Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16732 článků.

icon Jak probíhaly kontroly Státní energetické inspekce v roce 2016?

1.3.2017 

Rozhovor s Pavlem Gebauerem, ředitelem Státní energetické inspekce Pane řediteli, mohl byste nám stručně představit činnost Státní energetické inspekce (SEI)? SEI je kontrolní orgán, v jehož…

icon Ekonomický striptýz podniku: K čemu potřebujete Gross / Contribution Profit

28.2.2017 

K ocenění skutečné krásy nestačí vědět, že adeptka soutěže krásy disponuje preferovanými mírami 90-60-90. Pravdu odhalí až všemi očekávaná poslední disciplína – promenáda v plavkách.

icon Myslí vám to agilně, nebo ne? (2/2)

28.2.2017 

V předchozím článku jsme se dozvěděli, jak se vyvíjel agilní přístup, a na co byste se měli ptát, abyste rozpoznali, zda tento přístup ve vaší organizaci vlastně podporujete. Proč? Protože být agilní…

Článek v rámci předplatného Já, manažer (1/3): Poprvé na manažerské pozici, odkud začít?

28.2.2017 

Rád bych se s vámi podělil o stálý evergreen požadavků na manažerské poradenství – téma začínající manažer. Je to snad vůbec nejčastější problematika, se kterou se na mě obracejí účastníci mých kurzů,…

icon Účetní vs. daňový poradce

27.2.2017 

Říká se, že přelom roku je vždy příležitost k bilancování. Není náhodou, že se k uzavírání kapitol používá právě tento čistě účetní pojem. První měsíce roku jsou vždy ve znamení sestavování účetních…

Ředitel vzdělávání musí být manažer i učitel

27.2.2017 

Nick van Dam, ředitel vzdělávání v poradenské společnosti McKinsey, je velmi zapálený pro učení. Jeho role spočívá v dohledu nad rozvojem lídrů ve firmě a také nad tím, jak si zaměstnanci osvojují…

icon Je sebechvála to nejlepší pro rozvoj kariéry?

27.2.2017 

Chcete-li dosáhnout povýšení, musíte zajistit, aby nadřízení věděli o vašich úspěších. Musíte si zkrátka být jisti, že se vaše úspěchy dostanou k těm správným uším. Znamená to však, že byste se měli…

Článek v rámci předplatného icon Iva Kubišová v Management TV: Inovace a rozvoj technického vzdělávání v oblasti svařování plastů

Audio  27.2.2017 

Iva Kubišová je spoluzakladatelkou a jednatelkou společnosti UNO Praha. Firma byla založena v roce 1994. Zabývá se problematikou svařování plastů ve stavebnictví a průmyslu a poskytuje odborné a…

Článek v rámci předplatného icon B2B: 3 nejlepší úvodní věty při obchodním jednání

24.2.2017 

V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních několika málo minutách schůzky s klientem. To, jestli od vás zákazník produkt koupí nebo ne, do značné míry záleží na tom, jak…

icon Brian Tracy: Jak se dostat blíž k uskutečnění svých snů

24.2.2017 

Někteří z nás si pravděpodobně nikdy neudělají čas na stanovení svých cílů. Jenže to udělat musíte. Dalším krokem je naplánovat si, jak bude vypadat cesta, která vás k cílům dovede. Bez toho byste…

Článek v rámci předplatného Lesk a bída náboru ve startupech

24.2.2017 

Nábor patří k tradičním slabým stránkám startupů. Každý startup ale potřebuje růst, aby mohl přilákat další talenty a finanční prostředky. Co je tedy třeba zlepšit? Chabé výsledky náboru ve…

Článek v rámci předplatného icon Mzdy absolventů se mohou lišit o desítky procent

24.2.2017 

I přesto, že nezaměstnanost klesá a firmy jsou stále otevřenější k přijímání čerstvých absolventů škol, stále je mnoho těch, kteří hledají práci těžko. Jde především o absolventy humanitních škol bez…

Článek v rámci předplatného Bez pohyblivé složky mzdy může fungovat jen minimum firem

24.2.2017  Rozhovor s Vojtěchem Kořenem, senior konzultantem společnosti TREXIMA

Jakou část celkové mzdy by měla představovat pohyblivá složka, aby firma vygenerovala vyšší přidanou hodnotu a zároveň tato provize zaměstnance motivovala? A jakých chyb se firmy při využívání…

icon Interim manažer pomůže předat podnik, najde nové trhy i vyvede firmu z krize

23.2.2017 

Přijde, splní konkrétní zadání, a zase odejde. Tak se dá jednou větou shrnout poslání takzvaného interim manažera. Tyto profesionály, zpravidla s dlouholetou praxí, časovou flexibilitou a citem pro…

Článek v rámci předplatného icon 4 zásady call centra moderní doby

23.2.2017 

Technologie se vyvíjejí, svět se mění, očekávání klientů se zvyšují a praxe se posouvá. To se týká i call center. Abyste se v moderní době vyrovnali konkurenci, vyhověli požadavkům klientů a zároveň…

Výpis 55215535 z celkem 16732