Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7538 článků.

icon Udržet si zákazníky stojí určitou námahu

19.9.2007 

Nikde jinde nemá konstatování, že ve vědomosti je síla, takové opodstatnění jako vbyznysu. Přístup ke správným informacím znamená konkurenční výhodu. Problémy však nastávají vpřípadě, když naráz…

Článek v rámci předplatného icon On-line zákazníci lépe vnímají behaviorální cílení

19.9.2007 

Více uživatelů Internetu vnímá behaviorálně cílenou než kontextuální reklamu. Ve čtrnácti různých kategoriích to potvrdila studie společnosti Forrester pro firmu Revenue Science , která se zabývá…

Zlepšete svůj obraz při on-line networkingu

19.9.2007 

Stále více lidí se registruje na speciální webové stránky, které jim umožní navázat kontakty s potenciálními zákazníky, zaměstnavateli či zaměstnanci nebo vyměňovat nápady s kolegy. Typickým příkladem…

Pár tipů, jak zlepšit proces zaběhnutí nových rekrutů ve firmě

19.9.2007 

Pokud chcete vylepšit svůj onboarding zaběhnutí nových rekrutů - jako celek, je zde několik otázek, které je třeba si položit:- Cítí se vaši noví zaměstnanci vítaní? Ptejte se zaměstnanců, kteří u…

icon Konzultantovo každodenní dilema s oblečením

18.9.2007 

Konzultanti v různých částech světa denně řeší, jak se vhodně obléci, když vstupují do nové kanceláře či nové firemní kultury a setkávají se s novými osobnostmi. Produkt, který prodávají, jsou totiž…

icon Že umíte napsat e-mail? Přemýšlejte ještě jednou...

18.9.2007 

Podobně jako ostatní formy komunikace má i e-mail své problémy se zkratkami, slangem, žargonem či prostou hloupostí. Než tedy stisknete tlačítko odeslat, zapřemýšlejte. Bombardovat lidi okolo vás e-…

icon Nový způsob organizace dat na stránkách

18.9.2007 

David Weinberger je filozof internetového věku. Ve své nové knize Everything Is Miscellaneous: The Power of the New Digital Disorder (Vše je nezařazeno: síla nového digitálního nepořádku), zkoumá…

icon Umění prodat - metoda otázek

18.9.2007 

Za určitých okolností je uzavření obchodu jednoduchá záležitost. Vše, co je třeba, je naučit se několik jednoduchých otázek, které umožnízapojit zákazníkado hry.Nechte zákazníka vybratZvykněte si dát…

Článek v rámci předplatného icon Americká ARF chce vytvořit standardy pro on-line výzkum

17.9.2007 

Americká organizace Advertising Research Foundation (ARF) založila novou iniciativu s názvem Online Research Quality Council, jejímž cílem je sledovat kvalitu on-line výzkumů. Usiluje o to vymezit,…

Článek v rámci předplatného Dostaňte se do pracovní pohody

12.9.2007 

Abyste pracovali vklidu a pohodě, stačí vám osvědčené triky. Uvědomte si, co na vás působí pozitivně, a snažte se to zavést do pracovního života. Základem pracovního klidu je psychická i fyzická…

icon Dostaňte svou tiskovou zprávu do médií

7.9.2007 

Chcete, aby vaši tiskovou zprávu uveřejnilo některé z médií? První, koho musíte svým výtvorem zaujmout, je novinář, který…

icon Tři vlastnosti výkonného call centra

6.9.2007 

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami, většinou odpoví, že je to spokojenost. Vedoucí zákaznických středisek však mají často jiné odpovědi. Firemní cíle a realita…

Článek v rámci předplatného icon Rodí se CRM 2.0

5.9.2007 

Maloobchodní marketing a e-komerce se v poslední době rychle rozvíjejí díky aplikacím tzv. Webu 2.0, jako jsou blogy, video, RSS, podcasting apod. Web 2.0 pomáhá posílit vztahy a rozvinout spolupráci…

Nepodceňujte interní komunikaci

4.9.2007 

Poslední výzkum britského výzkumného ústavu pro pracovní trh Work Foundation potvrdil, že správě řízená interní komunikace dokáže zlepšit soudržnost a výkonnost organizací. Studie se zúčastnilo 596…

icon Zlidštěte svůj newsletter

4.9.2007 

Již nějakou dobu rozesíláte svůj newsletter, ale v poslední době klesá počet příjemců, kteří jej čtou. Než se rozhodnete pro předělání, zvažte následujících pět doporučení.- Přiveďte experta…

Výpis 54615475 z celkem 7538