Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19593 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji

20.12.2016 

Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti potenciálního klienta, a to ty vyřčené i nevyřčené, protože bez toho jsou vaše šance na uskutečnění obchodu téměř mizivé. Situace je o…

Článek v rámci předplatného Náhrada mzdy za dovolenou a lékaře

20.12.2016 

Nárok na dovolenou Právo na dovolenou za kalendářní rok vznikne zaměstnanci, který má u zaměstnavatele za nepřetržitého trvání pracovního poměru v kalendářním roce odpracováno alespoň 60 směn. Pokud…

Zaměstnanci chtějí lepší pracovní prostředí a nefinanční benefity

19.12.2016 

Při poskytování zaměstnaneckých výhod by firmy měly zohledňovat nejen výši poskytovaných benefitů, ale i preference svých zaměstnanců. Ty se diametrálně odlišují segment od segmentu. Zaměstnanci…

Článek v rámci předplatného icon 3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017

19.12.2016 

Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba připravit a co je potřeba řešit, aby vaše firma nezaostala za konkurencí?

icon Intuice, nebo rozum?

19.12.2016 

Intuice hraje větší či menší roli ve všech našich rozhodnutích. Může mít podobu zkušenosti, určité vize nebo jen pocitu, ale je všudypřítomná. Může hodně pomoci, ale i hodně uškodit. Dá se přesně…

icon Nová éra podnikání (2/2): 3 byznys modely, které budou úspěšné

19.12.2016 

V předchozím článku jsme viděli, že podnikatelé v pozici dodavatelů nemají zrovna sladký život. Nyní se podíváme na 3 byznys modely, které mají lepší perspektivu.

Nábor zaměstnanců aneb Zahrajeme si vabank?

16.12.2016 

Sázka na výběr kandidáta, který podle vás bude nejvhodnější na otevřenou pozici ve firmě, je skutečně velmi riziková. Pokud nechcete hrát vabank a čekat, až za váš chybný úsudek firma zaplatí,…

icon Co by bylo, kdyby...

16.12.2016 

Když se nám něco nepovede, automaticky začínáme přemýšlet, proč se to stalo. Následně obviňujeme sebe, druhé lidi nebo různé externí faktory. To může trvat poměrně dlouho, nakonec už však budeme…

Článek v rámci předplatného icon Mladí lidé patří do každého prodejního týmu

16.12.2016 

Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních zaměstnancích praxi v oboru. Často tak preferují starší lidi před mladými pracovníky. Jaké jsou ale výhody mladších prodejců a v čem…

icon Umíte se chovat na poradě?

16.12.2016 

Porady nepatří k nejoblíbenějším pracovním činnostem. To však neznamená, že bychom se na nich měli chovat tak, že spolehlivě otrávíme všechny ostatní. Pokud jste někdy zažili poradu, kde někdo svým…

Článek v rámci předplatného icon Strojové učení a obsahový marketing: Výhra, nebo hrozba?

15.12.2016 

Strojové učení je součástí širší oblasti umělé inteligence, která zahrnuje mnoho různých technologií a způsobů jejich užití. Vedle strojového učení zahrnuje umělá inteligence také hluboké učení nebo…

icon Dokáže koučink zázraky? Jak kdy

15.12.2016 

Každý manažer se někdy potká se zaměstnancem, jemuž chybí motivace, aby na sobě dále pracoval. Jakékoli snahy manažera přimět takového zaměstnance, aby se v něčem změnil, vycházejí naprázdno, protože…

icon Nová éra podnikání (1/2): Dodavatelé, očekávejte těžké časy

15.12.2016 

Dnes existuje spousta příležitostí pro podnikatele, a to ve dvou klíčových oblastech. První z nich je koncový zákazník. Druhou je to, jak vypadá samotný byznys (hlavně jde o rozsah nabídky produktů a…

icon Seznamte se s vítězi Aon Best Employers Česká republika pro rok 2016

Audio  15.12.2016 

Známe vítěze třináctého ročníku studie Aon Best Employers Česká republika, kterou organizuje společnost Aon (divize Aon Hewitt). Ze 71 zúčastněných firem z různých odvětví získalo tento prestižní…

Článek v rámci předplatného icon Žádný dobrý obchodník z nebe nespadl

14.12.2016 

Co odděluje obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch špatných? Na které vlastnosti se máte zaměřit, abyste vylepšili své obchodní výsledky?

Výpis 61516165 z celkem 19593