Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19346 článků.

Článek v rámci předplatného icon Naučte se přivolat štěstí

24.4.2015 

Úspěch je kombinací snahy a štěstí. Štěstí ale nepřijde samo od sebe, musíte mu pomoci. Pak může zlepšit obchodníkův výkon a zvýšit jeho sebevědomí. Profesor marketingu Joël Le Bon z University of…

icon O čem vlastně ten leadership je?

24.4.2015 

Manažer nepotřebuje vznosný název své pozice. Leadership je totiž často k vidění i u středního managementu a u nižších vedoucích. Lídři se od sebe mohou v mnohém lišit, ale něco přeci jen mají…

icon Nesnažte se být normální

24.4.2015 

Nesnažte se za každou cenu zapadnout, protože díky tomu se budete nakonec cítit špatně. Mnohem lepší přístup je uvědomit si své odlišnosti a proměnit je ve své přednosti. Zkuste jich využít.…

Článek v rámci předplatného Laszlo Bock o náboru: Nedělejte žádné kompromisy

24.4.2015 

O práci ve společnosti Google se uchází více než 2 miliony lidí ročně. Firma jich nakonec přijme několik tisíc. Výběr zaměstnance trvá průměrně 6 týdnů a zahrnuje pohovory s budoucím nadřízeným,…

icon Proč čekat, až vám někdo povolí a schválí úspěch?

23.4.2015 

Když jde o úspěch, neměli byste čekat na něčí dovolení. Dnes jsme víc než kdy předtím pány svého osudu. Moderní technologie a sociální sítě nám k tomu mohou velmi pomoci. A váš čas je nakonec to…

icon Jak vytvořit síť potenciálních zákazníků

23.4.2015 

Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost. Vynakládání energie na nevhodné subjekty se vám může negativním způsobem vrátit. Pokud investujete čas a energii do hledání…

Co neříkat u pracovního pohovoru

23.4.2015 

U přijímacího pohovoru velmi pravděpodobně padne otázka, jak byste sami sebe popsali nebo jak by vás popsali vaši kolegové. Často vám náborář dá ještě specifičtější otázku jako například: Jaká tři…

Jsme jako firmy, personalisté a HR připraveni na start ekonomiky?

22.4.2015 

Všichni s pozitivním vědomím přijímáme informace o startu ekonomiky. Konečně pomine několik let trvající stagnace a šetření. Jsme však na změnu připraveni? To je zásadní otázka, kterou si musíme jako…

icon Typologie náročných zaměstnanců

22.4.2015 

I když si lidi do svého týmu vybíráte sami a pečlivě, po čase zjistíte, že určité charaktery se objevují na všech pracovištích. Často jsou to negativní jedinci, kteří svým chováním dokáží poškodit…

icon Mýty o managementu, kterým patrně věříte i vy

22.4.2015 

Jaké jsou nejrozšířenější mýty o manažerech? Podívejme se na to, co se často tvrdí a přitom to vůbec není pravda - alespoň podle webu management.about.com. 1. Manažery by se měli stát pracovníci…

icon 6 vět, kterým se vyhněte během komunikace se zákazníkem

22.4.2015 

Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli respektovat. Slovo ne" používejte pouze ve výjimečných situacích. Většinou jde nahradit něčím jiným. Čím víc bude zákazník spokojený s…

icon Výzkumný ústav a certifikační společnost spolupracují na vývoji metodiky pro výpočet vodní stopy

21.4.2015 

Specialisté TÜV SÜD Czech se společně s Výzkumným ústavem vodohospodářským T. G. Masaryka podílejí na vývoji metodiky pro výpočet a ověření tzv. vodní stopy. Cílem projektu podpořeného Ministerstvem…

icon 5 kroků k manažerskému mistrovství

21.4.2015 

Co to je manažerské mistrovství? Začněme od zadání manažera - dosahování výsledků (pracovního výkonu, učení se, řešení problémů) prostřednictvím druhých lidí, obvykle svých podřízených. Můžeme…

Článek v rámci předplatného icon Zaměřte se na předprodeje

21.4.2015 

Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie, vyžaduje ale propracovaný postup. Ne každý se k předprodeji vašeho zboží či služeb hodí. Na začátku je tedy dobré udělat analýzu a…

icon Učení se formou řešení praktických problémů pro manažery a lídry

21.4.2015 

Důležitou částí role lídra a manažera je řešit problémy. Máte pocit, že kurzy, které absolvujete, jsou pro vaše potřeby možná až příliš obecné? Rádi byste se reálně zlepšili v praktickém řešení…

Výpis 74567470 z celkem 19346