Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Ale nepovídejte, paní!

27.8.2002 

Drby a pomluvy na pracovišti jsou jako anakondy omotají se kolem člověka a zadusí ho. Pracoviště bez pomluv však zřejmě neexistuje, protože kancelářská šuškanda je také velice účinný způsob ventilace…

icon Firemní extranet - centrum komunikace

27.8.2002 

Idea firemních webových stránek (extranetu) je v oblasti malých podniků relativně nová. Ale existuje několik důvodů, proč se s ní blíže seznámit. Například pokud potřebujete okamžitě a trvale…

icon Připravte se na správu znalostí

26.8.2002 

Dnes mnoho společností integruje do své organizace správu znalostí. Magazín Jobuniverse se proto zeptal odborníka na strategie v oblasti IT, pana Marka Youmana, jaké kroky by měl vedoucí oddělení…

icon E-komerce: Zákazník se musí vracet

26.8.2002 

Společnostem, které nabízejí ve svých webových obchodech služby šité na míru konkrétnímu zákazníkovi, multikanálové obchodování a programy pobídek, se daří z náhodně nakoupivších vytvořit stále se…

icon Deleguji, deleguješ, delegujeme

26.8.2002 

Delegovat znamená předat ostatním zpravidla kolegům úlohy, kompetence a zodpovědnost. Mnozí vidí v delegaci především riziko mají strach z konkurence, spolupracovníci se mohou dopustit chyb, kdo má…

icon Jak zlepšit efektivitu pracovních porad

23.8.2002 

Lidé se často bojí pracovních setkání, protože je považují za bezúčelná a neefektivní. Bohužel, často mají pravdu. Prvotním účelem porad je sdílení informací a brainstorming, což má přispět k řešení…

icon Intranetová kuchařka

22.8.2002 

Představme si proces vytváření podnikového intranetu jako vaření. Kdo chce vařit, musí dobře vědět z čeho a jak. Nejprve je třeba sehnat kuchaře a shromáždit přísady. Kuchařem musí být v tomto smyslu…

Jak zvládat okamžiky duševního vypětí

22.8.2002 

Pro někoho může být stav psychické tenze, tedy duševního vypětí, stresující záležitostí, pro jiného naopak povzbuzením, jež mu nažene adrenalin do žil a pomůže mu překonat překážku a dosáhnout cíle.…

icon Vyjednávání ceny CRM - doma to raději nezkoušejte

21.8.2002 

Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem s velmi vysokým vkladem. Společnosti, které nejsou po této stránce dobře připraveny a vybaveny, se mohou dočkat nemilého…

Článek v rámci předplatného icon Poznejte svého zákazníka

21.8.2002 

Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše náhodně, nebo účelně? Vyhledávají vás lidé sami a udržujete vy kontakt s nimi? Je u vás zvykem poznat jejich potřeby a vyhovět stále…

icon Bylo, nebylo... aneb Manažer vypravěčem

21.8.2002 

Příběhy představují jednu z nejsilnějších zbraní v arzenálu dobrého vedoucího. Mají moc vzbudit v lidech zájem a angažovanost a napovědět jim, jak řešit problémy a překonávat překážky. Mají význam při…

icon Jak získat legálně e-mailové adresy zákazníků

20.8.2002 

Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že podstatnou částí on-line marketingu je neustálý přísun adres elektronické pošty vašich potenciálních zákazníků. Dobrá zpráva…

Zvýšení efektivity vzdělávacích setkání

20.8.2002 

Mnoho organizátorů a přednášejících na vzdělávacích konferencích, školeních a workshopech sice oplývá velmi dobrými odbornými znalostmi, ale postrádají schopnost předat své vědomosti dál a neumějí…

icon Úspěšné vedení je možné pouze se správnou komunikací

20.8.2002 

Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim zpětnou vazbu. Aby tyto úkoly mohli správně plnit, musí nejprve zvládnout správnou komunikační techniku.…

icon Umění změny aneb jak prosazovat hodnoty ve znalostní ekonomice

20.8.2002 

Ve společnosti, která je založena na informačních a komunikačních technologiích musí být marketing nerozlučně spojen s dvěma dalšími předpoklady: vytvořením určité časové struktury a organizací…

Výpis 72317245 z celkem 7606