí představuje v první řadě křik. Řada projevů dysfunkčních pracovišť však se zvýšeným hlasem nesouvisí. Je způsobena především neschopností řešit…

Výpis 48914905 z celkem 7609