Kdy vám pomůže moderování, facilitace či mediace
V oblasti komunikace můžete v současnosti sledovat řadu nových trendů a pojmů. Abyste se v nich lépe zorientovali, zaměřili jsme se v tomto článku na tři z nich - moderování, facilitaci a mediaci.…
Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.
V oblasti komunikace můžete v současnosti sledovat řadu nových trendů a pojmů. Abyste se v nich lépe zorientovali, zaměřili jsme se v tomto článku na tři z nich - moderování, facilitaci a mediaci.…
Výběr nového ředitele nebo jiného top manažera stojí organizace mnoho času i peněz. Další obrovské náklady pak přicházejí ve chvíli, kdy daný manažer neuspěje, což zdaleka není neobvyklé. Typické…
Technologie se mění a zákazníci s nimi. Jednou z nejvýznamnějších změn posledních několika málo let je raketový nárůst používání chytrých telefonů v každodenním životě zákazníků. Tento trend zásadním…
Jelikož jsem se po zveřejnění svého prvního článku setkal s názorem, že jsem v této problematice nováček, který hodnotí věci podle jedné zkušenosti, rozhodl jsem se, že napíši další článek, v němž…
Více než 150 tisíc pracovních míst aktuálně čeká na kandidáty, kteří by je obsadili. Uchazeči, včetně těch, kteří dříve hledali práci jen obtížně, tak mají příležitost najít uplatnění za výhodných…
Jak již mnozí lidé vědí, v obchodu a obecně v jednání s lidmi je mnohdy důležitější, JAK něco říkáme, než CO říkáme. Tónem hlasu, intonací a výběrem slov můžeme zcela změnit význam a efekt sdělení. …
Člověk se dorozumívá s ostatními lidmi pomocí slov. Způsoby našeho vyjadřování se učíme od první chvíle, kdy jako děti začínáme opakovat zvuky, které slyšíme od našich blízkých. Hlavním záměrem naší…
Není snadné přetavit technologické průlomy ve srovnatelně významné průlomy v růstu produktivity a výkonnosti. Globálně se dá říci, že dnes potřebujeme zvýšit produktivitu alespoň o 20 %. Často je…
Vybudovat věrnost zákazníků značce je cílem každé firmy. Dosáhnout toho můžete tím, že budete stabilně a konzistentně poskytovat, co se od vás čeká. Věrní zákazníci jsou tam, kde je jim poskytována…
Správná obchodní rozhodnutí většinou nejsou otázkou života a smrti, přesto by však neměla být brána na lehkou váhu. Je to, jako sedět v porotě. Než rozhodnete o vítězi, musíte se zbavit všech…
Doby, kdy ke slibné kariéře stačilo jen dělat svou práci a projevovat zájem o další rozvoj již minuly. Mnozí zaměstnanci se však stále dopouštějí chyb, které jim brání postupovat v kariéře směrem…
Diety mě vždy děsily. Nebudu nalhávat, že jsem nikdy žádnou nevyzkoušela, abych ze sebe měla lepší pocit, že jím správně. Nikdy jsem se ale nedonutila žádný pevně daný stravovací režim dodržet na 100…
Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka celého procesu jedním z hlavních důvodů, proč nakonec nevyjdou. Ne všichni klienti spolupracují podle předem domluveného…
Snaha o dominanci, která může vést až k zastrašování či šikaně druhých, není na pracovištích neobvyklá. Způsobuje celou řadu problémů v nejrůznějších situacích, dnes se však zaměříme na vyjednávání.…
Týmové koučování – jak na to, aby bylo užitečné?Tímto článkem chci rozšířit povědomí o tom, co to vlastně je týmové koučování, jak probíhá, jaké podmínky nastavit, aby bylo užitečné.