Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

icon Jak správně zvolit poslední slide

9.1.2015 

Každá prezentace má dva důležité slidy, jejichž kvalita je stěžejní pro celkový dojem. Je to, jak jinak, slide první a slide poslední. I když neexistuje žádný jednotný recept, my se dnes zaměříme na…

icon Založte svůj leadership na hodnotách

8.1.2015 

Když chcete, aby se vaši zaměstnanci chovali určitým způsobem, potřebujete sadu hodnot, kterými by se mohli řídit. Když ale rozhodnutí implementovat nový soubor hodnot vychází z úrovně top…

icon 4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout

8.1.2015 

I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině chyb se však dá snadno vyhnout. Horší je vypořádat se s problémy, které takové chyby napáchaly. Mezi nejčastější chyby patří…

Příliš velká očekávání od velkých dat?

8.1.2015 

Za posledních sto let se svět práce hodně změnil. Lidem už nenabízíme práci, ale zkušenost podobnou té zákaznické a místo rolí smysluplnou kariéru. Práce by pro ně měla být odměnou a zábavou náležitě…

Článek v rámci předplatného icon Zapojte do prodejů podnikatelský přístup

7.1.2015 

Prodejci nemají obecně nejlepší pověst. Jsou často charakterizováni jako manipulativní a příliš horliví. Pokud se z této škatulky chcete vymanit, začněte myslet odlišně a vnímat sebe sami v jiném…

icon Vylepšete svou prezentaci chytlavým sloganem

7.1.2015 

Chcete, aby si publikum vaše prezentace zapamatovalo? Pak zkuste používat snadno zapamatovatelné fráze krátké slogany, pro které obvykle platí: čím kratší, tím účinnější. Jeden z nejlepších příkladů…

icon Jak zvládnout špatného šéfa

7.1.2015 

Ne každý má to štěstí pracovat pro dobrého šéfa, kterého může respektovat a učit se od něho. Co ale máte dělat, když je váš šéf méně schopný než vy nebo nedosahuje vašich dovedností? Na tento problém…

Základní chyby vzdělávání zaměstnanců

7.1.2015 

V oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců je stále co zlepšovat. V první řadě byste se však měli vyhnout základním manažerským chybám, které jakékoli další zlepšování znemožňují. Pokud se vaše…

icon Zase vás nepovýšili. Jak neztratit motivaci?

6.1.2015 

Máte za sebou hodnocení výkonnosti, které dopadlo skvěle. V práci se vám daří, chválí si vás nadřízení, podřízení i klienti, a tak jste přesvědčeni o tom, že byste si zasloužili povýšení, zvýšení…

icon Vytváření návyků: Když jednou vynecháte, nic není ztraceno

5.1.2015 

Příliš často jsme přesvědčeni o tom, že když porušíme své předsevzetí, byla všechna naše dosavadní snaha zničena a pokračovat nemá smysl. Když se nám nepodaří dodržet, co jsme si předsevzali,…

Pracovní pohovor: Jak zvrátit neúspěch a udělat dobrý dojem

5.1.2015 

Když si nejste jisti, zda váš protějšek při pohovoru správně pochopil to, co jste mu řekli, můžete vždy svou odpověď parafrázovat. Takto můžete nasměrovat konverzaci, která nabrala nesprávný směr,…

Zákoník práce a jeho dopad na pracující III.

2.1.2015 

Náhrada škody a jiné Ne vždy dle Zákoníku práce platí, že zaměstnanec je povinen nahradit celou škodu, kterou zapříčiní. Někde jsou dány maximální výše náhrady škody, jako třeba u škody z nedbalosti,…

Článek v rámci předplatného icon Cesta od tradičních prodejních taktik k poradenství

2.1.2015 

S rozvojem nových technologií získali zákazníci větší přehled o nabídkách a v rozhodování se začali spoléhat sami na sebe. Pokud je obchodníci a marketingoví pracovníci zavalují zprávami, začnou se od…

icon Žádost o pomoc není slabost

2.1.2015 

Důvodem nedostatečné spolupráce ve firmách není nezájem zaměstnanců pomáhat druhým. Je to spíše neochota požádat druhého o pomoc. Mnoho lidí stále vnímá žádost o pomoc jako známku své slabosti a…

icon 6 způsobů, jak si (ne)zničit vztahy s podřízenými

2.1.2015 

Úspěch manažera se odvíjí především od toho, jaké vztahy si dokáže vytvořit se členy svého týmu při každodenní spolupráci. Ne nadarmo se objevuje stále více průzkumů, které ukazují, že zaměstnanci…

Výpis 76517665 z celkem 16941