Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7539 článků.

icon Korporace a komunikace

14.4.2008 

Všechny firmy směřují kprovoznímu úspěchu, včetně vývoje nových produktů, růstu, zvýšeného podílu na trhu a stoupající ziskovosti. Řada znich těchto výsledků ale nedosáhne. Klíč leží vzaměření na…

icon Co říká váš image?

11.4.2008 

Řada lidí se brání myšlence řídit nebo budovat vlastní image. Jako vůdce však již image máte. Otázkou zůstává pouze to, zda je to image, který chcete nebo potřebujete mít. Budování image není o…

Článek v rámci předplatného icon 4 chyby obchodní komunikace se zákazníky

11.4.2008 

Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci říkají zákazníkům? Taková neznalost může vést k řadě problémů. Článek upozorňuje na základní chyby v obchodní komunikaci se…

Pomozte svým lidem v učení

11.4.2008 

Martyn Sloman ve své knize Měnící se svět školitele tvrdí, že efektivní individuální proces učení je kritický, pokud mají zaměstnanci získat znalosti a dovednosti potřebné kpodpoře organizačních cílů.…

icon Cold calling: Připravte si hroší kůži

10.4.2008 

Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se přesvědčit neznámé lidi o výhodách pořízení vašich produktů či služeb. Budete k tomu potřebovat zejména hroší kůži. V první…

Komunikace v obtížných časech

9.4.2008 

Ve složitých obdobích nemusíte mít strach, že byste komunikovali příliš mnoho. Právě naopak. Poslouchejte příběhy, které si lidé vytvářejí na základě vašich zpráv a nikdy se jim nevysmívejte. Je až…

Článek v rámci předplatného icon Západ versus Čína: Co je produktivní?

9.4.2008 

Za posledních třicet let se velmi rychle vyvíjela globální ekonomika. Zákazníci, dodavatelé o zaměstnanci stále častěji pocházejí z různých částí světa, což vede ke stále různorodější pracovní síle a…

icon Kandidáti s otázkami nejsou drzí, ale talentovaní

9.4.2008 

Zodpovědný zaměstnavatel by měl být spíše ohromený než uražený, pokud se ho při pohovoru kandidát zeptá na to, co ho zajímá. Nejčastěji to bývá firemní kultura a styl vedení. Jestliže se zaměstnavatel…

Článek v rámci předplatného Top chyby uchazečů při pohovoru

9.4.2008 

Nemáte ze svého posledního povoru moc dobrý pocit? Je ale možné, že ten, kdo s vámi pohovor dělal, zažil ještě horší. V nedávném průzkumu serveru CareerBuilder, který oslovil náborové manažery za…

Článek v rámci předplatného icon Osm klíčů k zákaznické loajalitě

7.4.2008 

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře známo, že získat nového zákazníka je mnohem nákladnější, než si udržet stávajícího. Článek nabízí osm rad, jak budovat zákaznickou…

Zorganizujte neplánované hledaní práce

7.4.2008 

Než po hlavě skočíte do nového pozice poté, co jste byli propuštěni, zkuste trochu přemýšlet a plánovat, bez ohledu na to, jak urgentně potřebujete novou práci. Trik pro úspěšný přechod je…

Článek v rámci předplatného Co chce Generace Y?

4.4.2008 

Mladí Američané z tzv. Generace Y (narozené po roce 1977) oceňují při výběru zaměstnání možnost práce na dálku. Vyplývá to z průzkumu organizace Telework Exchange. Věnují také velkou pozornost…

icon Deset cest k zaručenému manažerskému selhání

4.4.2008 

Ve snaze být konstruktivnější se manažeři často dopouštějí závažných chyb, které vedou k odcizení a demotivaci zaměstnanců. Článek v této souvislosti upozorňuje na deset nejzásadnějších manažerských…

icon Rady jsou jen rady

4.4.2008 

K tématu e-mailového marketingu existuje mnoho tzv. nejlepších postupů, srovnávacích testů a statistik. Každý má nějaký názor na to, jak jej dělat co nejlépe, což toto odvětví dělá složitějším. Firmy…

Článek v rámci předplatného icon Jaká je nejhorší rada prezentujícím?

4.4.2008 

Bezpočet knih, seminářů a odborníků radí, jak mít efektivní prezentace. Opravdu šokující však je, že nejběžnější rady jsou asi i těmi nejhoršími:- Řekněte jim, co se jim chystáte sdělit.- Sdělte jim…

Výpis 52815295 z celkem 7539