Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16941 článků.

icon Online nástroje, které vám zadarmo usnadní práci

8.10.2014 

Pro úspěšné podnikání dnes není třeba rozsáhlých investic do softwaru, protože základní potřeby každé menší firmy mohou být uspokojeny některým z online nástrojů, kterých je na internetu k dostání…

icon Pro a proti vlastního počítače či mobilu v práci

8.10.2014 

Především v malých firmách sílí trend nechat zaměstnance pracovat na jejich vlastních počítačích, tabletech nebo mobilních telefonech. Vaše společnost něco ušetří na nákladech, protože investice do…

icon Svět lze dobýt s telefony i kostičkami. Nic ale netrvá věčně

7.10.2014 

Na jaře tohoto roku zřejmě nadobro zanikla slavná značka mobilních telefonů, finská Nokia. Samotná událost mnoho vášní nevyvolala, byla tak trochu očekávaná. Zajímavá je ale z jiného důvodu, ilustruje…

icon Přiučte se od rad miliardářů

7.10.2014 

Přemýšleli jste někdy, jak se miliardáři dostali ke svému úspěchu? Poučte se z jejich rad, které nedávno zveřejnil server Inc.com. 1) Spokojený zákazník Obchodní strategie, postavení na trhu a…

7 předpokladů úspěšného koučování manažerů

7.10.2014 

Dokáže koučink skutečně změnit chování manažerů? Odpověď na tuto otázku je ano. Zároveň je však třeba dodat, že je k tomu zapotřebí dodržet určité základní kroky. V zajímavém článku a videu na serveru…

icon Jak malým firmám zajistit větší zakázky

6.10.2014 

Jak rozšířit nabídku a získat další zakázky? Nebývá to snadné. Dobrým nápadem může být zeptat se na zkušenosti těch, kteří už poskytují služby, které se chystáte přidat ke své současné nabídce.…

Článek v rámci předplatného icon Zasmějte se společně s klientem

6.10.2014 

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou důvěru a empatii. Navíc se k zákazníkovi dostanete blíž. Salesandmarketing.com publikoval několik rad, jak na humor během…

icon 4 způsoby, jak si získat důvěru zaměstnanců

6.10.2014 

Přemýšlíte nad tím, jak si vybudovat důvěru mezi vašimi zaměstnanci? Allbusiness.com upozornil na čtyři způsoby, jak toho dosáhnout.  1) Dodržujte sliby Když vám zaměstnanec položí otázku, vyhýbejte…

Arrow ECS představuje řadu novinek v oblasti školení

6.10.2014  Rozhovor s Ľuboslavou Kačmaříkovou, Business Development manažerkou pro Training ve společnosti Arrow ECS

Letos na jaře jsme spolu vedly rozhovor, v němž jsme se bavily mimo jiné o vašem čerstvém titulu Global Training Provider i o vašem vyšším získaném partnerském statutu Premier VMware Authorized…

Studie: Depresivní zaměstnanci by neměli přestávat pracovat

6.10.2014 

V poslední době jsme publikovali několik článků o rostoucím počtu lidí trpících depresí, který je již tak vysoký, že se deprese stala celosvětově druhou nejčastější příčinou pracovní neschopnosti hned…

Článek v rámci předplatného Klíč k růstu platů je kombinací zvýšení kompetencí, budování důvěry a strategického budování kontaktů

3.10.2014 

Vrcholoví manažeři ve střední a východní Evropě mohou a měli by usilovat o zvýšení svých mezd v budoucnosti zvyšováním svých kompetencí, rozvíjením důvěry a budováním strategických kontaktů. To je…

icon Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

3.10.2014 

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně. Přesto jsem ho poprosil vyzval, zda-li bychom si mohli sednout někam, kde nás nikdo nebude rušit. Neochotně mne zavedl do…

icon Máte na to vést lidi?

3.10.2014 

Jste připraveni postoupit v kariéře z pozice řadového pracovníka do role manažera s odpovědností za řízení jiných lidí? Nebo jste manažer a zvažujete, zda je na povýšení připraven někdo z vašich…

icon Chyby jako cesta k úspěchu

3.10.2014 

Ve světě byznysu je přirozené přemýšlet v intencích naplánovat uskutečnit. Stanoví se plán a poté se očekává od zaměstnanců, že vše v souladu s plánem vykonají. Jenomže je zde ještě ona střední fáze,…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

2.10.2014 

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com proto publikoval článek, kde vysvětluje, jak sdělit negativní zpětnou vazbu členům vašeho prodejního týmu tak, aniž byste…

Výpis 78617875 z celkem 16941