Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7523 článků.

icon Proč nezvládáme to, co bychom chtěli?

21.5.2002 

Vše se dnes točí okolo školení, vzdělávání a výuky. Manažeři se snaží rozšířit své znalosti a vědomosti na speciálních kurzech a ve speciálních školách, rozvíjí se poradenství. Proč však lidé s…

icon Od celoživotního zaměstnání k celoživotnímu vzdělávání

21.5.2002 

Tradiční organizace slibovaly svým zaměstnancům závratnou kariéru, pokud budou tvrdě pracovat a projeví svůj talent. Zkušenosti (snižování stavů, outsourcing apod.) dokázaly, že tomu tak nemusí být…

icon Jak správně shromažďovat data pro průzkum trhu

20.5.2002 

Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy, pokud je založena na neaktuálních či chybných údajích. Jste si jisti, že právě vaše data jsou čerstvá a správná? V mnoha…

icon Mezipodniková fúze - přes nejistotu k úspěchu

20.5.2002 

Dnešní doba hospodářských výkyvů může pro podniky znamenat nejisté období slučování společností bývá může přinést stabilitu, ale má i svůj rub. K jakým opatřením přistupovat a jaké dovednosti si je…

icon Budoucnost managementu a řízení

17.5.2002 

Manažeři a vedoucí pracovních týmů se budou zanedlouho muset potýkat s novou rolí učit ostatní čelit realitě a motivovat je ke změně. Změna nikdy není snadná a lidé si často realitu nepřipouští,…

icon Čtěte v práci rychleji

14.5.2002 

Čtení jako pracovní nástroj lze využívat lépe a zrychlit jej. Příprava před čtením šetří čas. Uvědomte si, co potřebujete z textu získat a heslovitě si cíl napište. Čtení bychom měli provádět…

Článek v rámci předplatného I skryté schopnosti se dají prodat

14.5.2002 

Lidé si často zavírají dveře k lepší kariéře, protože se domnívají, že se jejich schopnosti a záliby nedají nikde uplatnit. Opak je pravdou technické schopnosti a odborné znalosti jsou jen půl…

icon Pasti a pastičky na cestě k úspěchu v kariéře

9.5.2002 

Každý z nás dělá občas přehmaty. Jistě jsme se všichni dostali například do situace, kdy jsme cítili, že to, co jsme právě řekli zákazníkovi nebylo příliš vhodné. Jestliže se však takové jednání…

Článek v rámci předplatného Desatero správného chování a komunikace

9.5.2002 

Rad, jak se správně chovat na pracovišti a jak správně komunikovat s ostatními není nikdy dost. Článek přináší desatero tipů, které mohou člověku pomoci dobře vycházet s ostatními kolegy a zachovat si…

icon Čas pro personalizaci

7.5.2002 

Technologie pro řízení vztahů se zákazníky jsou stále žádanější. Přizpůsobují se nejen světovým trendům, ale zejména požadavkům a potřebám firem. Jednou z velmi populárních forem řízení vztahu se…

icon E-mail marketing jako na Divokém západě?

6.5.2002 

Provozujete E-mail marketing a najednou zjisťujete, že se vám vrací vaše elektronická pošta zpátky nedoručená? Nejspíš doplácíte na problém spammingu(zasílání nevyžádané pošty). Jak se bránit?…

Věřit sám sobě

6.5.2002 

V jednoduchosti je síla. Pokud někomu něco potřebujete sdělit, jsou jednoduchost, stručnost a výstižnost těmi nejdůležitějšími faktory. K tomu je však potřeba umět správně komunikovat. To se však…

icon Prodávat po Internetu není jednoduché

3.5.2002 

S rostoucím využitím e-komerce roste také nedůvěra k elektronickému podnikání. Alespoň to vyplývá z nedávného zahraničního průzkumu. Stejně jako u kamenných či katalogových firem se zákazníci raději…

Teleworking - možné řešení

3.5.2002 

Průzkumy prokázaly, že zhruba 10 % Američanů spadá do alternativních zaměstnaneckých kategorií: nezávislý smluvní pracovník, brigádník, popřípadě člověk pracující v jiném smluvním vztahu (tedy i…

Usilujete o povýšení? Snažte se!

3.5.2002 

Povýšení není samozřejmost. Zvláště nyní, v době, kdy se struktura organizace výrazně zploštila, si musí zaměstnanec sám prošlapávat cestičku kariéry. Povýšení navíc vůbec nemusí být cesta vzhůru…

Výpis 72617275 z celkem 7523