Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7540 článků.

icon Rychlé úvody jednání: Lamače ledů při představování

20.11.2008 

Klíčem k úspěšnému představení ve větších skupinách je neplánovat, aby se seznámil každý s každým. Není to obvykle praktické a někdy ani možné. Článek popisuje dvě vhodnější, tzv. rozehřívací metody.-…

4 tipy, jak začít vysněnou kariéru

19.11.2008 

Každý měsíc dostávají CareerBuilder celou řadu otázek od lidí, kteří chtějí poradit, jak začít svoji vysněnou kariéru. Přestože jednotný recept neexistuje, lze poskytnout základní informace:Poučte se…

Ambice měnit a zlepšovat mají hlavně mladí lidé

18.11.2008 

Inovativní zaměstnance je třeba odměňovat tak, aby se posílila jejich loajalita. Člověk zdola přináší nápad na zlepšení jen zvlastního pohledu. Když zjistí, že mu chybějí informace, měl by se snažit…

icon Když reklamu, tak se slevou

18.11.2008 

Většina uživatelů mobilních telefonů by souhlasila se zobrazováním reklamních zpráv na svých přístrojích, pokud by za to získala slevu na měsíčním účtu u mobilních operátorů. Ukázal to alespoň nedávný…

Článek v rámci předplatného I když jste zoufalí, neberte první zoufalou pracovní příležitost

13.11.2008 

Hledat práci poté, co jste delší dobu nepracovali, bude zvaší strany možná vyžadovat přeškolení, určitě ale budete muset být soustředění a trpěliví.To, že byl někdo delší dobu nezaměstnaný, nemusí…

Článek v rámci předplatného icon Top trendy pro rok 2009

13.11.2008 

Porozumění zákazníkům a jejich zapojení, používání nových médií, jako jsou sociální sítě, a hlubší ponoření do dat jsou největší marketingové trendy pro rok 2009. Vyplynulo to alespoň zpanelu…

icon Co byste měli vědět o vyjednávání

13.11.2008 

Schopnost vyjednávat je zvlášť vtěchto dobách velmi výhodná. Každá debata přináší příležitost pro smysluplnou a pozitivní interakci.- Příprava. Než se sdanou osobou setkáte, snažte se zjistit co…

icon Zákazník nepáchne

12.11.2008 

I když stále populárnější sociální weby mají potenciál stát se užitečnými marketingovými kanály, mohou pro firmy být i zdroji nechtěné publicity, která je může poškodit. Své o tom vědí například…

Článek v rámci předplatného icon Chatování se zákazníky

12.11.2008 

Firmy začínají zavádět chat, aby snížily provozní náklady a zlepšily zkušenosti zákazníků. Chat totiž umožňuje komunikovat se z&…

7 kroků řízení náborového portfolia

12.11.2008 

Náboráři mají vdnešní době celou řadu možností, jak vyhledávat a spojovat se saktivními i pasivními talenty. Každý náborář využívá kvyhledávání talentů jiné stránky, nástroje a komunity. Autor…

Článek v rámci předplatného Britské Tesco finančním poradcem zaměstnancům

12.11.2008 

Tesco pomáhá svým zaměstnancům řídit finance během ekonomické krize. Vydá individualizovanou zprávu pro všechny zaměstnance, která bude sumářem možných benefitů. Také distribuuje finančního poradce (…

Mají vaši zaměstnanci strach? Dodejte jim odvahu

7.11.2008 

Vnejistých časech chybí mnoha lidem odvaha. Zaměstnanci se mohou vpráci cítit příliš pohodlně nebo mít strach na to, aby dělali věci jinak a dosahovali lepších výsledků. Dobrá zpráva však je, že…

Článek v rámci předplatného icon Než se ponoříte do demografických dat

7.11.2008 

Marketéři potřebují k efektivnímu výkonu své práce rozumět svému publiku a správně k němu přistupovat. Někteří tyto znalosti předpokládají automaticky. Jiní volí správnější cestu výzkumu…

Článek v rámci předplatného icon Jak neunudit publikum k smrti

6.11.2008 

Vysocí manažeři by měli být nejen dobří stratégové, ale také vypravěči. I když vás veřejné projevy nemusí zrovna bavit, měli byste umět prezentovat přesvědčivě a nebýt nudní.- Začátek. Prvních 7…

icon Web 2.0 pomalu proniká do firem

6.11.2008 

I když firmy začínají pociťovat zvýšený zájem zaměstnanců o moderní nástroje Webu 2.0, které používají doma, manažeři IT stále pochybují o tom, že většina z nich může být pro firmy hodnotná. Upozornil…

Výpis 50565070 z celkem 7540