Překonejte překážky a vytvořte ideální tým
Týmová práce v žádném případě není jednoduchá. Stačí málo a celá snaha o spolupráci selže. Faktorů, které ovlivňují efektivitu a funkčnost týmu je tolik, kolik je různých vlastností lidí, kteří v týmu…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7524 článků.
Týmová práce v žádném případě není jednoduchá. Stačí málo a celá snaha o spolupráci selže. Faktorů, které ovlivňují efektivitu a funkčnost týmu je tolik, kolik je různých vlastností lidí, kteří v týmu…
Networking, neboli navazování kontaktů, je důležitý ve všech oborech, ale v multimediálním průmyslu obzvlášť. Síť kontaktů v sobě optimálně spojuje kompetence a možnosti. Doporučuje se nejprve…
K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké komunikaci se zákazníkem k tomu, že dotyčný praští sluchátkem s pocitem rozčarování a vzteku. Podle odborníků je řešení poměrně…
Znalosti, informace, knowledge to je něco, co se stalo velmi ceněným zbožím, něco, co se často velmi těžko kupuje. Navíc se jednoznačně ukazuje, že celá řada znalostí je na trhu prakticky…
Podniky často investují značné finanční prostředky do interních firemní portálů, jejichž kvalita i přínos jsou mnohdy sporné. Portály se potýkají s technickými potížemi, postrádají atraktivní obsahy a…
Důvěra a důvěryhodnost jsou pro podnik důležité. Způsob, jakým manažeři nakládají se svými podřízenými, se projevuje v chování personálu vůči zákazníkům. Přízeň zákazníka má tedy základ v tom, jak vy…
Nová ekonomika s sebou přináší mnoho změn, zejména v nárocích, kladených na vedoucí pracovníky. Klíčem k úspěchu nejsou ani tak počítačové systémy, jako kognitivní schopnosti znalostních pracovníků.…
Jedním z nejmarkantnějších efektů globalizace je transformace uzavřených, vládou kontrolovaných finančních systémů do podoby volných trhů otevřených zahraničním investorům. Během posledních dvou…
Nemůžete si vzpomenout, kam jste dali klíče? Zapomínáte, co že jste vlastně chtěli? Cítíte se zahlceni informacemi, nemáte na nic čas? Jste na nejlepší cestě dopracovat se k syndromu SADD (neschopnost…
Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality bývají sice dobře míněny, ale i tak se mohou stát obtížnou náplní odpadkového koše. Hranice mezi přímým marketingem a spammingem…
Čistě kvantitativní přístup při náboru zaměstnanců, jaký byl patrný na počátku internetové euforie, již patří minulosti. Do nynějších vzrůstajících podniků jsou hledáni kvalifikovaní zaměstnanci,…
Zavedení Knowledge Managementu vytváří nové pracovní příležitosti. Je nadějí pro všechny podniky, které aktivně jednají na trhu, a proto jsou silně odkázáni na informace o něm. Neobjektivní informace…
Současné statistky uvádějí v USA okolo 3000 manažerů a výkonných ředitelů bez práce, 36 % z nich mění místo přibližně každých pět měsíců. Jejich bývalí nadřízení totiž mohou, byť neúmyslně, poškodit…
Koncept správy znalostí funguje již od nepaměti. První pokusy o správu znalostí se datují do doby, kdy se pravěký člověk naučil používat n&…
Zejména ve finančním sektoru a v oblasti médií a telekomunikací se rozpoutal tvrdý boj o talentované odborníky. Firmy se snaží zí…