Korporace a komunikace
Všechny firmy směřují kprovoznímu úspěchu, včetně vývoje nových produktů, růstu, zvýšeného podílu na trhu a stoupající ziskovosti. Řada znich těchto výsledků ale nedosáhne. Klíč leží vzaměření na…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7539 článků.
Všechny firmy směřují kprovoznímu úspěchu, včetně vývoje nových produktů, růstu, zvýšeného podílu na trhu a stoupající ziskovosti. Řada znich těchto výsledků ale nedosáhne. Klíč leží vzaměření na…
Řada lidí se brání myšlence řídit nebo budovat vlastní image. Jako vůdce však již image máte. Otázkou zůstává pouze to, zda je to image, který chcete nebo potřebujete mít. Budování image není o…
Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci říkají zákazníkům? Taková neznalost může vést k řadě problémů. Článek upozorňuje na základní chyby v obchodní komunikaci se…
Martyn Sloman ve své knize Měnící se svět školitele tvrdí, že efektivní individuální proces učení je kritický, pokud mají zaměstnanci získat znalosti a dovednosti potřebné kpodpoře organizačních cílů.…
Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se přesvědčit neznámé lidi o výhodách pořízení vašich produktů či služeb. Budete k tomu potřebovat zejména hroší kůži. V první…
Ve složitých obdobích nemusíte mít strach, že byste komunikovali příliš mnoho. Právě naopak. Poslouchejte příběhy, které si lidé vytvářejí na základě vašich zpráv a nikdy se jim nevysmívejte. Je až…
Za posledních třicet let se velmi rychle vyvíjela globální ekonomika. Zákazníci, dodavatelé o zaměstnanci stále častěji pocházejí z různých částí světa, což vede ke stále různorodější pracovní síle a…
Zodpovědný zaměstnavatel by měl být spíše ohromený než uražený, pokud se ho při pohovoru kandidát zeptá na to, co ho zajímá. Nejčastěji to bývá firemní kultura a styl vedení. Jestliže se zaměstnavatel…
Nemáte ze svého posledního povoru moc dobrý pocit? Je ale možné, že ten, kdo s vámi pohovor dělal, zažil ještě horší. V nedávném průzkumu serveru CareerBuilder, který oslovil náborové manažery za…
Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře známo, že získat nového zákazníka je mnohem nákladnější, než si udržet stávajícího. Článek nabízí osm rad, jak budovat zákaznickou…
Než po hlavě skočíte do nového pozice poté, co jste byli propuštěni, zkuste trochu přemýšlet a plánovat, bez ohledu na to, jak urgentně potřebujete novou práci. Trik pro úspěšný přechod je…
Mladí Američané z tzv. Generace Y (narozené po roce 1977) oceňují při výběru zaměstnání možnost práce na dálku. Vyplývá to z průzkumu organizace Telework Exchange. Věnují také velkou pozornost…
Ve snaze být konstruktivnější se manažeři často dopouštějí závažných chyb, které vedou k odcizení a demotivaci zaměstnanců. Článek v této souvislosti upozorňuje na deset nejzásadnějších manažerských…
K tématu e-mailového marketingu existuje mnoho tzv. nejlepších postupů, srovnávacích testů a statistik. Každý má nějaký názor na to, jak jej dělat co nejlépe, což toto odvětví dělá složitějším. Firmy…
Bezpočet knih, seminářů a odborníků radí, jak mít efektivní prezentace. Opravdu šokující však je, že nejběžnější rady jsou asi i těmi nejhoršími:- Řekněte jim, co se jim chystáte sdělit.- Sdělte jim…