Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7541 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak na PR v malé firmě

28.7.2009 

PR je více než publikování článků, reklama a marketing. Jde především o budování vztahů a rozvíjení silného, pozitivního image firmy. Klíčem k efektivnímu PR v malé firmě je konzistentnost. Jednotlivá…

Víte, co si zaměstnanci myslí?

24.7.2009 

Pokud chcete vědět, co si vaši lidé myslí, neměli byste se spoléhat na informace z doslechu. Sami se jich ptejte a poslouchejte, co říkají.- Jděte mezi zaměstnance. Buďte pro svůj tým viditelní,…

icon Přesvědčivost vyžaduje sebedůvěru i znalosti

22.7.2009 

Jedna z definic úspěšného prodeje zní: Prodej je umění vytvářet touhu v mysli kupujícího a uspokojování této touhy tak, aby to bylo výhodné pro kupujícího i prodávajícího". To platí pro přesvědčování…

Co naučit nové manažery

21.7.2009 

Noví manažeři potřebují dobré manažerské dovednosti, aby ve své roli mohli uspět. Chcete-li toho dosáhnout, měli byste se držet následujících doporučení.- Poskytněte jim co nejvíce informací.…

icon 10 kroků k lepšímu vyjednávání

21.7.2009 

V období, kdy se firmy snaží ušetřit co nejvíce nákladů, se schopnost vyjednávání stává stále hodnotnější obchodní dovedností. Článek shrnuje deset rad, jak se stát lepším vyjednavačem.- Pochopte…

Článek v rámci předplatného icon Komunikace se zákazníky: Nepředáváte špatné zprávy?

21.7.2009 

Veškerá komunikace, kterou směřujete k potenciálním zákazníkům, vypovídá o vaší hodnotě a důvěryhodnosti. Co se tedy dozvídají příjemci vašich zpráv? Článek upozorňuje na tři nejčastější negativní…

icon 13 důvodů odchodu zaměstnanců call center

21.7.2009 

Jedním z největších problémů manažerů call center je vysoká fluktuace zaměstnanců. Dochází k ní z celé řady důvodů. Článek shrnuje ty nejčastější a radí, jak si zaměstnance call center lépe udržet.-…

icon Upřímnost začíná nahoře

20.7.2009 

Nejlepší způsob, jak vést efektivní firmu, je mít zaměstnance a manažery, kteří jsou upřímní v otázce čísel i pracovních postupů. Dosažení upřímnosti však vyžaduje otevřenou komunikaci a budování…

Jak maximálně využít rozpočet na vzdělávání

17.7.2009 

Vzhledem k ekonomické krizi roste ve firmách tlak na snižování rozpočtů určených na vzdělávání. Manažeři vzdělávání proto musejí být schopni prokázat, že školení, která organizují, znamenají pro firmu…

icon Motivace, morálka a loajalita v ekonomické recesi

17.7.2009 

V ekonomicky úspěšných časech je snadné motivovat zaměstnance penězi, byť krátkodobě. V době recese je však situace jiná. Peníze nemusejí být k dispozici a v základech se otřásá i jistota, že si…

Článek v rámci předplatného icon Jak přimět zákazníky k samoobsluze

17.7.2009 

Samoobslužné systémy pro zákazníky jsou pro firmy výhodné, zákazníci však často preferují asistované služby. Jak je tedy přimět, aby samoobsluhu začali používat a oblíbili si ji?Zajistěte, aby…

icon I dobrá změna je náročná

16.7.2009 

Řízení změn může být obtížné bez ohledu na typ změny, která se v organizaci odehrává. Studie potvrzují, že řada manažerů při řízení změn selhává a nedosahuje požadovaných výsledků. I pozitivní změny…

Jak se učit celý život

15.7.2009 

Celoživotní studenti (tzv. lifelong learners) jsou skutečně lidé, kteří se nepřestávají učit. Mohou již mít akademický titul nebo hodnotnou práci, stále však usilují o zlepšení v oblastech, které je…

icon Další povídání se Silvíí Rakovou

15.7.2009 

Můj odchod do Kazachstánu byla rychlovka. Byla jsem zvyklá, ještě za svého minulého pracovního působení, že odjezd pracovníků do zahraničí se připravoval několik týdnů ba i měsíců. Tady, jak se říká,…

Článek v rámci předplatného icon Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí

14.7.2009 

Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho udržení. Právě v současné době je velmi důležité udržet si dosavadní zákazníky. Je k tomu zapotřebí totéž, co platí pro každý…

Výpis 48464860 z celkem 7541