Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

Článek v rámci předplatného icon Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

31.12.2014 

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti jsou špatné. To ale není pravda. Pokud zákazník něco namítá, znamená to, že má o vaši nabídku zájem a vy tak máte šanci obchod…

Článek v rámci předplatného Na co se ptají úspěšní kandidáti při pohovoru?

31.12.2014 

Pokud hledáte práci, je dojem, který na pohovoru uděláte, z velké části příčinou vašeho úspěchu a případně i neúspěchu. Když dospějete do fáze, ve které jste vyzváni k položení otázek, které vás…

icon Jak přesvědčit druhé a získat si jejich podporu

31.12.2014 

Umění přesvědčit ostatní je důležité, ať už vedete tým, snažíte se prosadit nový projekt nebo uzavřít obchod. Spousta skvělých myšlenek se neprosadí jen proto, že je neumíme správně podat. Jak si tedy…

icon Jak poznat skutečné potenciální zákazníky

30.12.2014 

Najít ideální zákazníky není snadné. Mnoho lidí, kteří by teoreticky o vaše produkty mohli mít zájem, nakonec odmítne nakupovat. Je proto důležité vytvořit si analýzu na základě kvalitních dat. Tato…

Jak vylepšit cold calling v náboru

29.12.2014 

Náborář, který nechce jen pasivně čekat, až se mu ozvou uchazeči o práci, musí umět telefonovat. Jen tak se dokáže dostat k těm nejlepším talentům v daném oboru přes jejich neprůstřelné asistentky a…

icon Jak odmítnout bez pocitu viny a strachu

23.12.2014 

Někdo vás požádal o určitou službu, ale vy nemáte čas nebo zájem mu pomáhat. Taková situace nastává dnes a denně a vždy v ní můžete volit mezi dvěma způsoby řešení. Buď se přizpůsobíte požadavku…

icon Proč stále odkládáte své úkoly?

23.12.2014 

Víte, co všechno máte udělat, ale stále se vám to nějak nedaří. Na konci dne se cítíte vyčerpaně, i když jste udělali mnohem méně věcí, než jste mohli. Rostoucí stres vás odvádí od práce na vašich…

Globální trendy v náboru pro rok 2015 dle sociální sítě LinkedIn

23.12.2014 

Svět náboru se velice rychle mění. Současné změny se týkají především finančních prostředků, které mají náboráři k dispozici, míst pro hledání nejlepších talentů a způsobů propagace zaměstnavatelé…

icon Mluvení na veřejnosti: Jak se konečně znatelně zlepšit

22.12.2014 

Každý má svou zónu komfortu a takové zóny máme ve všech oblastech našich životů. Mluvení na veřejnosti není žádnou výjimkou. Když děláte něco, co leží mimo vaší zónu komfortu, bývá to nepříjemné,…

Článek v rámci předplatného icon 3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat

22.12.2014 

Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu rozhodně nepomůže. I když si můžete myslet, že jedna malá lež se ztratí a vy ze situace vyjdete jako výborný prodejce, můžete se…

Článek v rámci předplatného icon Máte na to stát se poradcem?

22.12.2014 

Hodně profesionálů se poté, co ztratí práci nebo dobrovolně odejdou od zaměstnavatele, rozhodne stát se poradci. Hodně jich to ale časem vzdá, protože zjistí, že na to nemají. Neznamená to, že nejsou…

Článek v rámci předplatného Proč vám nikdo neodpovídá?

19.12.2014 

Zveřejnili jste inzerát s nabídkou zaměstnání na pracovním portálu či v tisku a nikdo se nehlásí. Když už se konečně někdo přihlásí, není to uchazeč podle vašich představ a potřeb. Začínáte tedy…

icon Šlapete si po kariéře?

19.12.2014 

Máte pocit, že vaše kariéra ustrnula na mrtvém bodě? Pak to tak asi bude. Dlouho jste nebyli povýšeni a ani se nerýsuje žádný zajímavý projekt, který by vás někam posunul. Možná se dost nesnažíte, ale…

icon Nevyvíjej na zákazníka nátlak

19.12.2014 

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové manažerské nástroje (postupy, techniky, organizaci) z našeho semináře ve své firmě. Shrnul jsem, co vše ho zajímá, a zeptal…

icon Jak zvýšit vaši důvěryhodnost v očích zákazníka

18.12.2014 

Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte. Efektivita vašeho prodeje je z velké části ovlivněna důvěrou, kterou ve vás kupující chovají. Pokud nebudete působit důvěryhodně,…

Výpis 76667680 z celkem 16941