Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16726 článků.

icon Spotřebitelé nerozumějí svým telefonům a prodejcům a vývojářům je to jedno

19.1.2017 

Smartphony a mobilní aplikace jsou stále sofistikovanější, ale také složitější. Bohužel o nich často nemůžeme říct, že by byly intuitivní. Mnoho uživatelů mobilních telefonů neumí používat ani 5 %…

Článek v rámci předplatného icon Klient chce slevu. Co na to říci?

18.1.2017 

Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i nepříjemnost, se kterou si musí obchodník umět poradit, aby neprodával svůj produkt pod cenou. Při správném použití může být sleva…

... kde jinde. Skupina ČEZ má nové kariérní stránky

18.1.2017 

Začátkem ledna spustila Skupina ČEZ modernější verzi svého kariérního webu na adrese www.kdejinde.cz. Stránky jsou nově postaveny na multimédiích a vycházejí z best practices v oblasti webového…

icon 5 tipů, jak si udržet kvalitní zaměstnance

17.1.2017 

Fluktuace zaměstnanců je jedním z největších problémů, jimž musejí čelit malé a střední podniky. Najít adekvátní náhradu a zaškolit ji do běhu firmy, obzvlášť v době, kdy opravdu špičkových…

Článek v rámci předplatného icon 4 trendy, které budou dominovat call centrům v roce 2017

17.1.2017 

Zákaznický servis se ruku v ruce s vývojem nových technologií neustále vylepšuje. A v následujícím roce opět dosáhne na novou laťku. Přinášíme vám čtyři trendy, které se budou výrazně projevovat do…

Článek v rámci předplatného Minimální a zaručená mzda v roce 2017

17.1.2017 

V praxi se jako lektorka i jako advokátka setkávám často s tím, že zaměstnavatelé zcela přesně nerozlišují mezi mzdou a platem, u mzdy pak nedodržují institut minimální mzdy a zpravidla nemají…

icon Ředitel Alibaba Group: Dobrý lídr rozhoduje, inovuje a hodně spí

17.1.2017 

Daniel Zhang je od roku 2015 výkonným ředitelem největšího čínského internetového prodejce Alibaba Group Holding, který patří k největším světovým společnostem v oboru e-komerce. Úspěšně se mu daří…

Článek v rámci předplatného icon Získejte důvěru potenciálního klienta ve třech krocích

16.1.2017 

Mnoho obchodů bohužel nedopadá dobře čistě z toho důvodu, že prodejce nějak naruší důvěru ze strany klienta. Přitom stačí málo, abyste na klienty působili profesionálně, organizovaně a důvěryhodně.…

icon 4 tipy pro lídry startupů (nejen) v roce 2017

16.1.2017 

Jako lídr startupu potřebujete vypilovat svou schopnost kritického naslouchání. Vaši klienti totiž zcela jistě mají co říct. Tak se tedy hodně ptejte. Musíte pochopit, jaká řešení jsou poptávána. A…

Trendy v náboru a talent managementu pro rok 2017

16.1.2017 

O nutnosti zlepšovat zkušenosti uchazečů o práci se mezi personalisty hovoří dlouhodobě a nejinak tomu bude i v roce 2017. Vedle zkušeností uchazečů se však náboráři budou muset více zaměřit také na…

Cena na úkor kvality: Hrozba pro dodavatele i odběratele vzdělávání

16.1.2017  Rozhovor s Vratislavem Kalendou, spolumajitelem a spoluzakladatelem společnosti Image Lab

Od roku 2007 sledujete v rámci Image Labu vývoj vzdělávacích a poradenských institucí na českém trhu, na toto téma jste dokonce publikoval studii. Můžete krátce shrnout, jaká data zkoumáte? 

Článek v rámci předplatného icon Jak zapojit zaměstnance do firemních procesů a udržet je angažované?

16.1.2017  Rozhovor s Janem Holeyšovským, psychologem, lektorem, koučem a jednatelem společnosti Almakon

Jste studovaný psycholog, jak jste se vlastně od psychologie dostal k oblasti koučování a poradenství ve velkých společnostech? Můj profesní příběh se začal odehrávat na počátku 80. let, kdy jsem po…

icon Konference BOZP v roce 2017 úspěšně navázala na předchozí ročník

13.1.2017 

Dne 23. listopadu 2016 uspořádalo nakladatelství Verlag Dashöfer, spol. s r.o. a jím provozovaný portál BOZPprofi.cz druhý ročník konference určené všem, kterých se profesně týká bezpečnost a ochrana…

icon Návyky jsou dobrým sluhou, ale zlým pánem lídrů

13.1.2017 

Když se snažíte stát lepším lídrem, musíte se zbavit některých špatných návyků a naopak si osvojit nové, lepší návyky. Které byste rozhodně měli odstranit jako první? - Potřebu mít vždy pravdu, -…

Článek v rámci předplatného icon Každý prodejce má občas špatné období. Jak je překonat?

13.1.2017 

Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi dobrým a ne tolik dobrým obchodníkem není v tom, jestli se jim takové výkyvy směrem dolů stávají (protože…

Výpis 56115625 z celkem 16726