Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7609 článků.

Dobrý školitel je když...

5.3.2009 

Dobré školení vyžaduje oddanost rozvoji dovedností. Vzdělávání dospělých má větší šanci na úspěch, vede-li je kompetentní školitel. Ten by měl disponovat následujícími kvalitami.- Trpělivost. Dobrý…

icon Jak prodávat ve zpomalené ekonomice

4.3.2009 

Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti začínají více zvažovat své investice a jejich klíčoví obhájci přicházejí o práci. Jak si pak udržet úspěšnost vtakovém prostředí?…

Článek v rámci předplatného icon Vyhlaste válku vysypávání nákupních košíků

3.3.2009 

On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří jednoduše změní názor nebo si zboží jen prohlížejí. Stím se mnoho dělat nedá. Jiní však nedokončí nákup proto, že nemají zvaší…

Článek v rámci předplatného Průvodce prevencí kancelářských onemocnění

2.3.2009 

Kanceláře jsou obecně považovány za nízkorizikové pracovní prostředí. To však neznamená, že se kancelářským pracovníkům vyhýbají fyzické problémy. Jejich nejčastější nemoc zpovolání se nazývá…

Pohodlné pracoviště nemusí být drahé

27.2.2009 

Řada zaměstnanců závidí kolegům pracujícím například pro společnost Google to, že mají na pracovištích luxusní gauče, neomezený přísun bezplatného jídla od předních kuchařů, tělocvičnu nebo prádelnu.…

Jak uvádět webinář (a nevypadat jako idiot)

24.2.2009 

Představte si, že vám nadřízení poklepou na rameno se slovy, že se rozhodli uspořádat webinář a před kamerou máte vystupovat jako odborníci právě vy. Pro někoho by byla příjemnější návštěva zubaře než…

icon Inspirujte svou vizí bez ohledu na dobu

24.2.2009 

Vkritických obdobích všichni potřebujeme inspiraci, vyjasnění své situace a soustředění na správné věci to vše nám může poskytnout sdílená vize. Vytváření oddanosti vůči vizi je úkolem vůdce, ať už…

icon On-line newsroom v deseti krocích

24.2.2009 

Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou vaší PR kampaně. Můžete se tak však připravit o bezplatnou publicitu. Stačí vám přitom deset jednoduchých kroků.- Tiskové…

Vzdělávání zaměstnanců navzdory omezenému rozpočtu

23.2.2009 

Není žádným překvapením, že vobtížných časech narůstá tlak na snižování rozpočtů pro vzdělávání zaměstnanců. Manažeři lidských zdrojů však vědí, že je zaměstnance potřeba rozvíjet, chtějí-li, aby…

"Krizové" manažerské kurzy

23.2.2009 

Světové obchodní školy zaznamenaly vposledních měsících úbytek zájemců o studium zřad manažerů. Přispělo ktomu snižování nákladů firem na vzdělávání. Nyní se však ukazuje, že ekonomická recese zvyšuje…

Článek v rámci předplatného icon Jak využít e-mailový marketing pro budování loajality ke značce?

23.2.2009 

Chcete-li se ujistit, že využíváte svůj e-mailový marketing kefektivnímu budování značky, položte si nejprve následující otázky:- Transparentnost. Vysvětlujete svým zákazníkům jasně, kodběru čeho se…

icon Méně zdrojů, více práce... A co na to motivace?

20.2.2009 

Štíhlejší pracovní síla, pomalejší prodej a těsnější rozpočty nutí manažery motivovat zaměstnance ktomu, aby dokázali dělat více sméně zdroji. Jak na to? Radí Suzanne Batesová, autorka nové knihy…

Jak lépe měřit vzdělávání

19.2.2009 

Ve světle toho, jak sílí tlak na prokázání hodnoty vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, mohou být tradiční metody měření vzdělávání velmi zastaralé. Namísto porovnávání počtu kurzů se seznamy dovedností…

Řízení vzdělávání v době utahování opasků

19.2.2009 

Americká nezisková organizace eLearning Network sestavila seznam doporučení, jak prosperovat vekonomické recesi. Manažerům vzdělávání radí:- Zapojte technologii, protože snižuje náklady na cestování,…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvořit značku, o níž budou všichni mluvit?

19.2.2009 

Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější je však přimět je, aby o vás (nebo vaší značce) říkali správné věci. Je složitější je pak udržet tuto diskusi, protože se…

Výpis 50265040 z celkem 7609