Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

icon Akční plán sběru zpětné vazby

10.6.2009 

Zpětná vazba od zaměstnanců je hodnotným zdrojem informací, které mohou zlepšovat výkonnost a vztahy mezi zaměstnanci. Zajímáte-li se o to, jak efektivně využít zpětné vazby od zaměstnanců, držte se…

Článek v rámci předplatného icon Jak (ne)uzavřít obchod

5.6.2009 

I dobří obchodníci se dopouštějí chyb při uzavírání obchodů. Často si je ani neuvědomují. Článek proto přináší přehled těchto chyb, který mohou využít méně i více úspěšní obchodníci, aby se…

Silný tým: Talent, různorodost, odpovědnost, stabilita

4.6.2009 

Sestavování a udržování dobrých týmů patří mezi nejobtížnější manažerské úkoly. Článek radí, jak zajistit, aby vaše týmy byly dostatečně silné.- Shromážděte správný talent. Ujistěte se, že přijímáte…

Článek v rámci předplatného icon Jak na mladé spotřebitele

4.6.2009 

Mluvit jazykem mladých lidí je pro značky často obtížné. Navíc se potýkají stím, že mladí rychle mění názor. Exkluzivní studie pro britský časopis Marketing Week odhalila deset doporučení, jak…

icon Rychlokurz komunikace v ekonomické recesi

3.6.2009 

Vobtížných dobách není vhodné strkat hlavu do písku. Naopak je třeba více komunikovat. Především vaši zaměstnanci potřebují informace, a pokud budete mlčet, vytvoří si vlastní závěry. Zajistěte proto…

PowerPoint v manažerském vzdělávání - Ano, či ne?

2.6.2009 

PowerPoint se stal oporou pro mnoho prezentujících. Dokáže dát dohromady celou řadu důležitých sdělení a umožňuje, aby byla prezentována v dobře viditelné podobě na velké obrazovce. Nabízí také…

Jak si udržet nejlepší lidi

2.6.2009 

Vekonomické recesi se může stát, že úsporné kroky firem - byť neúmyslně - povedou kodchodu nejlepších zaměstnanců. Je proto třeba, aby firmy dokázaly plnit specifické potřeby svých lidí snejvyšším…

Článek v rámci předplatného icon Nástrahy marketingu na webových stránkách

1.6.2009 

Přední americký časopis Entrepreneur upozorňuje na 13 věcí, kterým by se firmy měly vyhnout vrámci svých webových stránek.- Vyžadování okamžité registrace. Registrace uživatelů je smysluplná žádost -…

Pozor na syndrom přeživších

28.5.2009 

Pocit viny přeživších se objevuje po katastrofách a traumatech, jako jsou ztroskotání letadel nebo fyzická napadení. Lidé, kteří takové události přečkají, začínají vedle viny cítit také úzkost. Platí…

Článek v rámci předplatného Optimismus klíčem ke kariéře

26.5.2009 

Jedním zklíčů kúspěšné kariéře je schopnost správně se rozhodovat vkritických situacích, ať už jde o novou práci, snahu o povýšení nebo plánování dalších kroků. Kromě toho nabízí každý den celou řadu…

Článek v rámci předplatného icon Webové stránky potřebují cíl

26.5.2009 

Webové stránky se staly jedním znejdůležitějších aspektů firem. Nesouží však jen ktomu, aby lidem říkaly, kdo jste a co děláte. Vytvářejí identitu firem a značek a ukazují spotřebitelům vaši…

Jak se stát efektivním poradcem svým zaměstnancům

25.5.2009 

Moderní komunikační technologie změnily pracoviště. Přes veškeré jejich výhody však manažeři stále potřebují být připraveni na osobní jednání se zaměstnanci. Typickým příkladem je například…

icon 6 pravidel vůdcovského networkingu

25.5.2009 

Pokud posuzujete sílu své sítě kontaktů podle počtu svých on-line přátel, je čas na lekci ve vůdcovském budování kontaktů. Podle Curta Graysona, autora knihy Leadership Networking: Connect,…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů pro e-mailový marketing v malé firmě

25.5.2009 

E-mailový marketing není tak jednoduchý, jak by se mohlo zdát. Narůstající objem spamu spolu s firmami, které zneužívají e-maily, výrazně znesnadnil ziskovost této formy marketingu. Článek proto…

Vzdělávání nejmladší generace zaměstnanců chce širší výběr

24.5.2009 

Rozvoj vůdcovských dovedností u nejmladší generace zaměstnanců (Generace Y) vyžaduje jiný přístup než u předchozích generací. Zástupci této generace mají přístup kobrovskému množství informací,…

Výpis 49514965 z celkem 7609