Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

icon Upřímnost začíná nahoře

20.7.2009 

Nejlepší způsob, jak vést efektivní firmu, je mít zaměstnance a manažery, kteří jsou upřímní v otázce čísel i pracovních postupů. Dosažení upřímnosti však vyžaduje otevřenou komunikaci a budování…

Jak maximálně využít rozpočet na vzdělávání

17.7.2009 

Vzhledem k ekonomické krizi roste ve firmách tlak na snižování rozpočtů určených na vzdělávání. Manažeři vzdělávání proto musejí být schopni prokázat, že školení, která organizují, znamenají pro firmu…

icon Motivace, morálka a loajalita v ekonomické recesi

17.7.2009 

V ekonomicky úspěšných časech je snadné motivovat zaměstnance penězi, byť krátkodobě. V době recese je však situace jiná. Peníze nemusejí být k dispozici a v základech se otřásá i jistota, že si…

Článek v rámci předplatného icon Jak přimět zákazníky k samoobsluze

17.7.2009 

Samoobslužné systémy pro zákazníky jsou pro firmy výhodné, zákazníci však často preferují asistované služby. Jak je tedy přimět, aby samoobsluhu začali používat a oblíbili si ji?Zajistěte, aby…

icon I dobrá změna je náročná

16.7.2009 

Řízení změn může být obtížné bez ohledu na typ změny, která se v organizaci odehrává. Studie potvrzují, že řada manažerů při řízení změn selhává a nedosahuje požadovaných výsledků. I pozitivní změny…

Jak se učit celý život

15.7.2009 

Celoživotní studenti (tzv. lifelong learners) jsou skutečně lidé, kteří se nepřestávají učit. Mohou již mít akademický titul nebo hodnotnou práci, stále však usilují o zlepšení v oblastech, které je…

icon Další povídání se Silvíí Rakovou

15.7.2009 

Můj odchod do Kazachstánu byla rychlovka. Byla jsem zvyklá, ještě za svého minulého pracovního působení, že odjezd pracovníků do zahraničí se připravoval několik týdnů ba i měsíců. Tady, jak se říká,…

Článek v rámci předplatného icon Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí

14.7.2009 

Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho udržení. Právě v současné době je velmi důležité udržet si dosavadní zákazníky. Je k tomu zapotřebí totéž, co platí pro každý…

icon Nejsou vaše porady ztrátou času?

13.7.2009 

Každý kancelářský pracovník ví, že porady jsou nevyhnutelné. Zároveň však ví i to, že řada z nich je zcela zbytečná. Jako pořadatel nebo vedoucí porady byste proto měli umět rozlišit, jaké setkání je…

Článek v rámci předplatného icon 7 cest k rychlejšímu prodeji

9.7.2009 

Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla konkurence u každé zakázky. V tomto dynamickém ekonomickém prostředí je zásadní maximálně využít svých zdrojů a příležitostí. Článek…

Článek v rámci předplatného Buldozer, lhář, ovce... Na koho si v práci dát pozor

8.7.2009 

Jednou z největších výzev na pracovišti je dokázat vyjít s kolegy. Problémy máme s těmi, kteří strkají nos do naší kanceláře, převádějí na nás svou práci nebo vyprávějí stále totéž. Někdy nás mohou…

Článek v rámci předplatného Opravdu potřebujete dovolenou

7.7.2009 

Co má vaše dovolená společného s hospodářskými výsledky vaší firmy? Podle psychologů všechno. Většina lidí si však dnes s sebou bere práci v určité podobě i na dovolenou. Řada zaměstnanců si také…

Článek v rámci předplatného icon Nebojte se veřejného vystoupení

7.7.2009 

Většina lidí se obává vystupování na veřejnosti. S trochou přípravy a znalostí však může být tento úkol nejen zábavný, ale i obohacující. - Znejte svůj materiál. Každý se cítí přirozeně jistější,…

icon Úvodní rozhovor se Silvií Rakovou - Práce v HR v Kazachstánu

3.7.2009 

Kazachstán je stát, který se rozkládá převážně v Asii, jen malou částí zasahuje ještě do Evropy. Má přibližně stejný počet obyvatel jako bývalé Československo, rozlohou je to však devátá největší země…

Desatero využití sociálních médií k náboru zaměstnanců

30.6.2009 

Sociální média dokáží zlidštit firmy a zapojit potenciální zaměstnance lépe než mnohá tradiční náborová média. Server CareerBuilder sestavil 10 doporučení pro využití sociálních médií při náboru.-…

Výpis 49214935 z celkem 7609