Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

icon Studie: Generální ředitelé musejí zahájit „revoluci dovedností“

27.1.2017 

V rychle se měnícím digitálním prostředí bude úspěšnost firem do velké míry záviset na lidském potenciálu. Generální ředitelé proto musejí zabezpečit investice do vzdělávání zaměstnanců, zvýšení…

Článek v rámci předplatného icon Jak se chovat během prvních 10 nejdůležitějších minut schůzky

27.1.2017 

Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v prvních deseti minutách schůzky. Během těch se totiž klient (ať už vědomě nebo nevědomě) rozhodne, zda vám důvěřuje a zda se mu…

Jeden z méně zjevných důvodů, proč firmám chybí kvalifikovaní operátoři

26.1.2017 

Zabránit dnes ve firmách vyšší fluktuaci lidí zejména u dělnických pozic se zdá být takřka utopií. Nalezneme samozřejmě světlé výjimky. Málokdy se však vedení těch firem, jichž se fluktuace týká,…

Článek v rámci předplatného icon Nepřehlížejte tuto účinnou prodejní techniku

26.1.2017 

Co udělá většina obchodníků, když jim klient položí otázku? V drtivé většině případů jednoduše na otázku odpoví, aniž by jakýmkoliv způsobem danou situaci využili. Víte ale, že se tím připravujete o…

icon Je opravdu tak obtížné založit vlastní značku oblečení?

26.1.2017 

Některé kroky mohou být náročné, ale jde to. Zkuste porovnat spuštění vlastní oděvní značky s tím, jak je obtížné udělat něco nového v odvětví, ve kterém se pohybujete vy. Pro některé lidi je…

icon Produktový web (1/2): Musíte znát svého zákazníka

26.1.2017 

Cílem produktové webové stránky je vyvolání reakce u návštěvníků. Musíte je přesvědčit, aby se do toho pustili a koupili si, to co nabízíte. Měli byste zmínit, jak je váš produkt vyráběn, cenu, za…

Článek v rámci předplatného icon 8 otázek, které vám pomohou určit, zda s klientem ztrácíte čas

25.1.2017 

Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost, ale umí poznat i to (což je možná důležitější), kdy se nevyplatí věnovat potenciálnímu klientovi čas a raději jej investovat…

icon Internet věcí: Co to je a jak v blízké budoucnosti ovlivní obchod

25.1.2017 

O Internetu věcí (v angličtině Internet of Things) se intenzivně mluví již několik posledních let. Jedná se o vizi, která se čím dál víc prosazuje v reálném světě, že spotřebiče, vestavěná…

Článek v rámci předplatného icon 6 znamení, že váš zákaznický servis potřebuje zlepšit

24.1.2017 

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky může být až překvapivě složité odpovědět, protože klienti často nedávají najevo znepokojení, i když…

Článek v rámci předplatného Pomohu vám najít psychickou stabilitu v osobním i profesním životě

24.1.2017  Rozhovor s Květou Hrbkovou, psychoterapeutkou, lektorkou a majitelkou společnosti Alkion centrum

Květa Hrbková je majitelkou společnosti Alkion centrum, která se zabývá vzděláváním a rozvojem dospělých v oblasti psychické stability. Pořádá také rekvalifikační kurzy pro chůvy a lektory s prvky…

icon Kritika má svá pravidla. Bez nich je zbytečná

24.1.2017 

Smyslem vyjadřování kritiky je zlepšit výkon kritizovaných osob a přiblížit se splnění společných cílů. Při tom je zároveň třeba posílit, nikoli zničit, vzájemnou důvěru a respekt. Platí to v…

Článek v rámci předplatného Náborář nesmí být slepý idealista

23.1.2017 

Brendan Browne je od roku 2010 ředitelem náboru společnosti LinkedIn, která provozuje největší světovou profesní sociální síť. Ve své praxi narazil na dvě zásadní náborové chyby, ke kterým by podle…

icon Chcete být v balíku? 5 způsobů, jak dosáhnout bohatství

23.1.2017 

Mnoho těch, kteří se znají s bohatými lidmi, se shodují na jednom. Dosažení bohatství není nutně otázka geniality, štěstí ani formálního vzdělání. Všechny, kteří si své bohatství sami vybudovali,…

icon Business plán: Co, jak a proč

20.1.2017 

Business plán nemusí být jen souhrnným podnikatelským plánem samostatného podnikatele nebo celé firmy. Také manažeři sestavují business plány v rámci firemního plánování, kde se zaměřují pouze na…

Článek v rámci předplatného icon Co si počít s nervózním klientem na schůzce?

20.1.2017 

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to prodejce, kdo má důvod být nervózní a kdo by se měl snažit působit sebevědomě. Občas se ale stane, že je to naopak klient, kdo…

Výpis 58065820 z celkem 16941