Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19346 článků.

Článek v rámci předplatného icon Vyhrajte nad recepčními: Jak se při volání dostat k té správné osobě

7.5.2015 

V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo gatekeeper v doslovném překladu hlídač brány, v praxi pak nejčastěji recepční, asistent/ka nebo kdokoliv, kdo prodejci zvedne…

icon Manažerské chyby v komunikaci

7.5.2015 

Řešení problémů často ztroskotá na komunikaci mezi jednotlivými aktéry. Většina manažerů o sobě s oblibou tvrdí, že umí komunikovat, podřízení si však často stěžují, že s nimi manažeři nekomunikují…

Jaké jsou současné trendy ve vzdělávání personalistů, HR manažerů a specialistů?

6.5.2015 

Tuto otázku si já osobně kladu již řadu let a určitě nejsem sám. Proto jsem se rozhodl napsat tento článek. Pro správnou odpověď však existuje řada faktorů ovlivňujících možnosti rozvoje personalistů…

icon Jak si s podřízenými ujasnit očekávání ohledně pracovního výkonu

6.5.2015 

Mezi zaostáváním za výkonností ostatních a dosahováním špičkových je dlouhá cesta. Vaši podřízení by proto neměli být překvapeni při každoročním hodnocení. Očekávání musí být jasná a dohodnutá předem.…

icon Jak si získat důvěru na dálku

6.5.2015 

Práce na dálku je stále běžnější. Přináší nesporné výhody pro zaměstnavatele i zaměstnance, ale má i svá úskalí. Jedním z nich je častý nedostatek důvěry vůči zaměstnancům, nad nimiž vzhledem k místu…

Článek v rámci předplatného S outsourcingem mezd nic neztrácíte

5.5.2015 

Každý manažer zodpovědný za HR má patrně jasno v tom, jaké jsou obecné výhody interní mzdové účtárny a jaké naopak externího zpracování. A je zřejmé, že tyto výhody jsou protichůdné, takže například…

icon Firmám se daří více než jejich zaměstnancům

5.5.2015 

Zisky nefinančních podniků stouply v roce 2014 o 13,3 %, tedy více než v letech konjunktury. Se svými zaměstnanci se o ně firmy ale moc dělit nechtěly. Počty zaměstnanců v nefinančních podnicích…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak uzavírat obchody rychleji

5.5.2015 

Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy jindy. Obzvlášť v prodeji. Pokud se vám povede zkrátit průměrnou délku jednoho prodejního cyklu, tedy času, který strávíte se…

icon Test: Jste závislí na práci?

5.5.2015 

Workoholismus je závislost jako každá jiná, a tudíž je velmi nebezpečný. V dnešní době globalizace a mizejících hranic mezi prací a soukromým životem je navíc riziko workoholismu stále vyšší. Díky…

Jaké jsou a jaké budou firemní systémy vzdělávání?

4.5.2015  Rozhovor s Olgou Holou, manažerkou Training & Development ze společnosti top vision

  Jaké jsou trendy v rozvoji manažerských kompetencí? Které přístupy ke vzdělávání různých skupin zaměstnanců fungují a jak nejlépe pracovat s motivovaností, angažovaností a postoji zaměstnanců? To…

icon Vytvořte úspěšnou značku

4.5.2015 

Chcete-li, aby vaše firma byla úspěšná, musíte si vytvořit značku, která bude úspěšná. Správná prezentace je základ. Zákaznici jsou dnes konfrontováni se spoustou nových informací a nabídek. Chcete-…

icon Lekce emoční inteligence pro řešení konfliktů

4.5.2015 

Míra naší schopnosti řešit konflikty rozhoduje o tom, jak moc nám druzí lidé budou důvěřovat, jak velký respekt si u nich získáme a jak úspěšnou spolupráci nastavíme. Chceme-li konflikty zvládat…

Rok 2015 v korporátní komunikaci: Nejdůležitější trendy (2/3)

4.5.2015 

Korporace se snaží přiblížit lidem, a proto nechávají upřímné a autentické zaměstnance šířit komentáře všude tam, kde mohou prospět marketingu a náboru. Zaměstnanci a jejich názory se tak stávají…

icon Realitní makléři, víte, kde hledat vše potřebné pro svou praxi?

4.5.2015  Rozhovor s Petrem Korandou, výkonným ředitelem ARK ČR a lektorem v oblasti profesního vzdělávání

Při prvním setkání s mým realitním makléřem mi na otázku, jaké jsou jeho reference, řekl mimo jiné: Jsem členem Asociace realitních kanceláří České Republiky. Co to pro mě jako pro zákazníka znamená?…

Článek v rámci předplatného icon 3 tipy, jak znít přirozeně po telefonu

30.4.2015 

Jistě se vám již někdy stalo, že jste přijali hovor a ještě předtím, než se daný volající vůbec představil a řekl, odkud a proč volá, už jste věděli, že se jedná o telemarketing. Většina telefonních…

Výpis 74267440 z celkem 19346