Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 540 článků.

icon Jak dobrý tým, tak dobrý lídr

8.10.2012 

Dobrý lídr rozumí svým lidem, zná jejich silné stránky a ví, co je motivuje k vzájemné spolupráci. Znamená to naučit se řídit různá ega a jejich neustálou potřebu pozornosti a uznání, zajistit, aby…

icon Kdo chce řídit projekty, musí řídit i svého šéfa

3.10.2012 

Chcete-li uspět v řízení projektů, musíte kromě jiného umět řídit i svého nadřízeného. Znamená to naučit se vnímat souvislosti jeho očima a hledat výhody pro vás oba. V opačném případě se vystavujete…

"Stres je všude" a další mýty o stresu

26.9.2012 

V souvislosti se stresem jste toho již jistě četli, slyšeli a sami zažili mnohé. Přesto se však neustále opakují tatáž chybná tvrzení, která nás zbytečně stresují ještě více. Jaká to jsou? Stres je…

icon Máte důvěru svého týmu?

26.9.2012 

Týmová práce stojí a padá s mírou důvěry, kterou mají jednotliví pracovníci vůči svému manažerovi. Bez důvěry svých lidí nemůže manažer čekat, že budou podávat dobré výkony jako tým ani to, že jako…

icon Desatero konstruktivního nesouhlasení

14.9.2012 

I konflikty mohou být konstruktivní a přinášet inovativní řešení. Manažeři by proto neměli apriorně odmítat nesouhlas, ale naopak se obklopovat lidmi, kteří dokáží vést vášnivé diskuse, než se…

icon 10 kroků k lepšímu vůdcovství

13.9.2012 

Stát se dobrým lídrem trvá roky. Chcete-li tuto dobu alespoň trochu zkrátit, držte se následujících tipů. Shromažďujte zpětnou vazbu ohledně svého vůdcovského stylu a řiďte se podle ní.…

Článek v rámci předplatného icon Jak psychicky zvládnout práci v call centru

30.8.2012 

Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper proto oslovil přímo pracovníky call center, aby se se čtenáři podělili o své rady, jak si při práci v call centru udržet…

Článek v rámci předplatného Směřujte svou kancelářskou politiku k větší spolupráci

27.8.2012 

Každá kancelář má svou politiku. Ať už se vám ta vaše líbí více či méně, měli byste ji znát a umět s ní konstruktivně pracovat. Klíčem k tomu je dívat se a učit se. Rozhlédněte se proto kolem sebe a…

icon Najděte si svůj vlastní styl asertivity

24.8.2012 

Jste-li ve své povaze spíše stydliví a zdrženliví, pravděpodobně jste si všimli, jak se asertivní lidé kolem vás snadno prosazují. Nebojí se říci, co si myslí, vznášet různé žádosti ani nesouhlasit.…

Mýty řečnických vystoupení a prezentací

22.8.2012 

Jedním z nejčastějších omylů veřejného vystupování je představa, že řečník musí nejprve říci, o čem bude mluvit, pak to má říci a nakonec ještě jednou shrnout, co říkal. Tvrdí to alespoň americký…

icon Co zvážit při výběru kouče

22.8.2012 

Koučování již dnes není jen doménou nejvyšších manažerů, s kouči spolupracují i střední a nižší manažeři. Spolu s tím, jak přibývá koučů, je však stále obtížnější vybrat si toho pravého pro rozvoj…

Klíčem k řízení talentů je rozvoj manažerů

20.8.2012 

Výzkumy potvrzují, že dnešní zaměstnanci očekávají od vedení svých firem jasnou vizi a možnosti, jak se osobně rozvíjet a růst. Manažeři odpovědní za řízení talentů ve svých firmách by se proto měli…

icon Jak správně kritizovat nadřízeného

14.8.2012 

Mluvit s nadřízeným o tom, jak zkazil jednání s klientem nebo jak by měl zlepšit styl své komunikace, není jednoduché. Zároveň to však není nemožné a nemožné není ani to, že vám šéf za to poděkuje a…

4 typy koučů mezi manažery

27.7.2012 

HR profesionálové, kteří se zabývají také koučováním, dobře vědí, že stejný koučovací přístup ke všem nefunguje. Je proto třeba umět rozlišit, jaký styl nejlépe odpovídá osobnostem koučovaných.…

icon 10 rad pro perfektní řečnické vystoupení

26.7.2012 

Je-li to možné, vyzkoušejte si prezentaci před více lidmi. Připravte si řečnické otázky, vytváří přesvědčivější dojem. Slovíčko my navodí pocit spojení s publikem. Stůjte rovně se vzpřímenou…

Výpis 481495 z celkem 540