Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19344 článků.

icon Jak lépe prosadit váš obsah a značku na síti LinkedIn

3.1.2017 

Sociální síť LinkedIn spojuje více 467 milionů uživatelů z celého světa. I když zůstaneme pouze v naší zemi, prosazení vašeho profilu mezi tolika profesionály vyžaduje maximální snahu a know-how. …

Článek v rámci předplatného icon Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?

2.1.2017 

Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším úkolem zákaznické péče? odpoví, že je to uspokojení klienta. Ti zkušenější a osvícenější vám ale správně řeknou, že zákaznický…

icon 3 tipy, jak se vyhnout vyhoření na vedoucí pozici

2.1.2017 

Řídit vlastní prosperující byznys je vnitřně velmi uspokojivá záležitost. Pokud se však nedaří či dlouhodobě přetrvávají opakující se problémy, přichází často na pořad dne úsilí až za hranice lidských…

Článek v rámci předplatného Personálka by měla mít dva rovnocenné klienty - zaměstnavatele i kandidáta

2.1.2017  Rozhovor s Richardem Mazúrem, zakladatelem a výkonným ředitelem společnosti SKY SELECT

Personálně poradenská společnost SKY SELECT oslavila od svého založení v roce 2001 patnáct let působnosti na českém trhu. O tom, jak se proměnil trh i sama společnost a její přístup ke klientům, jsme…

icon Dobrý lídr nepřikazuje, ale inspiruje

2.1.2017 

Dobrý šéf a lídr věří svým lidem. Proto také vytváří prostředí, v němž mohou nejen uspět, ale i dále růst. Nebojí se, že by podřízení mohli být v něčem lepší než on sám, naopak je k tomu vede.…

Článek v rámci předplatného icon Optimalizace pro vyhledávače: 3 trendy pro rok 2017

30.12.2016 

Více než kde jinde je v oblasti IT a internetu nutné držet krok s dobou a nenechat se předehnat konkurencí. Webové stránky dobře optimalizované pro vyhledávače vám mohou zajistit častější zobrazování…

Článek v rámci předplatného icon Když zákazníci přicházejí sami: Nenechte je odejít

29.12.2016 

Je to prostě skvělé někdo má problém v podnikání a našel vás na internetu. Vaše služby mu připadaly jako dobré řešení jeho problému. Vaše webové stránky návštěvníka přesvědčily a požádal vás o…

icon Seskupení řádků a sloupců v Microsoft Excel

28.12.2016 

Údaje v dlouhé tabulce jsou často rozděleny do více úrovní. Pro lepší přehled je možné řádky nebo sloupce seskupit do více úrovní a potom zobrazit pouze buňky odpovídající určité úrovni.

Článek v rámci předplatného icon Systémy skladování energie mohou být v Británii životaschopné

27.12.2016 

Společnost UK Power Networks postavila v hrabství Bedfordshire komplex SNS (Smarter Network Storage) o velikosti třech tenisových kurtů, ve kterém jsou umístěny výkonové baterie připojené k …

Článek v rámci předplatného icon Trendy digitálního marketingu pro rok 2017

27.12.2016 

Kolektivní propagace a spolupráce s těmi, kdo mají vliv Když mohou, tak dobří digitální marketéři spolupracují. Když totiž máte několik dobrých partnerů, váš obsah bude mnohem více vidět dokonce i…

icon 6 mýtů o produktivitě – čeho se raději vyvarovat

27.12.2016 

S blížícím se koncem roku přichází opět čas bilancování a předsevzetí do toho dalšího. Řada z nás by ráda pracovala efektivněji, tak, aby své úkoly zvládala včas, bez problémů a „v pohodě“.

Článek v rámci předplatného icon 5 rad, jak zapůsobit na investora

23.12.2016 

Dejme tomu, že máte inteligentní, inovativní nápad, který má při určité počáteční investici velký obchodní potenciál. A dejme tomu, že máte šanci oslovit významného investora s nabídkou obchodního…

icon Buďte produktivnější: Stačí vám papír, tužka a tyto tipy

23.12.2016 

Plánujte si průběh svých dnů dopředu. Díky lepší organizaci a plánování se budete cítit schopnější, budete totiž pracovat rychleji a plynuleji než nyní. Vyzkoušejte si malé cvičení: sepište si…

icon Co je tak zvláštního na sdílených kancelářích?

23.12.2016 

Sdílené kancelářské prostory jsou populární obzvláště u mladých podnikatelů, kteří je často využívají. Takové prostory totiž umožňují rozdělit náklady na nájem kancelářských prostor a rozprostřít je…

Článek v rámci předplatného icon Co dělat, když klienti nechodí na domluvené schůzky?

22.12.2016 

Hlavním cílem noha prodejců při oslovení klienta po telefonu je domluvit si se zákazníkem schůzku. Některým obchodníkům se ale stává, že i když mají kalendář zaplněný sjednanými schůzkami, ve výsledku…

Výpis 58815895 z celkem 19344