Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

Článek v rámci předplatného icon Nenechte své projekty selhat

2.2.2009 

Projektový management je disciplína založená na plánování, organizování a řízení zdrojů za účelem úspěšného plnění projektových cílů. Její hlavní výzvou je dosažení očekávaných výsledků ve specifickém…

Článek v rámci předplatného Zneužívání důvěrných firemních informací na vzestupu

30.1.2009 

Nárůst nejistoty práce podporuje stále více zaměstnanců, aby využívali důvěrná data, která získali u bývalého zaměstnavatele. Dále jsou případy, kdy zaměstnanci zkoušejí sami podnikat a důvěrné…

icon Úvaha o obsahu webových stránek

29.1.2009 

Autora článku Jerryho Badera žádají často jako odborníka, aby zhlédl webové stránky a řekl jejich provozovatelům, proč nenesou očekávané výsledky. Zde je několik odůvodnění:

icon Pozitivní vůdcovské chování

28.1.2009 

Vůdcovské dovednosti by měly být doplněny pozitivním vůdcovským chováním a zproštěny negativního. Jak na to?Efektivní (pozitivní) vůdcovské chování- Pořádání pravidelných, efektivních porad za účelem…

icon 5 "levných" marketingových rad

27.1.2009 

Existují způsoby, jak propagovat váš byznys, aniž by to stálo hodně peněz? Jak o sobě můžete dát vědět bez toho, aby se firma dostala do finanční krize?Pravda je, že marketing většinou potřebuje…

icon Vůdcovské chyby v těžkých dobách

26.1.2009 

Vsoučasných obtížných časech by se vůdcové měli vyvarovat základních chyb. Jaké to jsou?- Stát se reaktivním. Když vůdce nedokáže shromažďovat informace a kriticky zhodnocovat dlouhodobý dopad svých…

Když vás kolegové nechtěně iritují

26.1.2009 

Pro některé zaměstnance je interakce s kolegy iritující, někdy i úplnou noční můrou. Příklady:- Nelibé pachy. Pracovala jsem sčlověkem, který zapáchal jako špinavý mokrý hadr. Velmi mě to obtěžovalo,…

icon 7 trendů v on-line marketingu pro rok 2009

22.1.2009 

Jelikož marketéři i spotřebitelé budou mít letos omezené rozpočty, čekají nás delší prodejní cykly, delší nákupní rozhovory se spotřebiteli a méně značkové reklamy. Firmy se vdůsledku toho budou…

Tipy pro chování na současném trhu práce

22.1.2009 

Pokud jste mezi tisíci propuštěnými, najít práci za současné situace bude vyžadovat trochu odlišnou strategii.První kritický krok je vyrovnat se se ztrátou zaměstnání. Někdo je rozzlobený, jiný se…

Článek v rámci předplatného OPPI: 4 miliardy korun pro programy ICT a strategické služby a Rozvoj

21.1.2009 

Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR právě zveřejnilo výzvy kpředkládání projektů vrámci dotačních programů ICT a strategické služby aRozvoj. Oba programy jsou součástí Operačního programu Podnikání a…

icon Firemní etiketa: Je e-mail veřejný, nebo soukromý?

21.1.2009 

E-mail je jednou znejvětších výhod současné firemní komunikace. Na druhou stranu je ale tak trochu prokletím. Zatímco existuje celá řada věcí, které problémy okolo e-mailu způsobují, jeden jevýrazně…

I školitel může vyhořet

20.1.2009 

Pokud jste školitel, který vyučuje pravidelně stále stejný obsah, můžete snadno sklouznout i ke stejnému podání, což může vést až kvyhoření. Vyzkoušejte proto následující strategie, jak se tomu…

icon Tipy pro obsah a design newsletteru

20.1.2009 

Některé firmy dělají tu chybu, že se snaží do svých e-mailových newsletterů dostat co nejvíce informací. Výsledkem jsou textem přecpané stránky a design, který je pro čtenáře nepříjemný. Každý…

Jak na výstupní pohovor

19.1.2009 

Zaměstnanci mají velké množství informací o vaší firmě. Když tedy od vás odcházejí, dejte jim možnost, aby se svámi o ně podělili. Tato možnost se jmenuje formální výstupní pohovor. Pokud je…

Článek v rámci předplatného icon Retail Summit 2009: Boj o prvenství na obchodním trhu pokračuje

19.1.2009 

Již 15. ročník konference Retail Summit 2009 prozradí, kdo byl největším obchodníkem uplynulého roku. V uplynulých ročnících představovalo toto pravidelné setkání špiček českého maloobchodu klíčové…

Výpis 50565070 z celkem 7609