Od pohovoru k vyhazovu - malý průvodce kariérou
Chystáte se na přijímací pohovor? Nevíte, kam dál? Podáváte výpověď nebo se vás naopak chystají propustit? V článku najdete rady, jak si počínat (nejen) v těchto situacích. Je totiž složen z otázek,…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.
Chystáte se na přijímací pohovor? Nevíte, kam dál? Podáváte výpověď nebo se vás naopak chystají propustit? V článku najdete rady, jak si počínat (nejen) v těchto situacích. Je totiž složen z otázek,…
V nepříliš vzdálené budoucnosti (zhruba 3 5 let) by se technologie pro e-komerci měly stát nejen rychlejšími a sofistikovanějšími, ale pravděpodobně celkově změní způsob poskytování zákaznických…
Řada společností využívajících e-komerce dnes zjišťuje, že zpracování objednávky a dodávka zboží k zákazníkovi se může stát jak významným zdrojem příjmů, tak i přítěží. Spolupráce mezi dodavatelem a…
Článek popisuje zkušenosti jedné z velkých amerických leteckých společností, která jako první začala poskytovat zákaznické služby (objednávku letenek) prostřednictvím internetu. Průměrný počet…
Možnost zpracování ohromného množství dat v reálném čase způsobuje v oblasti CRM nové problémy obslužný personál se je přímo zavalen údaji, které mu poskytuje nejrůznější analytický software, a…
Společnosti a jejich zaměstnanci řeší problémy s nadměrným přehlcením informacemi. Současné informační tendence s sebou přinášejí i stres a vypětí. Mobilní telefony, e-maily, Internet to vše umožňuje…
Autor se v článku zabývá komplexním pojetím správy znalostí, počínaje důvody pro zavádění KM, přes počátky a vývoj správy znalostí a rozdíl mezi daty, informacemi a znalostmi až ke kategoriím…
Obchoduje vaše firma pomocí internetu? Zdá se vám tato strategie neúčinná? Problém může být v tom, jak jsou vaše webové stránky navrženy. Často se totiž stává, že zákazník opouští elektronický obchod…
Mnoho velkých společností poskytuje svým zaměstnancům firemní či organizační vzdělání, které potřebují ke správnému výkonu své práce. Tyto vzdělávací programy jsou pro zaměstnance motivující, protože…
Mnoho uživatelů e-mailu a Internetu je denně zavaleno spoustou nevyžádaných e-mailů (tzv. spamu). Válka proti spamu se zdá být předem prohraná zdá se, že před e-maily s odkazy na pornostránky a s…
S rozvojem informačních technologií je týmová spolupráce využívána čím dál více. Přestože tradiční techniky (barainstorming, Delphi) mají stále svoji hodnotu, stále mocněji se uplatňují virtuální…
Chcete-li přitáhnout větší pozornost (což může být důležité pro prodejní strategii), měla by vaše snaha směřovat k udržení zájmu zákazníka do té míry, že se k vám bude vracet. Při využití vnějších…
Smíšeným vyučováním autor míní kombinaci tradičních metod školení s e-learningem. Příliš mnoho projektů kombinované výuky končí podle něj nezdarem a stojí podnik mnohem více času i peněz, než bylo…
Před několika lety určoval úspěch a konkurenceschopnost podniku především jeho hmotný majetek. Dnes jsou to talentovaní a schopní pracovníci, schopnost získávat informace a neustávající zvyšování…
Tým a pracovní skupina paří mezi základní pojmy v oboru správy znalostí. Neznamenají však totéž, jak se může na první pohled zdát. Jaký je tedy mezi nimi rozdíl?