Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

7 tipů pro zlepšení komunikace a spolupráce se zaměstnanci

1.4.2009 

Někteří obchodní vůdci namítají, že není třeba, aby všichni zaměstnanci byli informováni o obchodní strategii firmy, její finanční pozici a dalších věcech, které považují za doménu pouze nejvyššího…

icon Specifika "krizového" řízení zaměstnanců na částečné úvazky

1.4.2009 

Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když se firma potýká snižším prodejem, manažeři se snaží udržet náklady propouštěním a více se spoléhají na zaměstnance pracující…

Nejistá ekonomika prověří manažery lidských zdrojů

31.3.2009 

Spolu stím, jak organizace překonávají ekonomické problémy, budou manažeři lidských zdrojů otestováni" hned vněkolika směrech. Vysvětluje to mezinárodně uznávaný odborník na podnikový management Ram…

icon Pět tipů pro bezpečné služební cesty

30.3.2009 

Svět sice vsoučasné době ovládá strach a nejistota, obchodní cestující však dále vyrážejí do nejrůznějších míst. Článek popisuje několik praktických rad, jak si při služebních cestách zajistit co…

icon Nemluvte příliš, nemáte-li o čem

27.3.2009 

Manažeři bývají obviňováni ztoho, že dostatečně nekomunikují se svými týmy. Příliš mnoho mluvení - a mluvení o špatných věcech - však může být stejně špatné. Aktuální výzkum americké University of…

Článek v rámci předplatného icon Jarní úklid v on-line marketingu

27.3.2009 

Příchod jara je dobrou příležitostí krevizi stávajících marketingových programů. Marketing totiž patří mezi odvětví, která se vyvíjejí rychleji, než aby bylo dostačující revidovat jednotlivé programy…

icon S vaším mobilem dostanou i vás

26.3.2009 

Osobní informace uložené na nezabezpečených mobilních telefonech vystavují miliony uživatelů riziku krádeže identity. Opět na to upozornil aktuální výzkum americké společnosti Credant Technologies,…

icon Jak se chránit před podvody v ekonomické recesi

25.3.2009 

Finanční podvody mohou mít ve firmách celou řadu podob, vobdobí současné ekonomické krize však hrozí zejména:- pokušení ke krácení za účelem dosažení zvyšování cílů vsouvislosti se snižováním prodeje…

Ukažte, že zpětná vazba není zbytečná

24.3.2009 

Zpětná vazba je jedním zklíčových prvků rozvoje dobrých vztahů mezi manažery a zaměstnanci. Je to zvláštní druh komunikace, vněmž se manažeři často dopouštějí chyb.Domnívají se například, že…

icon Chytré zacházení s chytrými telefony

20.3.2009 

Lidé si již zvykli, že přijímání telefonátů vpřítomnosti jiných osob je nezdvořilé. Zatím však nepřistupují stejně kvyřizování e-mailů, které jim umožňují moderní smartphony. Je velmi snadné nechat se…

icon Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

20.3.2009 

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je nesrovnávají pouze sjejich konkurencí. Posuzují je vzhledem knejlepšímu zacházení, kterého se jim dostalo všeobecně - v bance, v…

Váš zaměstnanec, váš zákazník

18.3.2009 

Všichni víme, jak důležité je starat se o zákazníky. Součástí péče o zákazníky je však i stejný přístup kinterním zákazníkům, tj. zaměstnancům. Jak byste mohli očekávat dobré zákaznické služby od…

icon Řízení zaměstnanců v těžkých časech

18.3.2009 

Vekonomické recesi je obtížné řídit všechny aspekty podnikání. Nejsložitější a také emocionálně nejnáročnější je však řízení zaměstnanců. Udržet si firemní kulturu a morálku vdobě propouštění a…

icon Sedm smrtelných hříchů manažerských odměn

16.3.2009 

Finanční odměňování manažerů je vsoučasné době terčem kritiky veřejnosti a politiků. Řada organizací si to však zapříčinila sama příliš jednoduchým a paušálním přístupem kměření výkonnosti svých…

Ať mlčí!

13.3.2009 

Příliš upovídaní kolegové nejen obtěžují, ale také negativně ovlivňují produktivitu ostatních. Jak se ktakovému kolegovi chovat?- Buďte přímí. Nejpřímější cesta, jak se zbavit upovídaného kolegy, je…

Výpis 49364950 z celkem 7541