Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

Článek v rámci předplatného Lidské zdroje přiznávají špionáž

6.2.2009 

Manažeři lidských zdrojů připouštějí, že vyhledávají on-line profily potenciálních zaměstnanců, aby o nich získali více informací.Výzkum téměř tisícovky manažerů HR, který provedl britský server…

Umíte sestavit příručku pro zaměstnance?

6.2.2009 

Jedno přísloví říká, že to, co nevíme, nás může zranit. To platí i pro zaměstnanecké příručky. Smyslem těchto příruček je předání relevantních a užitečných informací zaměstnancům. Zaměstnavatelé však…

icon 10 ukazatelů, že se váš zákazník potápí

6.2.2009 

Chcete-li se vyhnout ztrátě budoucích plateb, měli byste sledovat varovné signály, které vás upozorňují na to, že vaši zákazníci mají závažné finanční problémy. Následující souhrn varování nemusí…

Článek v rámci předplatného Desatero přikázání úspěšného onboardingu

4.2.2009 

Proces zapojování nových zaměstnanců do firemní kultury, tzv. onboarding, slouží jako pomoc jednotlivým zaměstnancům. Konečné výhody však sklízí celá firma. Správně řízený onboarding jí pomůže snížit…

Nepředpokládejte, že zaměstnanci umějí telefonovat

3.2.2009 

I když se stále více používají nová komunikační média, telefonický kontakt je pro firmy pořád velmi důležitý. Zaměstnanci, kteří umějí správně telefonovat, pomáhají vytvářet pozitivní a dlouhodobé…

Je on-line vzdělávání zaměstnanců volba pro vás?

3.2.2009 

Vdnešní době informací a technologií se řada firem přesouvá od tradičního vzdělávání vučebnách kvíce počítačově podporovanému vzdělávání, ať už se jejich zaměstnanci vzdělávají prostřednictvím…

icon Proč u vás nenakupují?

3.2.2009 

Investujete čas do marketingu svých produktů, ale stále se neprodávají tak, jak byste si přáli? Seznamte se se základními důvody, proč zákazníci nenakupují.- Nejsou informovaní o vašem produktu.…

Článek v rámci předplatného icon Nenechte své projekty selhat

2.2.2009 

Projektový management je disciplína založená na plánování, organizování a řízení zdrojů za účelem úspěšného plnění projektových cílů. Její hlavní výzvou je dosažení očekávaných výsledků ve specifickém…

Článek v rámci předplatného Zneužívání důvěrných firemních informací na vzestupu

30.1.2009 

Nárůst nejistoty práce podporuje stále více zaměstnanců, aby využívali důvěrná data, která získali u bývalého zaměstnavatele. Dále jsou případy, kdy zaměstnanci zkoušejí sami podnikat a důvěrné…

icon Úvaha o obsahu webových stránek

29.1.2009 

Autora článku Jerryho Badera žádají často jako odborníka, aby zhlédl webové stránky a řekl jejich provozovatelům, proč nenesou očekávané výsledky. Zde je několik odůvodnění:

icon Pozitivní vůdcovské chování

28.1.2009 

Vůdcovské dovednosti by měly být doplněny pozitivním vůdcovským chováním a zproštěny negativního. Jak na to?Efektivní (pozitivní) vůdcovské chování- Pořádání pravidelných, efektivních porad za účelem…

icon 5 "levných" marketingových rad

27.1.2009 

Existují způsoby, jak propagovat váš byznys, aniž by to stálo hodně peněz? Jak o sobě můžete dát vědět bez toho, aby se firma dostala do finanční krize?Pravda je, že marketing většinou potřebuje…

icon Vůdcovské chyby v těžkých dobách

26.1.2009 

Vsoučasných obtížných časech by se vůdcové měli vyvarovat základních chyb. Jaké to jsou?- Stát se reaktivním. Když vůdce nedokáže shromažďovat informace a kriticky zhodnocovat dlouhodobý dopad svých…

Když vás kolegové nechtěně iritují

26.1.2009 

Pro některé zaměstnance je interakce s kolegy iritující, někdy i úplnou noční můrou. Příklady:- Nelibé pachy. Pracovala jsem sčlověkem, který zapáchal jako špinavý mokrý hadr. Velmi mě to obtěžovalo,…

icon 7 trendů v on-line marketingu pro rok 2009

22.1.2009 

Jelikož marketéři i spotřebitelé budou mít letos omezené rozpočty, čekají nás delší prodejní cykly, delší nákupní rozhovory se spotřebiteli a méně značkové reklamy. Firmy se vdůsledku toho budou…

Výpis 49814995 z celkem 7541