Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16700 článků.

Článek v rámci předplatného icon 3 způsoby, jak předejít naštvání klientů

31.5.2016 

Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned několikanásobného selhání zákaznického servisu. Nedokázal totiž včas rozpoznat, že je nějaký…

icon Porazte prokrastinaci lepším time managementem

31.5.2016 

Vždy začněte den tím nejtěžším úkolem. Všechno vám pak už bude připadat snazší. Které další tipy ohledně osobní efektivity si oblíbil známý odborník Brian Tracy? Je s nimi snadné uspět v osobním i…

QuickSkills – krátké a úderné tréninky soft skills

30.5.2016 

Školení měkkých dovedností většinou absolvujeme jako jedno nebo dvoudenní školení. Známe to snad všichni, jdu na 2 dny na školení, budu mimo kancelář, ani si nechci představovat, co mě tady bude po…

Článek v rámci předplatného icon 7 nejčastějších chyb content marketingu

30.5.2016 

Content neboli obsahový marketing hýbe současným světem. Spoléhají na něj jak start-upy, tak se na něj začínají přeorientovávat i velké zavedené firmy. V dobrých rukách může být content marketing…

Diverzita v BBC: Anonymní životopisy jsou jen začátek

30.5.2016 

Noví zaměstnanci britské veřejnoprávní televizní a rozhlasové společnosti BBC začnou být dotazováni, zda měli ve škole kvůli své sociální situaci nárok na obědy zdarma nebo zda jejich rodiče studovali…

icon Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu

27.5.2016 

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a jistotou jsem položil otázku, zda půjde sám, nebo se svým tátou. Odpověděl, že půjde sám. Zároveň mi ale sdělil, že účast ještě…

Konference Vzpomínky na budoucnost představila výhled vývoje personalistiky a trhu práce v ČR

27.5.2016 

Česká národní banka hostila již XIX. ročník konference profesní neziskové organizace People Management Forum se symbolickým názvem Vzpomínky na budoucnost. Zatímco Däniken se snaží rozluštit záhadné…

Laboratoř manažerského mistrovství V. – Kterou ze 6 priorit leadera se díváte na svět?

27.5.2016 

V poslední, páté části našeho seriálu se podíváme na to, jak myšlení, konkrétně způsob uvažování, pomůže rozvíjet schopnost ovlivňovat druhé. Představíme si zajímavý model 6 klíčových priorit („…

icon Světlá a temná strana leadershipu: Záleží na kultuře

27.5.2016 

Základní vůdcovské dovednosti, jako je schopnost dobrého úsudku, integrita nebo umění jednat s lidmi, jsou univerzální. Úspěšný leadership však závisí také na faktorech, které jsou specifické pro…

icon Sendvič? Ne, děkuji

27.5.2016 

Tzv. metoda sendviče bývá často uváděna jako nejlepší způsob sdělování kritické zpětné vazby. Pomyslný sendvič vzniká tak, že kritickou či negativní informaci vkládáme mezi dvě pozitivní zprávy. Cílem…

Článek v rámci předplatného icon Budování nové ropné společnosti? Čeští studenti vyhráli unikátní soutěž organizovanou Skupinou MOL

26.5.2016 

Finále 10. ročníku mezinárodní on-line studentské soutěže FRESHHH se letos poprvé uskutečnilo v Praze. Do nejužšího finále postoupilo celkem pět týmů z České republiky, Slovinska, Maďarska a…

Článek v rámci předplatného icon Klienta musíte zaujmout v první větě. Jinak vás přestává vnímat

26.5.2016 

V angličtině se ve vztahu k prodeji používá výstižný výraz elevator pitch (doslova výtahová promluva). Označuje se jím krátký, shrnující úvod vaší obchodní prezentace, ve kterém klienta zaujmete a…

icon Když ho znáte, ale nevíte, kdo to je

26.5.2016 

Jména bez tváří jsou kolem nás až příliš častá. Ve velkých společnostech si šéfové nikdy nezapamatují jména ani obličeje lidí, kteří pro ně pracují. Je to těžké. A tak je jen a jen přirozené, že si…

Článek v rámci předplatného Vydrž, telefonisto, vydrž!

26.5.2016 

Specialista náboru, který nechce jen pasivně čekat, až se mu ozvou uchazeči o práci, musí umět telefonovat. A nejen to. Musí dobře zvládat umění cold callingu neboli volání naslepo. Musí být připraven…

icon 9 hřebíků do rakve vaší kariéry

25.5.2016 

Většině lidí nezničí kariéru jeden velký chybný krok, ale malé, postupné kroky, které se zdají být nepodstatné. Ve skutečnosti jsou však velmi závažné a spolehlivě škodí všem, kteří v dobré víře tvrdě…

Výpis 61366150 z celkem 16700