Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

Článek v rámci předplatného Proč investovat do komunikace o benefitech

18.2.2009 

Ve stresujících obdobích mají firmy tendenci snižovat mimo jiné i zaměstnanecké výhody a také objem komunikace, který jim věnují. To je ale špatný přístup zhlediska zaměstnanců i firmy. Firmy, které…

Motivace v ekonomické nejistotě

17.2.2009 

Vobdobí ekonomické nejistoty platí více než kdy jindy, že kplnění termínů, vytváření nových myšlenek a zavádění řešení je třeba mít motivovanou pracovní sílu. I vtěchto podmínkách toho lze dosáhnout,…

Koučuji, koučuješ, koučujeme

13.2.2009 

Koučování je důležitá dovednost pro každého manažera, který chce rozvíjet výkonné pracovníky. Řadě manažerů však chybí školení vtom, jak zaměstnance koučovat. Článek nabízí několik tipů, kde začít.-…

Úspěšným v každé ekonomice

12.2.2009 

Vobdobí ekonomické nejistoty se mnoho lidí připravuje na nejhorší. I když však oprášení životopisu a sledování aktuálních možností nové kariéry není na škodu, můžete aktivně pracovat i na tom, abyste…

Překážky on-line vzdělávání

11.2.2009 

Řada lidí dnes využívá možnost vzdělávání on-line formou. Důvodem může být zvýšení příjmů vsoučasném zaměstnání, změna kariéry nebo získávání nových znalostí. On-line vzdělávání má mnoho výhod, znichž…

Zpětná vazba pomáhá k lepším obchodům

11.2.2009 

Odborné studie potvrzují, že měření výkonnosti zaměstnanců pomáhá zvyšovat příjmy a ziskovost firem. Pravidelné měření totiž pomáhá zaměstnancům překonávat jejich nedostatky, zdůrazňovat silné…

Co říci, aby to nebylo příliš

9.2.2009 

Velké firmy, univerzity a další instituce nemají své ředitele interní komunikace nadarmo. Úkolem těchto manažerů je informovat zaměstnance o tom, kam…

Generace Y: Jak ji správně řídit?

9.2.2009 

Generace Y začíná výrazně ovlivňovat pracoviště. Přední britský poskytovatel kariérních služeb pro vysokoškoláky Experience, Inc. proto formuloval pět základních trendů vřízení této nejmladší generace…

Článek v rámci předplatného Lidské zdroje přiznávají špionáž

6.2.2009 

Manažeři lidských zdrojů připouštějí, že vyhledávají on-line profily potenciálních zaměstnanců, aby o nich získali více informací.Výzkum téměř tisícovky manažerů HR, který provedl britský server…

Umíte sestavit příručku pro zaměstnance?

6.2.2009 

Jedno přísloví říká, že to, co nevíme, nás může zranit. To platí i pro zaměstnanecké příručky. Smyslem těchto příruček je předání relevantních a užitečných informací zaměstnancům. Zaměstnavatelé však…

icon 10 ukazatelů, že se váš zákazník potápí

6.2.2009 

Chcete-li se vyhnout ztrátě budoucích plateb, měli byste sledovat varovné signály, které vás upozorňují na to, že vaši zákazníci mají závažné finanční problémy. Následující souhrn varování nemusí…

Článek v rámci předplatného Desatero přikázání úspěšného onboardingu

4.2.2009 

Proces zapojování nových zaměstnanců do firemní kultury, tzv. onboarding, slouží jako pomoc jednotlivým zaměstnancům. Konečné výhody však sklízí celá firma. Správně řízený onboarding jí pomůže snížit…

Nepředpokládejte, že zaměstnanci umějí telefonovat

3.2.2009 

I když se stále více používají nová komunikační média, telefonický kontakt je pro firmy pořád velmi důležitý. Zaměstnanci, kteří umějí správně telefonovat, pomáhají vytvářet pozitivní a dlouhodobé…

Je on-line vzdělávání zaměstnanců volba pro vás?

3.2.2009 

Vdnešní době informací a technologií se řada firem přesouvá od tradičního vzdělávání vučebnách kvíce počítačově podporovanému vzdělávání, ať už se jejich zaměstnanci vzdělávají prostřednictvím…

icon Proč u vás nenakupují?

3.2.2009 

Investujete čas do marketingu svých produktů, ale stále se neprodávají tak, jak byste si přáli? Seznamte se se základními důvody, proč zákazníci nenakupují.- Nejsou informovaní o vašem produktu.…

Výpis 50415055 z celkem 7609