Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7523 článků.

Každý zaměstnanec musí znát svůj podíl zodpovědnosti

22.3.2002 

Většina dnešních firem stojí na kolektivní práci, nebo alespoň na spolupráci jednotlivců. V takovém případě je důležité, aby všichni zúčastnění cítili a znali podíl své zodpovědnosti. Také je třeba,…

icon Co chtějí internetoví zákazníci

21.3.2002 

Obliba obchodování na Internetu neustále roste. Zákazníci si rychle zvykají na novou formu nakupování a stále častěji si uvědomují její výhody, které začínají mít značnou převahu nad nevýhodami.…

icon Oceňujte nápady svých zaměstnanců

19.3.2002 

Jedním z nejlepších způsobů, jak dodat zaměstnancům sebedůvěru a jak je motivovat je oceňování jejich nápadů a návrhů. Lidé musí mít dostatečnou svobodu k tomu, aby mohli samostatně vyjadřovat své…

icon Outsourcing - zvažte všechna pro a proti

18.3.2002 

Outsourcing může být dobrým způsobem, jak zvýšit zisky a celkově firmu rozvinout. Některé činnosti lze outsourcovat, u některých je to však riskantní. Manažer se však musí dobře rozmyslet, které…

icon Chraňte svá data před zneužitím

15.3.2002 

V současné době se stále častěji diskutuje o bezpečnosti internetového uživatele. Ať totiž navštívíte jakýkoli server, jste požádáni o vyplnění formulářů, které vyžadují osobní informace. Ty jsou pak…

icon Jak najít zlatou žílu v záplavě informací

15.3.2002 

Všechny podniky, které se chtějí prosadit na trhu, sbírají informace. Mají většinou velkou databanku, kam ukládají údaje o zákaznících, konkurenčních firmách, vývoji zboží, situaci na trhu, o svých…

icon Plánování podnikových portálů

14.3.2002 

Asi před rokem byl proveden výzkum, který měl zodpovědět otázku, jaké aplikace se dají rychle přeměnit na webový podnikový portál. Dotazovanými byli manažeři z mnoha odvětví průmyslu a cílem bylo…

icon Webové nástroje usnadňují spolupráci členů týmu

12.3.2002 

Pracovní porady jsou sice moderní, ale mnohdy neefektivní. Přitom je to často jediná možnost a příležitost, kdy spolu mohou členové pracovního týmu komunikovat a sdílet informace. Rozvíjí se však i…

Jste jen šedý průměr

7.3.2002 

V době ekonomického rozmachu zaměstnanci často považovali roční prověrky za naprosto zbytečnou záležitost. Společnosti se totiž snažily své pracovníky tak zoufale udržet, že jim neustále zvyšovaly…

Článek v rámci předplatného Otázky na tělo

5.3.2002 

Při přijímacím pohovoru se na uchazeče o zaměstnání obvykle snese mnoho zvídavých otázek. Článek přináší jejich příklady a radí, jak na ně odpovídat, aby byl výsledný dojem co nejlepší. Tyto otázky se…

icon První nesmělé krůčky

5.3.2002 

Pokud začínáte s podnikáním, zajisté nepohrdnete několika osvědčenými radami odborníků. Pokud jste si již spočítali, že se vám takový podnik opravdu vyplatí, je třeba začít s plánováním. Plán…

icon Manažeři, informační technologie a sítě

4.3.2002 

Svět, spojený sítěmi a využívající ve zvýšené míře informační technologie, je sice dokonalejší, ale také zranitelnější. Chod podniku závisí na spolehlivosti těchto technologií a mohou jej velmi rychle…

icon Telekomunikace: jak získat zákazníky a udržet si je

4.3.2002 

Různé studie prokázaly, že drtivá většina firem investuje 5x více finančních prostředků do procesu získávání nových zákazníků, než do strategií na udržení těch stávajících. Je však prokázáno, že čím…

icon Máte aktivní či pasivní zákazníky?

4.3.2002 

Podnikatel, který chce začít obchodovat na webu, by se měl zamyslet nad tím, jakou povahu mají jeho zákazníci. Někdy se paradoxně totiž nevyplatí vstupovat do elektronického světa vůbec.Výzkum,…

Článek v rámci předplatného Přijímací pohovor online

28.2.2002 

Internet se pomalu stává nepostradatelnou součástí našich životů. Proniká do naší práce, kterou už bychom si bez něj ani nedokázali představit, i do našich domovů a volného času. Množí se dokonce…

Výpis 73067320 z celkem 7523