Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

icon Pomozte zaměstnancům řídit on-line rizika

4.8.2009 

Exploze webových aplikací a nástrojů udělala Internet výrazně užitečnějším. Zároveň však přinesla i řadu nových potenciálních rizik a nebezpečí pro firmy. Článek radí, jak se jim vyhnout.- Povolte,…

Článek v rámci předplatného Novela zavádí slevy na sociálním pojištění

3.8.2009 

1. srpna začala platit novela zákona č. 589/1992 Sb., O pojistném na sociální zabezpečení, která zavádí degresivní slevy na odvodech na sociálním pojištění pro zaměstnavatele. Platnost tohoto…

Evropská komise volá po zprostředkování poznatků

3.8.2009 

Generální ředitelství Evropské komise pro vzdělání a kulturu otevírá novou výzvu k předkládání projektů v oblasti vytváření sítí iniciativ zprostředkovávání poznatků. Cílem výzvy Politika a praxe…

icon 6 pravidel pro jednání s nespokojenými zákazníky

3.8.2009 

Jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování firmy jsou spokojení zákazníci. Pokud je budete opomíjet nebo brát jako samozřejmost, projeví se to na vašich hospodářských výsledcích. Je proto…

icon Co zvážit při investici do softwaru

3.8.2009 

Při nákupu softwaru byste měli být schopni předem určit, zda potenciální výhody zvoleného řešení převáží náklady. Existuje více způsobů, jak to udělat, nejpraktičtější cesta však spočívá ve výpočtu…

icon Jak si zajistit návratnost zákazníků

31.7.2009 

Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí však při tom ty stávající. Nevěnují dostatečné úsilí tomu, aby si je udržely, i když je to mnohem méně nákladné než získávat…

icon 5 tipů pro design newsletteru

30.7.2009 

Časově vytížení spotřebitelé preferují komunikaci, která je krátká, snadno čitelná a přesto působivá. Tyto potřeby můžete uspokojit prostřednictvím newsletterů. Článek radí, jak tuto formu přímého…

5 nejčastějších chyb při hodnocení výkonnosti

28.7.2009 

Při hodnocení výkonnosti zaměstnanců se manažeři často dopouštějí chyb. Již samotný pojem hodnocení výkonnosti" mnohdy nutí zaměstnance obracet oči v sloup. Existují však způsoby, jak tuto negativitu…

Článek v rámci předplatného icon Jak na PR v malé firmě

28.7.2009 

PR je více než publikování článků, reklama a marketing. Jde především o budování vztahů a rozvíjení silného, pozitivního image firmy. Klíčem k efektivnímu PR v malé firmě je konzistentnost. Jednotlivá…

Víte, co si zaměstnanci myslí?

24.7.2009 

Pokud chcete vědět, co si vaši lidé myslí, neměli byste se spoléhat na informace z doslechu. Sami se jich ptejte a poslouchejte, co říkají.- Jděte mezi zaměstnance. Buďte pro svůj tým viditelní,…

icon Přesvědčivost vyžaduje sebedůvěru i znalosti

22.7.2009 

Jedna z definic úspěšného prodeje zní: Prodej je umění vytvářet touhu v mysli kupujícího a uspokojování této touhy tak, aby to bylo výhodné pro kupujícího i prodávajícího". To platí pro přesvědčování…

Co naučit nové manažery

21.7.2009 

Noví manažeři potřebují dobré manažerské dovednosti, aby ve své roli mohli uspět. Chcete-li toho dosáhnout, měli byste se držet následujících doporučení.- Poskytněte jim co nejvíce informací.…

icon 10 kroků k lepšímu vyjednávání

21.7.2009 

V období, kdy se firmy snaží ušetřit co nejvíce nákladů, se schopnost vyjednávání stává stále hodnotnější obchodní dovedností. Článek shrnuje deset rad, jak se stát lepším vyjednavačem.- Pochopte…

Článek v rámci předplatného icon Komunikace se zákazníky: Nepředáváte špatné zprávy?

21.7.2009 

Veškerá komunikace, kterou směřujete k potenciálním zákazníkům, vypovídá o vaší hodnotě a důvěryhodnosti. Co se tedy dozvídají příjemci vašich zpráv? Článek upozorňuje na tři nejčastější negativní…

icon 13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

21.7.2009 

Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace zaměstnanců. Dochází k ní z celé řady důvodů. Článek shrnuje ty nejčastější a radí, jak si zaměstnance call center lépe udržet.-…

Výpis 49064920 z celkem 7609