Velký bratr vás vidí!
Podle zahraničních analýz a výzkumů až 80 % zaměstnavatelů své zaměstnance při práci sleduje. Používají k tomu nástroje pro odposlech telefonních hovorů, využívají skryté kamery a čtou jejich e-maily.…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7568 článků.
Podle zahraničních analýz a výzkumů až 80 % zaměstnavatelů své zaměstnance při práci sleduje. Používají k tomu nástroje pro odposlech telefonních hovorů, využívají skryté kamery a čtou jejich e-maily.…
Podle nové studie, kterou vypracovali odborníci v USA, by měl být spánek v práci považován spíše za přínos než za lenošení. Krátkodobý (30 minut až 1 hodina) spánek v průběhu dne udržuje mozek aktivní…
E-learning nabízí proti běžným způsobům vzdělávání mnoho výhod, ale také nevýhod. Výhodou jsou úspory nákladů a možnost vytváření komunit, ale v případě vzdělávání vedoucích pracovníků nejsou tyto…
Již jste určitě někdy od někoho slyšeli: Mám rád svoji práci, ale nemám rád člověka, pro kterého ji dělám. Tato situace je na současném trhu práce naprosto běžná. Přes 70 % lidí mění zaměstnání kvůli…
V minulém století mnoho lidí zkoušelo předpovědět, jak bude naše společnost vypadat za 100 a více let. Některé předpovědi se potvrdily (např. lety do vesmíru), jiné ne. I Arthur C. Clarke v roce 1968…
S uchazeči je třeba zacházet jako se zákazníky. I zde je na místě udržovat si dobré vztahy. Jedním ze známek dobrých vztahů je kvalitní…
Každý příslušník řad středního managementu si někdy položil otázku, jak získat pozornost výkonného ředitele firmy (tedy CEO) pro zásadní problémy jednotlivých oddělení. Pro CEO je charakteristické, že…
Stejně jako člověk raději než v přeplněném vesnickém koloniálu nakupuje v obchodě, který nabízí dostatek parkovacích míst a velký výběr zboží, i u nákupu prostřednictvím webu se preferuje pohodlí a…
V současné ekonomice a s nástupem nových informačních technologií se mění i podstata řízení firmy. Staré způsoby jsou již nepoužitelné a je nutné se adaptovat na nové. Jasno do této otázky může vnést…
Emaily a vůbec ostatní moderní technologie jsou při komunikaci, ať už se zákazníky, ostatními firmami nebo úřady, čím dál rozšířenější. Proto je nutné, stejně jako u klasických papírových dokumentů,…
Zájem o vyprávění příběhů coby prostředek předávání a sdílení znalostí stále roste. Je to totiž jeden z nejlepších prostředků sdílení a zachycování implicitních znalostí. Protože však téměř žádná…
Znalostní audit (zvaný též K-Audit) by měl být vždy první a hlavní fází jakékoli iniciativy v oblasti správy znalostí. Bez provedení znalostního auditu není možné úspěšně implementovat jakýkoli…
Každý z nás se někdy chová hloupě (nebo si tak aspoň připadá). Někdo si za to může sám, jiný bývá v následných nepříjemnostech nevinně. Existuje několik základních důvodů, proč inteligentní lidé…
Pojem znalostní pracovník definuje rapidně se zvětšující skupinu na současném trhu práce. Jde o člověka, který si vydělává na živobytí tím, že rozvíjí a používá znalosti. Jestliže tedy někdo pracuje s…
Dříve bylo standardní uniformou pro přijímací pohovory sako a kravata (u mužů) a kostým se sukní (u žen). Pravidla pro oblékání na pracovišti se však změnila, proto mají muži i ženy dnes větší výběr.…