Velký bratr vás vidí!
Podle zahraničních analýz a výzkumů až 80 % zaměstnavatelů své zaměstnance při práci sleduje. Používají k tomu nástroje pro odposlech telefonních hovorů, využívají skryté kamery a čtou jejich e-maily.…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7523 článků.
Podle zahraničních analýz a výzkumů až 80 % zaměstnavatelů své zaměstnance při práci sleduje. Používají k tomu nástroje pro odposlech telefonních hovorů, využívají skryté kamery a čtou jejich e-maily.…
Podle nové studie, kterou vypracovali odborníci v USA, by měl být spánek v práci považován spíše za přínos než za lenošení. Krátkodobý (30 minut až 1 hodina) spánek v průběhu dne udržuje mozek aktivní…
E-learning nabízí proti běžným způsobům vzdělávání mnoho výhod, ale také nevýhod. Výhodou jsou úspory nákladů a možnost vytváření komunit, ale v případě vzdělávání vedoucích pracovníků nejsou tyto…
Již jste určitě někdy od někoho slyšeli: Mám rád svoji práci, ale nemám rád člověka, pro kterého ji dělám. Tato situace je na současném trhu práce naprosto běžná. Přes 70 % lidí mění zaměstnání kvůli…
V minulém století mnoho lidí zkoušelo předpovědět, jak bude naše společnost vypadat za 100 a více let. Některé předpovědi se potvrdily (např. lety do vesmíru), jiné ne. I Arthur C. Clarke v roce 1968…
Každý příslušník řad středního managementu si někdy položil otázku, jak získat pozornost výkonného ředitele firmy (tedy CEO) pro zásadní problémy jednotlivých oddělení. Pro CEO je charakteristické, že…
S uchazeči je třeba zacházet jako se zákazníky. I zde je na místě udržovat si dobré vztahy. Jedním ze známek dobrých vztahů je kvalitní…
Stejně jako člověk raději než v přeplněném vesnickém koloniálu nakupuje v obchodě, který nabízí dostatek parkovacích míst a velký výběr zboží, i u nákupu prostřednictvím webu se preferuje pohodlí a…
Emaily a vůbec ostatní moderní technologie jsou při komunikaci, ať už se zákazníky, ostatními firmami nebo úřady, čím dál rozšířenější. Proto je nutné, stejně jako u klasických papírových dokumentů,…
V současné ekonomice a s nástupem nových informačních technologií se mění i podstata řízení firmy. Staré způsoby jsou již nepoužitelné a je nutné se adaptovat na nové. Jasno do této otázky může vnést…
Zájem o vyprávění příběhů coby prostředek předávání a sdílení znalostí stále roste. Je to totiž jeden z nejlepších prostředků sdílení a zachycování implicitních znalostí. Protože však téměř žádná…
Znalostní audit (zvaný též K-Audit) by měl být vždy první a hlavní fází jakékoli iniciativy v oblasti správy znalostí. Bez provedení znalostního auditu není možné úspěšně implementovat jakýkoli…
Každý z nás se někdy chová hloupě (nebo si tak aspoň připadá). Někdo si za to může sám, jiný bývá v následných nepříjemnostech nevinně. Existuje několik základních důvodů, proč inteligentní lidé…
Dříve bylo standardní uniformou pro přijímací pohovory sako a kravata (u mužů) a kostým se sukní (u žen). Pravidla pro oblékání na pracovišti se však změnila, proto mají muži i ženy dnes větší výběr.…
Pojem znalostní pracovník definuje rapidně se zvětšující skupinu na současném trhu práce. Jde o člověka, který si vydělává na živobytí tím, že rozvíjí a používá znalosti. Jestliže tedy někdo pracuje s…