Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19346 článků.

icon Ó, ládylí, ještě mám fůru času...

14.4.2015 

Kdy jste si naposled zazpívali tento song s Michalem Tučným opravdu od srdce? Nevzpomínáte si? Opakuje se ve vašem hlasovém repertoáru výmluva „bohužel, nemám na to čas“? Bojujete neustále s časem?…

Článek v rámci předplatného Chcete získat odborníky? Zapomeňte na hromadné maily

14.4.2015 

Mám skvělou nabídku práce ve skvělé firmě pro tak skvělý talent jako jste vy! Zpráva podobného znění chodí do e-mailových schránek stále více odborníků, kteří mají profily na sociálních sítích,…

icon Jak zajistit bezpečnost dokumentů

14.4.2015 

Čas od času se stane, že velká a důležitá společnost bojuje s únikem citlivých či jinak důležitých dat. To ale neznamená, že vám se něco podobného nemůže stát. Potřebujete proto zajistit počítačové…

Vyhrajte volný vstup na výroční konferenci PMF: SÍLA HR aneb Čtyři stupně k úspěchu!

13.4.2015 

Jaká je přidaná hodnota HR? Jaký je přínos HR z pohledu jeho interních zákazníků? Jak se mění podoba HR servisu?Atraktivitu konference podtrhne zahraniční řečník a duety CEO v doprovodu jejich HR…

Článek v rámci předplatného icon Umíte vyprávět svůj příběh?

13.4.2015 

Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od konkrétních lidí. Váš příběh, zkušenosti a vize jsou proto v obchodních snahách velice důležité. Vytvořte příběh o své osobě…

icon Jak dostat zpětnou vazbu, když se vám jí nedostává (2/2)

13.4.2015 

V první části článku jsme se soustředili převážně na to, jak získat zpětnou vazbu od lidí, kteří jsou s vámi každodenně v kontaktu. Jejich názory jsou zcela jistě přínosné, ale web management.about.…

icon Jak definují úspěch ženy a příslušníci generace Y

13.4.2015 

Stále více máme svůj osud i úspěch výhradně ve vlastních rukou. A protože je na každém z nás, jak dosáhne úspěchu, mělo by nás zajímat, co úspěch znamená pro ostatní lidi. Základem úspěchu zůstává…

Článek v rámci předplatného icon Proč a jak bychom se měli učit cizí jazyky?

13.4.2015  Rozhovor s Radkem Jášou, majitelem a jednatelem jazykové školy Gaudeo CB

  Jaké bývají v současnosti nejčastější důvody studentů ke studiu cizích jazyků? Hlavním důvodem ke studiu cizího jazyka jsou mezi našimi studenty jednoznačně stále se zvyšující nároky…

Článek v rámci předplatného icon 5 důvodů, proč se účastnit veletrhů

10.4.2015 

Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy mají svá pro a proti. Můžou se vám prodražit, ale zároveň na nich můžete navázat nové obchodní vztahy a posílit ty současné.…

icon Chcete zefektivnit porady? Jděte na procházku

10.4.2015 

Sejdete se v zasedací místnosti nebo něčí kanceláři, posadíte se a diskutujete o určitém tématu. V letních měsících si možná někdy vyjedete z města a uspořádáte výjezdní zasedání. I zde však při…

icon Kdy brainstorming funguje

10.4.2015 

Brainstorming nefunguje. I když stále patří k nejčastějším metodám podněcování kreativity pracovních týmů, ve skutečnosti naopak snižuje výsledky kreativního myšlení týmů a vede k nižší výkonnosti. To…

icon Tipy pro řízení týmu B2B obchodníků

9.4.2015 

Povaha business-to business" obchodování se mění. B2B obchodníci již dnes nemají tak velkou kontrolu nad svými obchody jako v minulosti. Zatímco dříve byli zcela samostatně odpovědní za přidělené…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout návštěvníky pracovního veletrhu

9.4.2015 

Pracovní veletrhy jsou pro zaměstnavatele dobrou příležitostí osobně se setkat s absolventy a dalšími uchazeči o práci. Mohou nejen nasbírat hodně životopisů, ale především si popovídat se zájemci a…

icon Jak dostat zpětnou vazbu, když se vám jí nedostává (1/2)

9.4.2015 

Upřímná zpětná vazba je velmi žádoucí, protože bez ní vlastně nemůžete efektivně pracovat na svém rozvoji. Manažer je jako se zavázanýma očima, když mu nedáte informace o tom, co dělá dobře a v čem by…

Článek v rámci předplatného icon Mauritius for leaders 2015: Poslání jako nový směr v leadershipu

8.4.2015 

Současná doba globálních změn klade velké nároky a tlak i na vývoj v byznysu. Mnoho firem proto prochází přeměnou a vnímá potřebu znovu definovat základní pilíře firemní strategie, kultury, vize,…

Výpis 74867500 z celkem 19346