Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16744 článků.

icon Proč se živnostníci vyhýbají marodění?

13.7.2017 

Nemocný podnikatel je čím dál větší raritou. Ukazuje to analýza Asociace malých a středních podniků a živnostníků, podle které se osoby samostatně výdělečně činné oproti předchozím rokům ještě více…

Článek v rámci předplatného icon 4 tipy, jak nenechat klienta převzít kontrolu nad jednáním

13.7.2017 

Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní kontrolu nad průběhem a směřováním schůzky s potenciálním klientem. Vy jste znalci nabízeného produktu a víte, co musíte o…

icon Lídři, které Afrika potřebuje pro svůj sen o lepší budoucnosti

13.7.2017 

Prudký růst Afriky přináší řadu problémů. Její střední třídy roste nejrychleji na celém světě. Celkový africký trh má podle společnosti McKinsey hodnotuvíce než 5 bilionů dolarů. Je tu však ještě…

Angličtina s Polyglotem – Předložky a předložková spojení

13.7.2017 

Dnes máme před sebou procvičování anglických předložek in, at a on, které nejčastěji vyjadřují místo nebo čas. V češtině je překládáme jako „v“ nebo „na“, použití v angličtině je však složitější.…

Concur představuje AppPort, unikátní kanceláře pro vývojáře

12.7.2017 

Concur, dodavatel cloudového řešení pro správu služebních cest a cestovních výdajů, který je součástí společnosti SAP, otevřel nové unikátní kanceláře inspirované letištěm a speciálně uzpůsobené tak,…

icon Může být tým lidí různých zaměření skutečně výkonný? (1/2): Hlavní problémy

12.7.2017 

I když se váš tým skládá z inteligentních, tvůrčích a nadšených lidí, nemáte žádnou záruku, že se všichni okamžitě spojí a začnou pracovat naprosto sladěně a synchronně. Věci jsou ještě o něco…

Článek v rámci předplatného icon Oslovujete klienta, který vás už odmítl? Víme, co napsat do e-mailu

12.7.2017 

Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z těchto důvodů je žádoucí oslovovat po určité době klienty, kteří vás již jednou dříve odmítli, zvláště pokud jste při prvním…

Case study: Pravidelná versus intenzivní výuka jazyků ve firmě

12.7.2017 

V letech 2008 až 2016 naše jazyková škola poskytovala službu jazykového vzdělávání ve firmě ZF Engineering Plzeň s.r.o., která je jedním z nejvýznamnějších dodavatelů automobilových komponent na…

Navrhněte kolegy na titul Zdravotně postižený zaměstnanec roku

11.7.2017 

Až do 15. září můžete nominovat zdravotně postižené kolegy do soutěže Zdravotně postižený zaměstnanec roku 2017. Akce, kterou již posedmé vyhlašuje Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se…

icon 5 osobitých způsobů, jak si vylepšit život

11.7.2017 

Osvojte si zvyk dělat něco pravidelně každé ráno. Proč? Protože stupeň sebekontroly, který tak krátce po probuzení získáte, vám poslouží jako základ pro úroveň sebekontroly při všech dalších…

Článek v rámci předplatného icon 4 tajemství vynikající zákaznické péče

10.7.2017 

Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky klientů. Stále však hraje velmi výraznou roli v tom, do jaké míry je klient společnosti věrný, a jak lidé danou značku nebo…

CEMEX se stal vítězem soutěže HR Innovation Challenge CEE 2017

10.7.2017 

CEMEX, přední mexický výrobce a dodavatel cementu a stavebních materiálů v 52 zemích světa s více než 43 000 zaměstnanci, vyhrál první místo v soutěži HR Innovation Challenge. Vítězný projekt s názvem…

icon 2 způsoby rozvoje podřízených nenásilnou formou

10.7.2017 

Naučte vedoucí pracovníky, aby si plánovali pravidelné schůzky s každým ze svých podřízených. Dobře také funguje vzdělávání s občerstvením, kdy se zaměstnanci mohou rozvíjet v uvolněném prostředí.

Článek v rámci předplatného icon Veřejné vystupování aneb Návrat do pravěku

7.7.2017 

Potí se vám dlaně, zrychluje tep a vysychá v ústech, když máte předstoupit byť i před nepočetné publikum? Nic si z toho nedělejte, může za to evoluce. Máte pocit, že jste v nebezpečí. Žaludek se…

Článek v rámci předplatného icon Několik tipů, jak získat kvalitnější kontakty

7.7.2017 

Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje spíše na kvantitu než na kvalitu. Co je s tímto přístupem špatně zřejmě není potřeba rozvádět. Jak ale docílit toho, aby kontakty, které…

Výpis 52215235 z celkem 16744