Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16939 článků.

Článek v rámci předplatného Jak (ne)odradit oslovené pasivní kandidáty na síti LinkedIn

7.9.2016 

Obsazujete určitou pracovní pozici. Důkladně jste prohledali sociální síť LinkedIn a vytipovali profily uživatelů, kteří nejlépe odpovídají daným kritériím. Většina těchto lidí samozřejmě momentálně…

icon Datumové funkce v Microsoft Excel

7.9.2016 

Kromě běžně používaných funkcí pro práci s datem a časem, jako je např. funkce DNES, MĚSÍC atd., naleznete v Excelu počínaje verzí 2007 také další funkce, které možnosti práce s datumovými hodnotami…

icon Trendy vánočních večírků – jak budou vypadat ty letošní?

6.9.2016 

Uspořádat firemní vánoční party, poděkovat za celoroční práci, neformálně se pobavit s kolegy, společně se dobře najíst, napít a zatančit si – to už je dnes standardní zakončení roku v mnoha firmách.…

Co leaderům přináší pozitivní psychologie

6.9.2016 

Pozor, tento článek není pro každého. Je pro ty, kteří to s rozvojem leadershipu myslí opravdu vážně. Pro ty, kteří na sobě rádi pracují a hledají moderní přístupy k tomu vhodné. Pro ty, kteří chtějí…

icon Jeremy Clarkson: Manažerská auta jsou jedno jako druhé

6.9.2016 

Pokud má ve světě automobilů někdo zásadní vliv na to, co si spotřebitelé koupí a co ne, je to anglický novinář Jeremy Clarkson, bývalý moderátor světově nejúspěšnějšího motoristického pořadu Top Gear…

Článek v rámci předplatného icon 7 prodejních rad začínajícím podnikatelům

6.9.2016 

Podnikání a prodej jsou spolu nerozlučně spjaté. Ať už podnikáte v jakékoliv oblasti, a možná si myslíte, že ve vašem případě nejsou prodejní schopnosti k úspěchu nutné, dříve nebo později nutně…

Článek v rámci předplatného icon Některé firmy si udrží zákazníky po celý život. Jak to dělají?

5.9.2016 

I přes vysokou konkurenci ve všech obchodních odvětvích existují firmy, které jsou schopny udržet si klienty víceméně po celý jejich život. Při přemíře nabídky je dlouhodobý zákazník svatým grálem…

icon Prezentování online: Jděte na to správně

5.9.2016 

Během standardní prezentace se dobří přednášející snaží navázat spojení s publikem, zapojit posluchače a také využít správně řeči těla. Když však prezentace probíhá ve virtuálním prostředí, všechno je…

Proč si vybíráte špatné zaměstnance?

5.9.2016 

Každý, kdo si dá tu práci, aby odborně prozkoumal tradiční proces náboru ve firmách, velmi rychle zjistí, že tento proces je jako balíček z karet, který se neustále bortí. Je tomu tak proto, že jej…

icon E-mail končí: (1/2) Jsou zde nové, lepší nástroje

5.9.2016 

Nové platformy umožňují zaměstnancům spolupracovat, řešit problémy, přicházet s novými nápady a také vytvářet nové interní procedury. Tyto technologie spolupracovníkům zprostředkovávají kontakt…

icon Školení a zmrzlina: Odměňujeme zaměstnance za skvělou práci

2.9.2016 

Můžete jim poděkovat nahlas a přede všemi. Můžete jim dát den volna. Můžete jim poskytnout dodatečné školení, pokud víte, že mají zájem o osobní rozvoj. Když jde o úspěch celého týmu, postarejte se o…

Článek v rámci předplatného Zaměstnání malého rozsahu - počítáme pojistné

2.9.2016 

Nejprve si upřesníme, co vlastně znamená pojem zaměstnání malého rozsahu. Podle §7 zákona č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, ve znění pozdějších předpisů se jedná o takové případy zaměstnání,…

Článek v rámci předplatného icon 5 jednoduchých triků pro vytvoření účinného hromadného e-mailu

2.9.2016 

Asi žádný prodejce se neobejde bez šablon e-mailů, které podle aktuální situace posílá zákazníkům nebo potenciálním klientům. Mít předem připravené a časem prověřené e-mailové vzory je sice žádoucí,…

Článek v rámci předplatného icon Startuje projekt strategické spolupráce firem „Na kvalitním výsledku záleží“

1.9.2016 

TÜV SÜD Czech, světový lídr v testování a certifikaci výrobků, spustí v rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu (MSV) Brno 2016 čtvrtý ročník úspěšného projektu partnerství mezi firmami, které se…

Článek v rámci předplatného icon Analýza potřeb: 15 otázek pro potenciální klienty

1.9.2016 

V angličtině se v prodejní oblasti uchytil pojem needs analysis, v češtině analýza potřeb. Jedná se o ranou fázi prodejního procesu, ve které musí prodejce zjistit, co vlastně klient potřebuje a podle…

Výpis 61516165 z celkem 16939