Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.

Vyhrajte vstup na MotivP Business Brunch® – Kreativita

28.8.2017 

MotivP Business Brunch patří k nejnavštěvovanějším setkáním personalistů u nás již od roku 2005. Vždy řeší především témata, která předpovídají blízkou budoucnost. Hlavním cílem je ale sdílení praxe…

Článek v rámci předplatného icon Více než polovina Čechů vstává do práce před šestou

28.8.2017 

Vstáváte ve všední dny po šesté hodině ranní? Pak patříte k menšině. Výsledky nejnovější ankety na stránkách pracovního portálu Profesia.cz ukázaly, že většina lidí vstává do práce dříve. Ve srovnání…

Článek v rámci předplatného Náboráři odhalují chyby v profilech na síti LinkedIn

28.8.2017 

Náboráři věnují velkou spoustu času studiu profilů lidí na síti LinkedIn, přičemž se jim většina z nich po chvíli začne zdát identická. Uchazečům o práci je proto doporučováno, aby svůj profil…

Studie: Maličkosti v recruitmentu, které v důsledku dělají hodně

28.8.2017 

Z malého českého startupu vyrostl Storyous, dodavatel chytrých a rychlých pokladních systémů, v jedničku na trhu a dále expanduje, teď hlavně do Polska. Jejich pokladní systém brzy překoná hranici…

icon Jak si vybudovat osobní značku po změně profese

28.8.2017 

Po kariérní změně musíte využít všechny možné komunikační prostředky k tomu, abyste se prezentovali potenciálním zaměstnavatelům a klientům. Využijte osobní webové stránky, sociální sítě i profesní…

Článek v rámci předplatného icon Příklady úspěšných prezentací zkušeností klientů

25.8.2017 

Příběhy zákazníků, jejich zkušenosti a poznatky k nabízenému produktu mají v prodeji a prezentaci dané firmy často absolutně nezastupitelnou roli. Nejde pouze o to, že zákazník slyší chválu na produkt…

icon Danajský dar: Nefunkční tým

25.8.2017 

Většina nových manažerů brzy zjistí, kde je v jejich týmu prostor pro zlepšení, i když je jim vždy doporučováno, aby se se změnami neukvapovali. Někdy si však nemohou dovolit změny oddalovat, zvláště…

Článek v rámci předplatného icon Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby

24.8.2017 

Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí každého kvalitního zákaznického servisu. Mělo by se o ně částečně opírat vytváření celofiremní strategie v oblasti klientské…

icon Průvodce prezentací kariéry na síti LinkedIn

24.8.2017 

Uživatelé profesní sociální sítě LinkedIn často slýchají, jak důležité je aktualizovat si svůj profil, ne všichni však nejspíš dobře vědí, jak to udělat. Dnes se proto zaměříme na doporučení, kterým…

Článek v rámci předplatného 4 zbytečné chyby náborářů

24.8.2017 

Pro náboráře není nijak neobvyklé zažívat zklamání z neúspěšných pokusů o získání slibných kandidátů. Důvody, proč se uchazeč rozhodne nepřijmout pracovní nabídku ve vaší firmě, často zůstávají…

icon 10 hřebíků do rakve vašeho projektu

24.8.2017 

Chyby se stávají a jsou součástí procesu učení. Chyby projektových manažerů však mohou mít dalekosáhlé důsledky. Když budete předem znát nejčastější problémy řízení projektů, můžete se těmto chybám…

icon Kopírování vzorců v Microsoft Excel (2/2): Speciální kopírování

23.8.2017 

V první části článku jsme se na příkladu seznámili se všemi možnosti kopírování vzorců a naučili se je efektivně využívat. Vysvětlili jsme si, že každý z popsaných způsobů je vhodnější pro jiný…

icon Styly vedení, na které raději zapomeňte

23.8.2017 

Povýšení do manažerské role přináší větší odpovědnost, jejíž součástí je jednání s podřízenými a zajištění hladkého fungování týmu. V článku na webu themuse.com popsal odborník na emoční inteligenci…

Kde hledat zdroje motivace lidí k práci a jak s nimi pracovat

23.8.2017 

Motivace. Určitě každý z nás toto slovo slyšel a často i slýchá. Nemusí jít jen o pracovní prostředí, protože motivace k práci, činnosti, sportu aj. může být přítomná prakticky kdekoliv. My se dnes…

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu

22.8.2017 

Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se staráte o klienty, do velké míry definuje celou vaši společnost. Zákazníci jsou ochotni připlatit si za služby a produkty, u…

Výpis 66316645 z celkem 25065