Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16800 článků.

Správně nastavená kapacita HR útvaru - proč mít specialisty HR?

31.8.2016 

Jak by měl být optimálně nastaven HR útvar? Kolik by měl mít lidí? Jaká by měla být jejich specializace? Tyto otázky řešíme asi všichni, kdo působí v personálních útvarech a v personalistice. Hybným…

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností, které z vás udělají vedoucího týmu

30.8.2016 

Každý prodejce má plány a cíle ve dvou základních rovinách. První rovinou jsou obchodní plány a prodejní cíle. Chcete-li být dobrými prodejci, musíte neustále zlepšovat své prodejní techniky a…

icon Časná rána: Využijte je k překonání prokrastinace

30.8.2016 

Využijte brzkých rán. Je to jen váš čas, kdy po vás nikdo nic nechce. Jako čínský kluk, Ma Yun, který se rozhodl každé ráno studovat angličtinu. Probudil se každý den před úsvitem a jel na kole 40…

icon Proč se snažit být nejlepší, když průměr může stačit?

30.8.2016 

Náš moderní svět je posedlý perfekcionismem. Od útlého dětství je nám sdělováno, že není nic lepšího než to nejlepší. Avšak ani to nemusí být správné. Perfekcionismus prokazatelně vede k depresi,…

Článek v rámci předplatného Kdy vám kandidát oprávněně položí telefon

30.8.2016 

Pracovníci personálních agentur či tzv. headhunteři si vydělávají tím, že pro firmy hledají zaměstnance, které si firmy neumějí najít samy. Pracují tedy především pro firmy, nikoli pro uchazeče o…

Článek v rámci předplatného icon Častější změna zaměstnání podporuje kariérní růst

29.8.2016 

Čeští pracovníci mění zaměstnavatele méně často než například v USA či na západ od našich hranic. Pokud mohou, raději zůstávají v jedné firmě dlouhé roky. Jejich kariéře by přitom prospělo, pokud by…

Článek v rámci předplatného icon Řečnické umění aneb Mluvte tak, aby vás ostatní poslouchali

29.8.2016 

Hlavním a nejúčinnějším nástrojem každého obchodníka je jeho projev a schopnost komunikace. Ať už prodáváte přímo (osobně) nebo přes telefon, řečnické schopnosti jsou základem úspěchu. Přitom si…

icon Budoucnost nemovitostních trhů (1/2): Tradiční hodnotový řetězec

29.8.2016 

Na horizontu jsou informovaní nákupčí, kteří rozumějí tomu, že když se podaří vytvářet nemovitosti a areály, které budou více dbát na zájmy a spolupráci všech zúčastněných, může být provoz samotný…

Článek v rámci předplatného icon Vysněná práce se může stát skutečností

29.8.2016 

I v dnešním vysoce konkurenčním prostředí trhu práce můžete získat práci, o které jste vždy snili. Bude to však vyžadovat více než jen odeslání životopisu příslušné organizaci a modlení se za přijetí.…

Jak si udržet loajální zaměstnance i po mateřské a rodičovské dovolené

29.8.2016  Rozhovor s Danou Káňovou, Learning & Development programovou manažerkou ve společnosti DHL IT Services

Udržet si kvalitní zaměstnance a zabránit jejich odchodu je v současnosti tématem číslo jedna mezi firmami na českém trhu. Je potřeba si uvědomit, že existují zaměstnanci, kteří preferují častou změnu…

Budoucnost HR spočívá v datech

29.8.2016 

HR dnes stále více spoléhá na využití dat ve všech svých dílčích procesech a tento trend bude pokračovat i v příštích letech. Zásadní rozhodnutí už nebudou založena na pouhé intuici personalistů, ale…

Článek v rámci předplatného Pět taktik, jimiž Facebook čelí nástrahám politikaření

26.8.2016 

Osobní ambice jsou zcela běžným aspektem lidské přirozenosti, ačkoliv to není vždy ku prospěchu společnosti jako celku, pokud jsou jednotlivci příliš sebestřední. Jakékoliv radikální pokusy změnit…

Odemknout svůj potenciál je základem osobního štěstí, říká Jan Mühlfeit

26.8.2016 

Jan Mühlfeit má za sebou úspěšnou téměř 22letou kariéru budování týmů ve společnosti Microsoft, z čehož posledních 15 let působil v jejím nejužším vedení. V roce 2014 ukončil svou působnost ve firmě…

icon Pomozte svému mozku vyrovnat se se změnou

25.8.2016 

I když se povaha práce v průběhu staletí výrazně měnila, základní struktura našeho mozku je stále téměř stejná, jako tomu bylo vždy. To platí také pro hlavní zaměření mozku - přežití. Aby zajistil…

icon Studie: Just-in-time marketing přináší vyšší výnosy z investic

25.8.2016 

Společnosti, které uplatňují v marketingu přístup just-in-time, mají třikrát vyšší šanci porazit své kolegy v růstu výnosů. Ukazuje to nová zpráva společnosti Accenture s názvem Building the Just-in-…

Výpis 60316045 z celkem 16800