Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16800 článků.

icon S tímto postupem získáte jakoukoli schopnost si budete přát

14.7.2016 

Máme pro vás vzoreček pro osvojení jakékoli schopnosti. Je to konzistentnost + sebehodnocení + akce. Výsledek? Mistrovství neboli ovládnutí schopnosti, kterou jste si zvolili. Mistrovství je…

icon Proč kupovat nové technologie, když je zaměstnanci nebudou používat?

14.7.2016 

Váš byznys má problém a vy vidíte, že by jej mohla vyřešit určitá technologie. Jak však zajistit, aby ji lidé opravdu začali používat? Stručné školení nestačí. Logika je důležitá pro rozhodování, při…

Studie: Jak lépe využít data k budování značky zaměstnavatele

14.7.2016 

Společnosti mají čím dál větší snahu o efektivnější budování zaměstnavatelské značky a dělají také velké pokroky v tom, jak k tomuto účelu využívají různé analytické nástroje. Zejména malé firmy však…

icon Virtuální týmy: Technologie jsou k ničemu, když schází emoční kapitál

13.7.2016 

Existují týmy se skvělými pracovními vztahy, které používají moderní technologie naprosto hladce a efektivně. Ačkoliv byste si to možná nemysleli, na technologiích zase tolik nezáleží. Ano, nějaké…

Článek v rámci předplatného icon Jak proměnit obsahový marketing v reálné objednávky

13.7.2016 

Digitální marketing je ve své přirozenosti poměrně komplexní, protože zahrnuje celou škálu technik. Nejefektivnější cesta, pokud chcete zlepšit postavení vaší značky v digitálním světě, je však…

Challenging coaching I. – Za hranice tradičního koučování

13.7.2016 

Ve své praxi kouče se často setkávám s otázkami, jaký koučovací přístup používám. Nevyhnu se ani vášnivým debatám na téma užitečnosti jednotlivých škol. Nejvíce pracuji ve firemním prostředí a…

Článek v rámci předplatného icon Studie: Stav kybernetické bezpečnosti firem v roce 2016

12.7.2016 

Krádež firemních dat a infikace malwarem patří mezi největší hrozby pro digitální firmy v roce 2016. Nedostatek prostředků na odborníky v oblasti zabezpečení vede k tomu, že odrážení útočníků je čím…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak reagovat, když si B2B klient nabízenou službu řeší interně

12.7.2016 

Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které dříve outsourcovaly, zajišťovat interně. Snížení nákladů sebou především ze začátku často přináší i…

icon Studie: Třetina světového lidského kapitálu zůstává nevyužita

12.7.2016 

Rozvíjející se, ale i rozvinuté ekonomiky mají stále rezervy v oblasti využití ekonomického potenciálu svých obyvatel. Globální ekonomika dokáže využít pouze průměrných 65 % veškerého talentu světa.…

Silná značka ani velký plat zaměstnance neudrží

12.7.2016 

Angažovanost zaměstnance úzce souvisí s tím, jaký pocit má ze své práce. Záleží na tom, jak sec cítí být zapojen do fungování svého týmu a celé firmy, jak věří svým nadřízeným a celkovému vedení…

icon Přišel jsem, přesvědčil jsem, zvítězil jsem (2/2)

11.7.2016 

V první části článku jsme si představili sedm praktických doporučení, jak přesvědčivě prezentovat. Dozvěděli jsme se, že je třeba mířit na problémy a námitky, nespoléhat na recyklování starých…

Článek v rámci předplatného icon Profesionalita – co to vlastně znamená?

11.7.2016 

Profesionální vystupování. Častý požadavek uváděný v inzerátech, které hledají kohokoliv, kdo před lidmi nějakým způsobem zastupuje společnost, ať už jako obchodní zástupce, pracovník na recepci nebo…

icon 6 tipů pro váš rozvoj, když chybí čas a peníze

11.7.2016 

Chceme-li to v životě někam dotáhnout, musíme se stále rozvíjet a učit. Často se však vymlouváme, že při práci nemáme čas dále se vzdělávat nebo že by další vzdělávání stálo příliš peněz. Pracovat je…

Trh práce 2015 v krajích ČR

11.7.2016 

Český statistický úřad vydal publikaci s názvem Trh práce (krajské srovnání) 2015. Popisuje v ní zaměstnanost, nezaměstnanost a vzdělání obyvatel jednotlivých krajů České republiky. Data jsou…

icon Abyste klienta zaujali, musíte k němu mít respekt

8.7.2016 

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem, kolik obchodů ztroskotá na tom, že se prodejce svévolně rozhodne být k zákazníkovi hned o začátku…

Výpis 61366150 z celkem 16800