Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16702 článků.

Článek v rámci předplatného icon Metoda „pain buiding“: Vyvolejte u klientů zdravé obavy

18.7.2016 

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního problému. Ještě před prezentací daného produktu se však musí ujistit, že klient vnímá daný problém jako…

icon Zavádíme kulturu inovací

18.7.2016 

Chcete změnit firemní kulturu tak, aby více využívala inovací? Nejprve přijměte potřebu změny jako fakt. Vytvořte inovační strategii. Berte v potaz organizaci jako celek. Ohledně rozpočtu i toho, jak…

icon Kdo lže, ten se prozradí

18.7.2016 

Jak poznáte, že vám někdo lže? Jednoduchá a jednoznačná odpověď na tuto otázku neexistuje, jisté možnosti tu však přece jen jsou. U většiny lidí je lhaní spojeno se stresem, který se nevědomky odráží…

Článek v rámci předplatného Co chtějí uživatelé sítě LinkedIn od náborářů?

15.7.2016 

90 % lidí, kteří mají profil na sociální síti LinkedIn, je otevřeno novým pracovním nabídkám. Neexistuje tudíž téměř nikdo, kdo by byl natolik pasivní, že by odmítl výhodnou příležitost, jak se…

icon Talent neexistuje, úspěch chce praxi

15.7.2016 

Každý z nás si někdy klade otázku, proč nejsme špičkovými vědci, umělci, sportovci nebo zkrátka úspěšnými experty ve svém oboru. Nejčastěji si odpovídáme, že nám chybí talent. Prostě jsme se s tím…

icon Vyjednávání kvapné, málo platné

15.7.2016 

Představa vyjednávání ve většině lidí vyvolá negativní emoce. Je to pro ně nepříjemná záležitost, které se snaží vyhýbat a pokud není zbytí, vyřídit ji co nejrychleji. Často ji mylně ztotožňujeme s…

Článek v rámci předplatného icon I introvertní prodejce může být úspěšný

14.7.2016 

Heather R. Morganová, odbornice na e-mailové marketingové kampaně a zakladatelka konzultační firmy Salesfolk, je podle svých slov introvertem. Nenucený, neformální osobní kontakt s ostatními lidmi,…

icon Proč kupovat nové technologie, když je zaměstnanci nebudou používat?

14.7.2016 

Váš byznys má problém a vy vidíte, že by jej mohla vyřešit určitá technologie. Jak však zajistit, aby ji lidé opravdu začali používat? Stručné školení nestačí. Logika je důležitá pro rozhodování, při…

Studie: Jak lépe využít data k budování značky zaměstnavatele

14.7.2016 

Společnosti mají čím dál větší snahu o efektivnější budování zaměstnavatelské značky a dělají také velké pokroky v tom, jak k tomuto účelu využívají různé analytické nástroje. Zejména malé firmy však…

icon S tímto postupem získáte jakoukoli schopnost si budete přát

14.7.2016 

Máme pro vás vzoreček pro osvojení jakékoli schopnosti. Je to konzistentnost + sebehodnocení + akce. Výsledek? Mistrovství neboli ovládnutí schopnosti, kterou jste si zvolili. Mistrovství je…

icon Virtuální týmy: Technologie jsou k ničemu, když schází emoční kapitál

13.7.2016 

Existují týmy se skvělými pracovními vztahy, které používají moderní technologie naprosto hladce a efektivně. Ačkoliv byste si to možná nemysleli, na technologiích zase tolik nezáleží. Ano, nějaké…

Článek v rámci předplatného icon Jak proměnit obsahový marketing v reálné objednávky

13.7.2016 

Digitální marketing je ve své přirozenosti poměrně komplexní, protože zahrnuje celou škálu technik. Nejefektivnější cesta, pokud chcete zlepšit postavení vaší značky v digitálním světě, je však…

Challenging coaching I. – Za hranice tradičního koučování

13.7.2016 

Ve své praxi kouče se často setkávám s otázkami, jaký koučovací přístup používám. Nevyhnu se ani vášnivým debatám na téma užitečnosti jednotlivých škol. Nejvíce pracuji ve firemním prostředí a…

Článek v rámci předplatného icon Studie: Stav kybernetické bezpečnosti firem v roce 2016

12.7.2016 

Krádež firemních dat a infikace malwarem patří mezi největší hrozby pro digitální firmy v roce 2016. Nedostatek prostředků na odborníky v oblasti zabezpečení vede k tomu, že odrážení útočníků je čím…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak reagovat, když si B2B klient nabízenou službu řeší interně

12.7.2016 

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které dříve outsourcovaly, zajišťovat interně. Snížení nákladů sebou především ze začátku často přináší i…

Výpis 60316045 z celkem 16702