Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

Znalost HR dávno nestačí. Personalisté musejí být analytici

16.10.2017 

Využití analytických nástrojů v HR již není pouhou možností, ale nutností. Určitým způsobem je již využívá většina firem, přesto však mnohé stále nechápou či nechtějí chápat jejich smysl a potenciál.…

icon Studie: Ženy ve vedení firem v roce 2017

13.10.2017 

Zastoupení žen ve vedoucích orgánech společností je stále menšinové. Z celosvětového pohledu vzrostlo v posledních dvou letech jen mírně, a to na 15 %. Funkce výkonných ředitelů však zastávají v 96 %…

icon Jak zlepšit zákaznickou péči díky chatbotům

13.10.2017 

Díky implementaci digitální pracovní síly ve formě softwarových chatovacích botů, tzv. chatbotů, do zákaznického servisu můžete zákazníkům zajistit servis, který je k dispozici neustále. Dostupnost…

icon Skákání do řeči: Zlozvyk, kterého se musíte zbavit

13.10.2017 

Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk buď vůbec neuvědomují, nebo si nepřipouštějí, jak moc nepříjemný zlozvyk to je. Jestliže jste někdy měli tu smůlu, že jste se…

icon Michaela Karsten v HR tv: Zapamatovat se dá cokoliv, stačí jen správný trénink

Audio  13.10.2017 

Michaela Karsten je paměťovou expertkou a zakladatelkou společnosti Brillant Brain. Zároveň je také lektorkou a individuálním trenérem v oblasti lidské paměti, koncentrace a kreativity jako procesu…

Článek v rámci předplatného icon Řídit firmu jako stát?!

12.10.2017 

Čtenář se možná podiví: Co je to za nesmysl? Máme tady přece úspěšného podnikatele, majitele řady firem, který hlásá, že bude řídit stát jako firmu, právě proto, že řízení státu je zoufale…

icon Úspěšné vyjednávání: Na co se můžete spolehnout

12.10.2017 

Vyjednávači s mnoha společenskými a profesními vztahy jsou považováni za vlivnější. Když máte rozsáhlou síť kontaktů, je pravděpodobné, že budete mít při vyjednávání k dispozici lepší alternativy a…

Článek v rámci předplatného icon Lucie Dostálová, nová personální ředitelka Heineken ČR

12.10.2017 

Nejvyšší vedení českého HEINEKENu má novou posilu. Do společnosti od 1. října 2017 nastoupila nová personální ředitelka Lucie Dostálová. Její předchůdkyně Emanuela Stofferová odešla začátkem roku do…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři nízkonákladové marketingové tipy pro start-upy

12.10.2017 

Ať už se zakládání nových společností věnujete či ne, jistě vám neuniklo, že to, čemu se ještě před deseti lety říkalo prostě nová firma, je dnes start-up. Bez ohledu na názvosloví je však faktem, že…

icon Mileniálové nejsou líní ani sobečtí

11.10.2017 

Mileniálové jsou lidé narození v závěru 20. století. Jejich generace je obecně vnímána jako generace mladých, kteří vyrostli s moderními technologiemi a komunikují především jejich prostřednictvím.…

icon Klesají vám prodeje? Víme, co dělat

11.10.2017 

Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více kanálů, jejichž prostřednictvím získáváme nové kontakty, a je nutné mít předem připravenou taktiku pro…

icon Jak docílit změn s pozitivním efektem? 4 příběhy úspěšných změnových projektů

11.10.2017 

Aby firma dokázala obstát v dynamickém konkurenčním prostředí, musí mít nejen dobře zmapované vnější okolí, ale také umět co nejlépe využít své vnitřní zdroje. Bez podpory lidí uvnitř to však nepůjde.…

LinkedIn chystá podrobné reporty (nejen) pro náboráře

11.10.2017 

Úspěch strategického náboru a personálního plánování v dnešní době je věcí kvalitních softwarových řešení schopných analyzovat velké množství dat za účelem identifikace největších talentů v daném…

icon Smartphony v byznysu (1/2): Jak přilákat nové zákazníky

11.10.2017 

Smartphony se používají všude. V současnosti je proto pro firmy klíčové zacílit právě na uživatele mobilů, protože smartphony hrají klíčovou roli v každodenním životě prakticky každého. Abyste využili…

Článek v rámci předplatného icon Trendy roku 2017 v zákaznickém servisu

10.10.2017 

Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy přinesl v oblasti zákaznického servisu. O to víc nás to musí zajímat, že v příštím roce ti, kteří tyto trendy nebudou ve svém…

Výpis 52065220 z celkem 16941