Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16713 článků.

Reportáž: Jak vytvořit motivační atmosféru ve firmě?

31.10.2016 

Utváření motivační atmosféry je tématem, které trápí nejednu firmu. Není divu. Zkuste si v duchu vybavit pár firemních témat, která každodenně řešíte. Uvidíte, že většina z nich se nějakým způsobem…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se používat LinkedIn k akvizici klientů

27.10.2016 

Každý uživatel využívá profesní síť LinkedIn k trochu jinému účelu. Někdo se zajímá o novinky ze svého oboru, jiný udržuje kontakt s obchodními partnery a kolegy, někdo hledá zaměstnání a někdo zase…

Článek v rámci předplatného icon 5 zásad moderního zákaznického servisu

26.10.2016 

Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém obchodním prostředí se zákaznický servis a jeho strategie za posledních několik let významně posunuly. Dnešní specialisté…

icon Když vás krize nezabije, tak vás posílí

26.10.2016 

Krize zkrátka přicházejí, v životě i v byznysu. Jsou různě velké a také mají různý dosah. Zatímco některé vidíme každý den v médiích, jiné probíhají uvnitř firem. Je jedno, zda jste krizi způsobili…

icon Proč vaše prezentace nikoho nezajímá?

26.10.2016 

Cílem každé prezentace je upoutat pozornost publika. Smutnou pravdou však zůstává, že na mnoha prezentacích se posluchači zkrátka nudí. Brzy ztrácejí pozornost a místo na řečníka se již dívají jen na…

Efektivní řízení společnosti a firemní kultura (3/3)

26.10.2016 

V předešlých dvou dílech o firemní kultuře a efektivním řízení společnosti jsme si pojmenovali, co obnáší firemní kulturu a jak ta následně ovlivňuje řízení společností. Také zaznělo, co ovlivňuje…

Článek v rámci předplatného icon Jak na zaměstnance? Najděte jejich talenty a věnujte se jim

25.10.2016 

Lidé by se měli soustředit hlavně na své silné stránky a ne na chyby. I to bylo jedním z témat konference MOTIVACE 2016, kterou v září uspořádaly společnosti TREXIMA a OKsystem. Předmětu, ze kterého…

Článek v rámci předplatného Mozek je úžasná věc...

25.10.2016 

... přál bych si, aby ho měl každý!“ Citát neznámého autora (patrně manažera...)

Článek v rámci předplatného icon X faktor úspěšné firmy? Firma je živý tvor

25.10.2016 

Často se mě lidé ptají, jak to myslím, že firma je živá. Nabídnu vám příklad. Řekněme, že chcete popsat, jak funguje váš počítač se záměrem dostat z něj větší výkon. Rozeberete jej, popíšete funkce…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil

24.10.2016 

Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní aktivitou než akvizice nové klientely. V ideálním případě by si měl obchodník vybudovat síť loajálních klientů, kteří se k …

icon Představujeme digitální role (2/3): Vývojáři a jejich manažeři

24.10.2016 

V nedávném článku jsme se zaměřili na to, jaké typy lidí v digitální éře nejvíc potřebujete a jak je sehnat. Už víme, kdo jsou to UX designéři a vlastníci produktů. Dnes si blíže představíme další…

icon Jak (ne)ztratit důvěru dříve, než otevřete ústa

24.10.2016 

Máte před sebou důležitou schůzku a chcete udělat dobrý dojem. V zápalu nervozity se však můžete dopustit zbytečných chyb, které vás velmi rychle poškodí v očích druhých. Stačí totiž pohled na vás v…

Hootsuite: Pouze benefity talenty neudrží

24.10.2016 

Společnost Hootsuite byla založena v roce 2008, kdy kanadský programátor Ryan Holmes spustil stejnojmenný nástroj pro správu sociálních sítí. Dnes je Hootsuite nejvyužívanější platformou na světě,…

icon Jazykové kurzy pro manažery: Individuální přístup, malé skupiny a maximální intenzita studia

21.10.2016 

Obvykle jsou starší, velmi motivovaní, požadují individuální přístup a často i nadstandardní zázemí. Účastníci jazykových kurzů pro manažery totiž už z praxe moc dobře vědí, že „Time is money“. Chtějí…

Článek v rámci předplatného icon Jak vyvolat u klienta pocit, že váš produkt nutně potřebuje?

21.10.2016 

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z úkolů prodejce je zajistit, aby zákazník získal pocit, že si daný produkt opravdu potřebuje koupit.…

Výpis 57915805 z celkem 16713