Ale nepovídejte, paní!
Drby a pomluvy na pracovišti jsou jako anakondy omotají se kolem člověka a zadusí ho. Pracoviště bez pomluv však zřejmě neexistuje, protože kancelářská šuškanda je také velice účinný způsob ventilace…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.
Drby a pomluvy na pracovišti jsou jako anakondy omotají se kolem člověka a zadusí ho. Pracoviště bez pomluv však zřejmě neexistuje, protože kancelářská šuškanda je také velice účinný způsob ventilace…
Idea firemních webových stránek (extranetu) je v oblasti malých podniků relativně nová. Ale existuje několik důvodů, proč se s ní blíže seznámit. Například pokud potřebujete okamžitě a trvale…
Dnes mnoho společností integruje do své organizace správu znalostí. Magazín Jobuniverse se proto zeptal odborníka na strategie v oblasti IT, pana Marka Youmana, jaké kroky by měl vedoucí oddělení…
Společnostem, které nabízejí ve svých webových obchodech služby šité na míru konkrétnímu zákazníkovi, multikanálové obchodování a programy pobídek, se daří z náhodně nakoupivších vytvořit stále se…
Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a zodpovědnost. Mnozí vidí v delegaci především riziko mají strach z konkurence, spolupracovníci se mohou dopustit chyb, kdo má…
Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a neefektivní. Bohužel, často mají pravdu. Prvotním účelem porad je sdílení informací a brainstorming, což má přispět k řešení…
Představme si proces vytváření podnikového intranetu jako vaření. Kdo chce vařit, musí dobře vědět z čeho a jak. Nejprve je třeba sehnat kuchaře a shromáždit přísady. Kuchařem musí být v tomto smyslu…
Pro někoho může být stav psychické tenze, tedy duševního vypětí, stresující záležitostí, pro jiného naopak povzbuzením, jež mu nažene adrenalin do žil a pomůže mu překonat překážku a dosáhnout cíle.…
Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem s velmi vysokým vkladem. Společnosti, které nejsou po této stránce dobře připraveny a vybaveny, se mohou dočkat nemilého…
Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše náhodně, nebo účelně? Vyhledávají vás lidé sami a udržujete vy kontakt s nimi? Je u vás zvykem poznat jejich potřeby a vyhovět stále…
Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého vedoucího. Mají moc vzbudit v lidech zájem a angažovanost a napovědět jim, jak řešit problémy a překonávat překážky. Mají význam při…
Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že podstatnou částí on-line marketingu je neustálý přísun adres elektronické pošty vašich potenciálních zákazníků. Dobrá zpráva…
Mnoho organizátorů a přednášejících na vzdělávacích konferencích, školeních a workshopech sice oplývá velmi dobrými odbornými znalostmi, ale postrádají schopnost předat své vědomosti dál a neumějí…
Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim zpětnou vazbu. Aby tyto úkoly mohli správně plnit, musí nejprve zvládnout správnou komunikační techniku.…
Ve společnosti, která je založena na informačních a komunikačních technologiích musí být marketing nerozlučně spojen s dvěma dalšími předpoklady: vytvořením určité časové struktury a organizací…