Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16800 článků.

icon Zpackané "otázky a odpovědi"? To se vám stát nemusí

28.1.2016 

Část věnovaná otázkám publika nezřídka patří k tomu horšímu, co lze na vidět na prezentacích. V porovnání s ostatními částmi prezentací, jako jsou úvod, příběhy, ukázky a závěr, je právě tato poněkud…

Článek v rámci předplatného icon Jak reagovat, když se klient hned na začátku schůzky zeptá: "Kolik to stojí?"

28.1.2016 

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje dennodenně celá řada prodejců. Když se zákazník zeptá na cenu, obchodník se rázem ocitne mezi několika dilematy. Jakou cenu mám…

icon Tři lekce, které si každý manažer může vzít z videoher

28.1.2016 

Mezi zvládnutím videohry a rozvojem manažerských a vůdcovských dovedností ve světě byznysu jsou jisté paralely. A právě proto bychom si, aspoň podle webu management.about.com, měli z her vzít nějakou…

Článek v rámci předplatného Od kouče rady nečekejte

27.1.2016 

Ve své koučovací praxi se často u potenciálních klientů setkávám s očekáváním, že výsledkem koučinkového procesu bude dobrá rada. Klient má představu, že sezení bude probíhat následovně: „Já jako…

Článek v rámci předplatného Klíč k potenciálu - týmové role

26.1.2016 

V článku „Tým jako sladěná letecká formace“ jsem se v závěru zmínil o tématu „týmové role podle M. Belbina“. Tento článek je o tom, co to vlastně týmové role jsou a jak s nimi pracovat.

icon Jak si udržet svou duševní sílu

26.1.2016 

Nenechte se připravit o svou duševní sílu. Tak zní jedno z doporučení, jak si zachovat psychickou odolnost podle světového bestselleru 13 věcí, které psychicky silní lidé nedělají autorky Amy…

icon Pět trendů e-mailingového marketingu pro rok 2016

26.1.2016 

Rok 2016 bude v oblasti e-mailingového marketingu ve znamení personifikace, zaměření se na mobilní zařízení a inteligentní systémy pro jejich posílání. Firmy si uvědomily, že e-mailingové kampaně…

icon Kde a proč studuji MBA

25.1.2016 

Znáte to, všichni občas stojíme na křižovatce, která nás nutí bilancovat. Podívat se do minulosti, a možná, mít tu odvahu nahlídnout, nebo si jen představit budoucnost. Já na takové křižovatce stojím…

icon Digitalizace ekonomiky: Případ USA

25.1.2016 

Sektory, firmy a jednotlivci, kteří posouvají hranice užití technologií v digitálním odvětví, dosahují obrovských zisků. Společnosti, které jsou digitálně nejhbitější, nyní vyhrávají bitvu o trh a…

icon Networking pro malé a střední podniky: Znejte dobře svůj trh

25.1.2016 

Nezáleží na tom, kolik pozornosti se obecně věnuje sociálním médiím a jak velkou důležitost přikládáme networkingu. Je zde totiž něco, čemu se pozornosti nedostává hlubšímu pochopení toho, kdy se…

Trendy v talent managementu pro rok 2016

25.1.2016 

Talent management se v roce 2016 bude ubírat cestou změn v přístupu k náboru a hodnocení zaměstnanců, firemní kultuře a práci s daty. Uvádí to alespoň server TLNT.com. Pojďme se na jednotlivé trendy…

icon Nesnaž se dostat klienta tam, kam chceš ty - to ty se přizpůsobuj jeho potřebám

25.1.2016 

Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (Líbí se mi, utíkat z jedné schůzky na druhou.) Jsem utíkající, pomáhající prodejce. Navštívil jsem firmu B. v Opavě, jež je…

Článek v rámci předplatného Videonávody na vyplnění "Prohlášení poplatníka daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti" za rok 2015

22.1.2016 

Videonávody uvedené v tomto článku vytvořila společnost E-Consulting Czech, která je využívá pro své klienty, aby jim ulehčila administrativu spojenou s jejich vyplňováním. Díky těmto návodům zvládnou…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí

22.1.2016 

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I když byste se měli co nejvíce snažit podobným situacím předcházet, úplně eliminovat se nedají, už jen…

icon Chyby, které byste neměli opakovat

22.1.2016 

Úspěch nespočívá v tom, nedělat žádné chyby. Závisí na schopnosti připustit si selhání, poučit se a neopakovat tytéž chyby znovu a znovu. Chytří a úspěšní lidé nepřehlížejí své chyby, vnímají je jako…

Výpis 65566570 z celkem 16800