Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25014 článků.

Článek v rámci předplatného Pět otázek pro uchazeče o práci v zákaznickém servisu

29.3.2019 

Klientský servis je důležitou vizitkou celé firmy. Ukazuje, jak si společnost váží svých klientů, a jedná se o ideální příležitost, jak v praxi předvést proklientskou firemní kulturu. Pracovníci…

icon Vliv robotů a umělé inteligence na finanční oddělení (2/2)

29.3.2019 

V předchozím článku jsme si ukázali první příklady toho, jak robotizované procesy mohou lidem pomoci od nudných, otrockých činností. Platí to i pro aktivity ve finančním oddělení.

icon Storytelling: Jak vyprávět příběhy, které si lidé oblíbí?

28.3.2019 

Lidé milují příběhy a denně se jimi obklopují, čtou je, dívají se na ně, vyprávějí si je... Tak proč je tak těžké k nim dostat ten váš? Nemusí to být hned tím, že je váš příběh špatný. Každý den se na…

7 nápadů, jak namotivovat zaměstnance a vylepšit jejich pracovní morálku

28.3.2019 

Každý z nás občas potřebuje pomoci s motivací. Nejinak je tomu u pracovníků vaší společnosti. Ze strany personálního oddělení lze učinit některé kroky, které pomohou zaměstnance motivovat, vylepšit…

Článek v rámci předplatného icon Petr Brabec posiluje EY, povede oddělení poskytující IT řešení v rámci oddělení consultingu

27.3.2019 

Do poradenské společnosti EY v únoru 2019 nastoupil odborník Petr Brabec, který povede poradenský tým, jež dodává svým zákazníkům inovativní IT řešení na míru a poskytuje poradenství v oblasti…

icon Vliv robotů a umělé inteligence na finanční oddělení (1/2)

27.3.2019 

Automatizace a inteligentní systémy učiní každodenní operativu ve finančních odděleních mnohem efektivnější. Finanční manažeři tak budou moci poskytovat lepší strategické poznatky.

Článek v rámci předplatného icon Nejlepší knihy pro obchodníky všech dob

26.3.2019 

Vzdělávání obchodníků nikdy nekončí. Poznatky z oblasti obchodu, osobního rozvoje, mezilidské komunikace nebo efektivity práce vám mohou pomoci posunout se výrazně dopředu. V tomto článku vám…

Dokáže kreativita zachránit pracovní místa ohrožená automatizací?

26.3.2019 

Podle nedávného průzkumu agentury NASA má 98 % zdravých pětiletých dětí kreativní schopnosti na úrovni geniality, zatímco u dospělých toto číslo rapidně klesá až ke 2 %. Ještě více alarmující pak je…

icon Firemní blog (2/2): Jak si vybrat partnery

26.3.2019 

V předchozím článku jsme viděli, jak může při firemním blogování pomoci spolupráce s ostatními, především začínajícími blogery. Také jsme však narazili na problém: jak odhadnout, které potenciální…

26 predikcí českého náboru, které musíte znát – Employer Branding (4/4)

25.3.2019 

V poslední části seriálu se podíváme na vývoj na poli budování značky zaměstnavatele. Mnoho společností pochopilo, že nábor se nedá dělat pouze přes kvantitu tím, že oslovíme maximální počet…

Článek v rámci předplatného icon Pět způsobů, jak jednat s nepříjemnými lidmi

25.3.2019 

K obchodní praxi patří i nutnost jednat s lidmi, kteří jsou nepříjemní. Někdy obchodník musí rezignovat na své priority a přijmout systém myšlení klienta, aby s ním byl na jedné vlně a mohl s ním…

icon Realizujeme podnikatelský nápad: Nejde jen o peníze

25.3.2019 

Nejprve si musíte ujasnit, co vlastně chcete zkusit. Začněte tím, že si vyberete jednu z mnoha různých příležitostí k rozjetí podnikání. Zamyslete se, která z dostupných možností bude mít největší…

Vyhrajte vstupenku na HR Summit 2019 na téma Budování značky zaměstnavatele

25.3.2019 

HR Summit 2019 se tentokrát zaměří na velmi aktuální problematiku budování značky zaměstnavatele, neboť značka je jedním z nejhodnotnějších nehmotných aktiv společnosti. Nenechte si ujít tuto…

icon Chovat se bezpečně v kyberprostoru by mělo patřit k základním kompetencím středoškoláků

25.3.2019  Rozhovor s Vladimírem Šimíčkem, emeritním ředitelem SŠ informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno

Vladimír Šimíček byl jedním z řečníků prvního ročníku ALEF Security TALK, který na půdě Střední školy informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno uspořádala společnost ALEF NULA. Dlouhodobým cílem…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři faktory kvalifikace potenciálního klienta

22.3.2019 

Kvalifikace potenciálního klienta je proces, který obchodník při jednáních s novým zákazníkem musí projít, aby zjistil, jestli je daný člověk nebo firma vhodným kandidátem na to stát se klientem…

Výpis 49965010 z celkem 25014